Instagram

piątek, 4 maja 2012

ŻAŁOŚĆ MOI DRODZY, ŻAŁOŚĆ!


13 komentarzy:

  1. w stu procentach się zgadzam!!!!!!!!!!! Ja pierdziele nie spodziwalam sie takiego zalu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah widziałam to już ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Masakra, ale to Polacy wybierali... Ja nie wiem jak to się mogło stać...

    OdpowiedzUsuń
  4. ^^
    Zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwłaszcza z naszą cudowna piosenka

    OdpowiedzUsuń
  6. toż to żarty chyba . padaakaa -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahahhaha : D cóż bywa

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna wracaj na bloga ja wróciła;p

    OdpowiedzUsuń
  9. nic nie płaciłam na wholesale-dress, bo z nimi współpracuję;)

    OdpowiedzUsuń
  10. po co ludzie na to głosowali ? głosowali to mają, a nie teraz narzekają ;/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi