Instagram

środa, 7 listopada 2012

Missy

Witam,
Przedstawiam Wam moja kochana Missy :)
Japonski szpic, obecnie ma 10 tygodni i jest przeslodka, lazi za mna krok w krok no i wiadomo ze ze mna tez spi. Nie moge sie na nia napaCZYc :) jest obiegtem moich paczen :)

Wiec obecnie mam 2 koty i pieksa jak dobrze pojdzie to w przyszlym tygodniu rodzinka powiekszy sie o jeszcze jednego psiaka ale o tym nastepnym razem :)
A Wy macie jakies zwierzaczki? ja gdybym tylko mogla otworzyla bym w domu zoo :)

O malo bym zapomniala, wiecie jak bardzo kocham buty, szczegolnie air max. Moja przyjaciolka bierze udzial w konkursie i dostala sie do koncowego etapu czyli bedzie w kalendarzu airmaxy.pl ale teraz walczy o to co jest najwazniejsze czyli BUTY i bony na ciuchy. Zajmie to sekunde i dzieki Wam bedzie mogla chodzic w nowych butach. Oddajcie wiec prosze lajka TUTAJ A zdjecie wyglada tak :D
                                              Moja LOVA BEJBE!!! <3

13 komentarzy:

  1. 'do twarzy' ci w airmaxach :p

    www.alefazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mogę mieć zwierzątka w domku;/ale jak tylko kiedyś coś się zmieni na pewno w naszym domku pojawi się psiak:)Piękne zdjęcie piesek faktycznie przesłodki;)aha i głos na przyjaciółkę oddany życzę jej powodzenia;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. boski piesek!
    choć osobiście wolę jednak koty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekny psiak! Jejku, to Ty na 1 zdjeciu? ;) Nie poznałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki piesek! Zresztą jak wszystkie :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ALE JESTEŚ SLICZNA!!! I JAKIE TY MASZ SUPER WŁOSY!♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleez masz cudu kolor włoskow ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. MEGA CZAPA !!! :d

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam koty. Są cudne!
    Jeżeli to ty na 1 zdjęciu to naprawdę ślicznie wyglądasz. Jestem szoku!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi