Instagram

niedziela, 8 stycznia 2012

włosy :(

Cześć kochani, dzisiaj chciałam poruszyć temat moich beznadziejnych włosów i poprosić Was o kilka rad. Kiedyś już pisałam o tym jak fryzjerka mi spaliła moje piękne zdrowe włosy no i od tego zdarzenia minęło już sporo czasu a moje włosy są wciąż w tragicznym stanie. Prostuje je raz na ruski rok, nakładam maski i różne inne srutki tutki i wciąż jak ściągam gumkę z włosów to kitka wciąż jest na swoim miejscu :/ to już lalki barbie mają żywsze włosy! żenadka :(



To są produkty których używam, i nie jestem z nich zadowolona!
WIĘC PROSZĘ JEŚLI MACIE JAKIŚ ZŁOTY ŚRODEK TO DAJCIE ZNAĆ!!!!


Przez te cholerne włosy mój Pat mówi na mnie Johnny Bravo :(

33 komentarze:

  1. ja używałam Henny Wax którą masz i efekty były super - ja wcierałam w skórę głowy jak i na całej długości i tak przez około godzinę trzymałam pod ręcznikiem na włosach :)
    może odstaw większość tych odżywek i masek, zostaw jedna a tak to postaw na naturalne maski np. z żółtka, olejku rycynowego i oliwy z oliwek, lub poczytaj trochę o olejowaniu włosów, ostatnio o tym można dużo informacji poczytać na różnych blogach :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresuj się olejowaniem włosów :) Polecam też przeczytanie CAŁEGO bloga anweny - http://anwena.blogspot.com/ Jest świetny i na pewno pomoże Ci poprawić stan włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie chciałam Ci polecić tą maskę Henna Wax, cholerka.Skoro jest aż tak źle to przeszłabym się na Twoim miejscu do jakiegoś mega dobrego salonu fryzjerskiego i tam szukała ratunku. A może szukaj preparatów przyspieszających porost włosów i ścinaj je jak najczęściej się da? Chyba, że jesteś gotowa na ścięcie się na jeżyka? Myślę, że to rozwiązałoby problem:) oczywiście domyślam się, że odpada taka opcja.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile produktów :O
    Ja teraz mam tragiczne włosy przez pogodę ;/
    A co do twoich to może napar z rumianku by pomógł ? ;)
    Obserwuję .. odwdzięczyłabyś się ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wypróbuj kosmetyki Gliss Kur:TOTAL REPAIR lub SATIN RELAX-mi bardzo pomogły ujarzmić włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, tyle kosmetyków i żadnych efektów... w końcu każdy ma inne włosy, i każde inaczej reagują... mi wystarczy olejek rycynowy, nie prostuje włosow i nie suszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tez mam szampon i maske z Sleek Line ;) sa swietne ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam różne odżywki ze sklepu i troche mi pomagają ... Może spróbuj jakieś domowe sposoby ? W internecie jest ich pełno ...

    OdpowiedzUsuń
  9. daj spokój kosmetykom! zaufaj naturze! spróbuj poszukać na necie jak zrobić domowy szampon z jajka i cytryny! nie pamiętam dokładnego przepisu, ale moja babci zawsze robiła mi taki i działa na wszystko, poprawia kondycje włosów, dodaje im blasku! poszukaj i odłóż te wszystkie chemikalia, bo to przez nie te problemy! za dużo tego wszystkiego kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. może trochę bardziej domowych środków i naturalnych produktów? szampon dla niemowlaków, polecam odżywkę John Frieda, wax jest dobry do włosów, ale raz na tydzień, pokombinuj z olejem rycynowym + jajkiem [ewentualnie majonez] i z olejem kokosowym na noc i rano umyc włosy.

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie poradzę Ci nic specjalnego bo sama nie mam jakiś wielkich oczekiwań, a może coś z zawartością keratyny ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak Quera polecam olejowanie włosów i wspomniany już blog Anweny. Do tego wizaż - kopalnia wiedzy! Spróbuj odżywić je od wewnątrz: picie drożdży, skrzypu, pokrzywy tak naturalnie, a jak nie to chociaż jakichś suplementów...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby mi fryzjerka spaliła włosy - to już by nie była fryzjerką ... XD

    OdpowiedzUsuń
  14. ja używam zwykłego, naturalnego jedwabiu do włosów i mimo co miesięcznego rozjaśniania i prostowania codziennie cą całkiem zdrowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepiej przestan rozjasniac wlosy, bo to je nabardziej niszczy. odkad ja przestalam rozjasniac to nie uzywam juz zadnych specyfikow tylk szamponu i odzywki i mam zrowiusienkie;]

    OdpowiedzUsuń
  16. drogeryjne kosmetyki ani znizszej polki ci nie pomoga:)) polecam loreal profesional :) na allegro w dosc przystepnych cenach

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska z proteinami mleka kallosa, jest wyśmienita !

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż tyle tego używasz? Nie za dużo, trochę?
    Ja mam jakąś odżywkę+maska z DOVE i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja od niedawna używam zwykłego szamponu z rumianku , jet tani - około 4 zł - zwykłe są najlepsze , po nim mam jedwabiste włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ja do włosów używam szamponów firmy Joanna ponieważ nie zawierają silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. moge polecic olejek Sesa ze strony Helfy.pl jest to olejek ajuwerdyjski i poprawia niesamowicie kondycje wlosa ale tez "przyspiesza" wzrost wlosa :)

    mysle , ze moglby cos zdzialas. zreszta ma mase pozytywnych opini.

    http://www.helfy.pl/sesa-olejek-wypadajace-wlosy-alopecia-lysienie

    OdpowiedzUsuń
  22. uhh, spory arsenał masz tych kosmetyków...
    ja używam tylko tego jedwabiu w małej buteleczce, nie wiem co mogę Ci doradzić. W salonach fryzjerskich mają takie specjalne i trochę droższe maski do włosów, ale widzę że chyba już też masz coś takiego..

    OdpowiedzUsuń
  23. spróbuj serii pantene lub glis kur- mają bardzo fajne kosmetyki do pielęgnacji włosów:) mi pomagają:)

    OdpowiedzUsuń
  24. a pokazywałam pierścionek w czerwcowych postach :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz zasoby!!!: O

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  26. mi to już chyba tylko zostaje olejowanie :O

    OdpowiedzUsuń
  27. a dziekuje za wszystkie rady jestescie wspaniale :***

    OdpowiedzUsuń
  28. Polecam stosowanie taniej marki Herbal Essence: szampony, odżywki, maski po każdym myciu głowy. Dla mnie to działało perfekcyjnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. http://anwena.blogspot.com/
    blog o włosach.
    zobacz też koniecznie moja włosowa historia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej :)
    Kochana, ja z własnego doświadczenia radziłabym Ci ograniczyć produkty sklepowe, a przerzucić się na naturalną pielęgnacje. Ja też kiedyś miałam okropnie zniszczone włosy (robiłam to celowo, na blogu mam opisaną historię włosową) i naturalne domowe sposoby naprawdę podziałały.
    Wypróbuj maseczkę z żółtka, olejowanie włosów i przede wszystkim wejdz na bloga Anwen. :)

    Buziaki.
    Ps.Trzymam kciuki za poprawienie się kondycji Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem powinnaś trochę podciąć włoski (bo inaczej żaden specyfik na nie nie podziała a jak je trochę podetniesz to odżyją :*:D)
    a później najlepiej używaj szamponów tych takich najtańszych ziołowych (wiem że to może trochę śmiesznie brzmi ale te tańsze produkty są naprawdę duuużo lepsze od tych drogich)
    a tak w ogóle to teraz te NIBY wszystkie dobre szampony wcale nie są takie dobre bo to sama chemia (niestety ale taka jest prawda )...;/

    OdpowiedzUsuń
  32. dziwne, bo dla większości są to bdb kosmetyki, może fryzjerka Ci pomoże coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi