Instagram

niedziela, 23 września 2012

summer come back!!!

Jeszcze nie dawno było tak ciepło a teraz nie chce mi się nawet wychodzić z wyra bo zamarzam. Nic mi się nie chcę ograniczyłam też pracę ( staram się mniej pracować w weekendy ) :) i mam troszkę więcej wolnego czasu. Co raz więcej się zajmuje fotografią i coś zaczyna z tego wychodzić powoli ale narazie nic nie zapeszam :)  Tym czasem kilka zdjęć z cieplejszych dni :(




Buty i portfelo kopertówka :) - Zara, okólaresy - Ray Ban, reszta - Gina Tricot

14 komentarzy:

  1. a mi się koszula mgiełka podoba ;>
    a jesień trzeba jakoś przełknąć ;<
    chociaż mnie właśnie dopada jesienna chandra ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz;p
    lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uu jakie szpileczki :)) ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam bardzo podobną koszulę. moja jest biała i ma czarny kołnierzyk <3
    myślałam własnie o pastelowej takiej jak Twoja, jednak postawiłam na coś klasycznego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh brakuje mi tych cieplejszych dni.. :<
    Ślicznie tam wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz figurkę kochana! Też chcę lato ;( Buziaki, serdecznie zapraszam na nowa notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny tatuaż,prawdziwy czy henna? Ognista fryzurka, woow:)) I będzie jeszcze chłodniej, małymi krokami zbliża się zima:P Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękną koszulę,styl i wogóle uwielbiam czytać twój blog ! :)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrząc na zdjęcia od razu cieplej się robi :) trzymam kciuki za nową pasję ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski zestaw,podoba mi się bardzo kopertówka,koszula!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi