Instagram

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Jeeeej i znowu przepraszam za moją nie obecność!!! Poleciałam za bardzo w melo, moje dziewczyny przyjechały ze Sztokholmu i 3 dni w tyrce mnie nie było haha żenada!!
Mam kilka fotek z dziewczynami chciałyśmy też nagrać filmik no i w sumie wyszło ich ze 20 hah ale co minute było kurwa źle i jeszcze raz! więc to poddałam :pa tak po za tym to na weekend byłam w Szczecinie i ta podróż mnie wykończyła :)









sobota, 14 stycznia 2012

Can't Tell Me Nothing...

Kochani czy u Was też tak wieje? Nas dzisiaj zmyliło słońce a na dworze wytrzymaliśmy max 10 min jest chyba -100 C he he. Tak sobie myślę o przyszłych notkach, kurde przez te moje zniszczone włosy nie mogę ich prostować więc będzie nuda. Nie to żeby wcześniej było jakieś szaleństwo ale jednak w rozpuszczonych i prostych jest mi dużo lepiej niż w kitce no ale cóż do ślubu mają być jak nowe ( haha wciąż się łudzę że tak będzie )
No to macie tutaj dzisiejszą 10 minutową sesyjke :)
















Spodnie-BikBok, Koszula-H&M, Szalik-GinaTricot, Okulary-Henry Lloyd, Buty-Allegro, Skóra-Sisters

niedziela, 8 stycznia 2012

włosy :(

Cześć kochani, dzisiaj chciałam poruszyć temat moich beznadziejnych włosów i poprosić Was o kilka rad. Kiedyś już pisałam o tym jak fryzjerka mi spaliła moje piękne zdrowe włosy no i od tego zdarzenia minęło już sporo czasu a moje włosy są wciąż w tragicznym stanie. Prostuje je raz na ruski rok, nakładam maski i różne inne srutki tutki i wciąż jak ściągam gumkę z włosów to kitka wciąż jest na swoim miejscu :/ to już lalki barbie mają żywsze włosy! żenadka :(



To są produkty których używam, i nie jestem z nich zadowolona!
WIĘC PROSZĘ JEŚLI MACIE JAKIŚ ZŁOTY ŚRODEK TO DAJCIE ZNAĆ!!!!


Przez te cholerne włosy mój Pat mówi na mnie Johnny Bravo :(

wtorek, 3 stycznia 2012

Sylwestrowo

Cześć kochani, jak tam u Was po sylwuniu? Bo u mnie słabiutko, już kilka dni po a ja wciąż zamulona.
Zaczeliśmy od kolacji u mojej koleżanki Fridy a potem out do klubu. Jak zaobaczyłam kilometrową kolejke przy wejściu to wpadłam na genialny pomysł! ( przekupiłam jakichś typków co stali piersi w kolejce) no i weszliśmy pierwsi. Ogólnie było spoko ale nie to co spędzanie sylwestra z przyjaciółmi w Polsce:(
Mam dla Was kilka zdjęć z tej nocy, jak widać nie wyglądam zbyt wyraźnie ale co tam ....

A tym czasem jadę do lekarza bo oczywiście jestem znowu chora!!! ŻENADA!










 Sukienka-Athmosfere, Buty-stylowebuty,marynarka-Lindex,rajstopu-gina tricot
Buziole :*

Zapomniałam zapytać! Miał ktoś  z Was kiedyś siniaka na dłoni?? Bo ja mam i nie wiem jak to się stało :/
Najlepsze Blogi