Instagram

środa, 29 sierpnia 2012

One more night...

Cześć Kochani,
Dzisiaj kolejna dawka fot, powoli się spowrotem rozkręcam z blogowaniem.
Średnio u mnie z czasem jak już kiedyś wspominałam no i nie ma komu zdjęć robić ale staram się jak mogę. Ostatnio rozkminiałam moja opcje zakupoholizmu:/ obecnie jestem na odwyku bo trochę już przeginam w zarze mówią mi po imieniu :/ ale chodzi mi o to że kupuje te ciuchy i buty a nie mam gdzie ich ubrać ani kiedy :/ od rana do wieczora pracuję w weekendy też a nie odwale się w szpile czy w sukienke do sklepu po bułki i to jeszcze na tym zadupiu hah żenadka to props :/
A i pracuje ciężko nad moją walk in closet :p może kiedyś ją skończę to się Wam pochwalę o to to :( Pozdrawiam Was serdecznie i obiecuje że znajde więcej czasu na blogowanie i poodwiedzam więcej blogów bo mega za tym tęsknie !!!






Spodenki- Zara, Bluzka- Ålens,  Zegarek-Tissot

19 komentarzy:

  1. hahah " w zarze mówią mi po imieniu" hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny kolor włosów bardzo cię ozywia i świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Rewelacyjne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe ah ten zakupoholizm : ) obys znalazla czas na wszystko, co tylko chcesz ; ) sliczne zdjecia.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka tam jest czysta woda!! woww;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. jejkus co za cudowne spodenki, a kolor wlosow masz niesamowity!

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor włosów i świetnie współgra z kolorem bluzeczki ! :)

    pozdrawiam Cię serdecznie:)

    hypnotizingfashion.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia : ))
    A kooolor włosów jest po prostu boski.! :.DD

    OdpowiedzUsuń
  9. wracaj w końcu!
    wiem, że wciąż praca - praca... ale pisz częściej!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygladasz! a Twoje nogi sa po prostu boskie ;)

    http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne światło! świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. HEJJ TU MISS WEG:P mój aparat to canon eos 600D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna koszulka:)
    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się Twoje spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super połączenie, a kolor bluzki świetnie podkreśla kolor włosów
    Bardzo mi się podoba! I spodenki cudne!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi