Instagram

piątek, 15 czerwca 2012

SKATE...

No nie da się ukryć braku weny, ogólnie też nie ma komu robić zdjęć :( Mam tyle zaległosci że nie wiem od kogo zaczynać :)
Dzisiaj mam dla Was kilka fot ze skateparku śmigam tam ostatnio z moim ziomeczkiem może wyjdę na ludzi i coś tam podłapie :p
Właściwie to już wczoraj miałam dodać posta ale jakieś dziwaczne limity się zaczęły pokazywać i najważniejsza fota nie chciała się dodać, pomniejszałam ją chyba 10 razy i nic więc dzisiaj się już poddałam. Dodam na FB :) 














26 komentarzy:

  1. świetnie zdjęcia, no i ziomeczek też całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. deskorolka <33333333333333
    masz bardzo ładny uśmiech :)

    zapraszam do mnie :
    http://mynightandday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. oo takie na luzie ja lubię max!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wyglądasz! :) skejciku! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hejjj mnie też długo nie było:P teraz mnie jakoś wzięło na powrót;p :) a jak zdrówko?

    OdpowiedzUsuń
  6. cześć Marta:)
    Airmaxy rządzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tam u Ciebie Kochana! Mi tak mijają te dni...że nawet powoli zaczynam tracić kontrolę nad tym jaki jest dzień tygodnia. Pierwsze zdjęcie oprawiłabym chętnie w ramkę;-).

    PS Ja jestem chętna na zdjęcia :D Buziol!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brak weny? Znam to, przechodziłam jakiś czas temu. U mnie leci błyskawicznie, pracuję codziennie od 8:30 do 17:30. Do domu docieram o 18:30...Także na moje przyjemności zostają tylko weekendy!

    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia :) w czym przerabiasz?
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeździsz też ?? :> Ja ostatnio nauczyłam się jeździć na rolkach i szybko mi to poszło, jest tylko małe ALE.. nie umiem hamować kiedy jadę z góry ;> heh ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia ;d buty masz świetne ! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia ! Do twarzy Ci z takim stylem :) Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się czarne buty Nike, które nosi koleżka na trzecim zdjęciu od dołu. Byłbym bardzo wdzięczny za udzielenie informacji, co to za model ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja bym chciała umieć jeździć na desce (+mieszkać w szwecji)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi