Instagram

piątek, 17 sierpnia 2012

beach bitch :)

Siemanizacja :)
Zacznę od pochwalenia się nową pracą ( moją 3 pracą ) dzisiaj podpisałam umowe. A więc pracuje wciąż na stacji Statoil, jako kucharz w hotelu i teraz jeszcze jako asystentka w szkole więc nie jest żle.
Jakoś wszystko powoli zaczyna się układać. A no i wczoraj kupiłam nowe auto woohooo :)









                                  Say hello to my new friend! Volvo s40

Btw autko nie ma jeszcze imienia, Jakieś pomysły? A Chesterka już wystawiłam na sprzedaż slużył mi dobre 4 lata.

15 komentarzy:

  1. Cześć!Wraz z firmą Renee zorganizowaliśmy konkurs w którym jest do wygrania dowolna para butów Renee!:)Więcej na temat konkursu znajdziesz tutaj-http://www.vanessapieretti.blogspot.com/2012/08/reneepl.html
    Zapraszam serdecznie!:)(bardzo przepraszam jeśli nie lubisz takich komentarzy)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluje 3 prac :D
    Jaka figura *.*
    http://martamiklewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o to porostu szalejesz z pracą ja mam jedną i same popołudnia i już nie mam siły i szukam innej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 prace? Wow, jak ty to godzisz? :) Ale masz figurke!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu mi się cieplej zrobiło od tych zdjęć ;)! Przy tej nijakiej pogodzie letnie zdjęcia są wybawieniem :). Ładnie, ładnie :)
    Gratuluję kolejnej pracy i nowego samochodu :D!

    Pozdrawiam,
    goskaino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, masz świetny kolor włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. uuuaaa kobieta pracująca, żadnej pracy się nie boi :D btw, gratuluję figury o.O!!
    a imię dla autka... hmmm Roman ?? ;D
    pozdrawiam!!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. No to gratulacje, zwrówno nowej pracy jak i autka! :D
    Zdjęcia są cudowne! :D Ślicznie wyglądasz i ten kolor włosów tak bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pracy i samochodu :) Zazdroszczę figury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejkuś,jak ja bym chiała mieć taką figurę. A kolor włosów jest świetnyy : )

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi