Instagram

wtorek, 3 lipca 2012

You gon' know me like, you ain't never known me before.

 Moi Drodzy nie jest lekko mieć dwie prace, nie mam czasu na życie ale do końca wakacji mam zamiar tak ciągnąć bo przekroczyłam limit zakupowy i to tak konkretnie :p
Nie moja wina że Zara mnie kocha a ja Ją! :)
Dodaje kilka zdjęć z dnia z ost posta.
wogóle to imprezuje teraz co weekend. Disco non stop chyba mi odbija na starość hehe. Zarywam nocki śpię po 2 godziny i praca. Na szczęście nie picie alkoholu ułatwia to bardzo. Przynajmniej kaca nie ma :) Buziole:*









Koszula- Zara , jeansy- Gina Tricot, Koszulka- hm , butki-converse :)



33 komentarze:

  1. Fajne fotki ;> I jaki Ty masz kolorek na włosach - super !! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. super te żółte spodnie <3 no i masz włoki piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam Cię w tym sportowym wydaniu!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. czapka *.*
    ile dałaś za czapkę? ciekawi mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno mnie tu nie było i niesamowicie żałuję - stałaś się jeszcze piękniejsza i masz fantastyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie Twoje blond włoski??? super nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne zdjęcia i zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwierz mi, że nie ma czego zazdrościć ;) To wszystko sprawka tejże odżywki :P

    OdpowiedzUsuń
  9. czapeczka extra !!!!! pozdr;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego też polecam szczerze tę odżywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz! dawno tu nie byłam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. love the colour of the pants!Btw, I really like your blog, it is so inspiring and chic!:) Want to follow each other? xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. ale odważna stylizacja! bardzo mi się podoba, uwielbiam takie czapki! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jeszcze nie farbowałam ;d
    rozjaśniałam 3 razy - 2 razy kremem i raz końcówki rozjaśniaczem ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. ale jesteś ZIOM :D jeny jak ja dawno u Ciebie nie byłam! bo Ty sama rzadko jesteś tu :(
    no ale rozumiem, imrezy być muszą :)
    POZDRO :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bez gwiazdy nie ma jazdy :)! czapka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjnie Ci w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale Ci ten kolor włosów pasuje no! :D
    Super zdjęcia, extra outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny set, ładnie Ci w dżokejce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny outfit, masz boską czapkę <3
    Kurde, też chciałabym mieć 2 prace! Albo chociaż jedną xD
    Dodałam cię do obserwowanych ;>

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny blog!
    obserwuję i liczę na to samo
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylówka;)
    będę obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mój styl, zbyt sportowo, ale fajnie się to ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit, najbardziej koszula oraz spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O nie, a Ty nadal pracujesz i nic tu się nie pojawia :(

    OdpowiedzUsuń
  26. mi nie jest łatwo z jedna pracą,a co dopiero byłoby z dwoma ;) :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi