Instagram

środa, 29 sierpnia 2012

One more night...

Cześć Kochani,
Dzisiaj kolejna dawka fot, powoli się spowrotem rozkręcam z blogowaniem.
Średnio u mnie z czasem jak już kiedyś wspominałam no i nie ma komu zdjęć robić ale staram się jak mogę. Ostatnio rozkminiałam moja opcje zakupoholizmu:/ obecnie jestem na odwyku bo trochę już przeginam w zarze mówią mi po imieniu :/ ale chodzi mi o to że kupuje te ciuchy i buty a nie mam gdzie ich ubrać ani kiedy :/ od rana do wieczora pracuję w weekendy też a nie odwale się w szpile czy w sukienke do sklepu po bułki i to jeszcze na tym zadupiu hah żenadka to props :/
A i pracuje ciężko nad moją walk in closet :p może kiedyś ją skończę to się Wam pochwalę o to to :( Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuje że znajde więcej czasu na blogowanie i poodwiedzam więcej blogów bo mega za tym tęsknie !!!






Spodenki- Zara, Bluzka- Ålens,  Zegarek-Tissot

niedziela, 19 sierpnia 2012

Shiiiit Day

Hello jak Wam mija dzionek?
U mnie jakoś słabo, mam Shiiit Day po całości :( Nic mi nie idzie wszystko mnie denerwuje więc wieczór przykatuje filmem popcornem i chipsami!  O TO TO ! AMEN!
A tym czasem foty z jakiejś tam sesji :)











 Buty- jeffrey campbell lita spike , Spódnica - Nelly.com , Koszula - H&M , Zegarek - Tissot

                                Przerwa na szludżka oOoooO :)


piątek, 17 sierpnia 2012

beach bitch :)

Siemanizacja :)
Zacznę od pochwalenia się nową pracą ( moją 3 pracą ) dzisiaj podpisałam umowe. A więc pracuje wciąż na stacji Statoil, jako kucharz w hotelu i teraz jeszcze jako asystentka w szkole więc nie jest żle.
Jakoś wszystko powoli zaczyna się układać. A no i wczoraj kupiłam nowe auto woohooo :)









                                  Say hello to my new friend! Volvo s40

Btw autko nie ma jeszcze imienia, Jakieś pomysły? A Chesterka już wystawiłam na sprzedaż slużył mi dobre 4 lata.

wtorek, 14 sierpnia 2012

party z Dj Baby J

Czesc kochani, dwa tygodnie temu jak co roku odbywa sie wielki tydzien tenisa. Do miasta bogaczy czyli Båstad zjezdzaja sie najbogatsi ludzie z kraju i kibicowac swoim ulubienca. Ogolnie wielka sciema, przyjezdzaja sie poprostu polansowac. Do klubow podjezdzaja limuzynami i swiruja pawiana.
Wiekszosc tam ludzi zgrywa bogaczy zazwyczaj pracuja caly rok zeby przez tydzien poszpanowac i wypic troche cristala i przypucowac sie do innych inni tez biora kredyty zeby zablysnac :) Tak czy siak najbardziej znanym klubem jest Pepes Bordega i tam tez odbywale sie najlepsze imprezy, na gornej scenia caly tydzien graj Dj Baby J! Jezeli czytacie bloga Kenzy to mozecie kojazyc go wlasnie z tamtad


Jest to moj ulubiony Dj ktorego poznalam juz kiedys na imprezie w Sztokholmie gra tylko hip hop i rnb wiec jak sie dowiedzialam ze tam bedzie gral po prostu musialam tam byc. Fartem jest to ze moj przyjaciel Jason pracuje w pepes wiec wejsciowki nie byly problemem.
Gdyby nie to ze gra tam Baby J nie bylo by sily ktora by mnie tam zaciagnela w ten wlasnie tydzien. Wieczor zaczal sie od tego ze przywalilam autem w Porsche :/ ( dzieki ci Panie za ubespieczenie )
ale nie zepsulo mi to wieczoru :)
Okazalo sie ze Baby J pamietal mnei jeszcze ze Sztokholmu wiec mielismy vip miejscowki i ogolnie wip impreze do bolu, w takich chwilach zaluje ze nie pije alkoholu hahah bo ciekawa bylam tego Cristala :p





                                                          Ja i Jason :)


                                              Kalle hahah
    
 ogolnie przymelanzowalam tam 3 nocki i stwierdzam iz wspolczuje tym biednym i zarazem bogatym ludzia i jeszcze bardziej doceniam wszystko co mam a najbardziej dziekuje za wspanialych i prawdziwych ludzi ktorzy mnie otaczaja na tym dzisiaj zakoncze :)

Uff wyszedl prawie tom :)


wtorek, 7 sierpnia 2012

Zara lover :(

Mój zakupoholizm to już przegięcie na maxa :/ w Zarze już mi mówią na cześć tojest zle :/ szkoda tylko że pracuje tyle że nie mam kiedy się w to wszystko ubrać :(
no ale mój najlepsiejszy zakup to :



Buty też z Zaroszki :)
Najlepsze Blogi