Instagram

środa, 27 czerwca 2012

Skatepark otwarcie !!!

Hello there Kochani.
Po kilkudniowej rozkminie blogspota wkońcu moge dodać posta. Dawno mnie nie było a tu takie zmiany. Przekroczyłam limit zdjęć i nic nie mogłam dodać więc musiałam sobie wykupić no i teraz mogę działać :)
Zdjęcia są z czwartkowego otwarcia skateparku. Sporo się działo, dużo ludzi, grill, różne zespoły muzyczne no i najważniejsze konkursy/zawody.
Pogoda była wspaniała a ja pełniłam tam kilka funkcji. Fotograf, wspierałam moich kolegów którym zresztą bardzo dobrze poszło no i sama coś tam przykatowałam na desce.
Po imprezie wyraliśmy się świętować :)











Co miałam na sobie : Buty- Nike air max 90, Jeansowa koszula -Zara, Shorty - Gina Tricot, Żulówka - H&M, Okulary - Ray Ban

A zdjęcia z afterku w następnym poście:)

Btw co myślicie o mojej zmianie koloru włosów? :)

Peace...

13 komentarzy:

  1. super zmiana koloru :) czekamy aż ty tak bedziesz skakać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor włosów jest świetny ! Myślę że ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. buty buty ♥ zmiana koloru włosów świetna, taki ognisty, bardzo Ci pasuje, tak wyraziście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz te włoski! :D Pasuje Ci ten kolor! :)
    W ogóle piękne zdjęcia :)
    Dobrze, że pogoda dopisała :)
    Cudowny nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz kochana, oby tak dalej :) zdjęcia też fajowe, oddają klimat miejsca

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ci genialnie w tych włoskach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice post! If you have a minute, please check out my log and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!

    $30 RIRE giveaway on my blog

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ekstra kolor! też kiedyś nosiłam czerwone włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi