Instagram

wtorek, 3 stycznia 2012

Sylwestrowo

Cześć kochani, jak tam u Was po sylwuniu? Bo u mnie słabiutko, już kilka dni po a ja wciąż zamulona.
Zaczeliśmy od kolacji u mojej koleżanki Fridy a potem out do klubu. Jak zaobaczyłam kilometrową kolejke przy wejściu to wpadłam na genialny pomysł! ( przekupiłam jakichś typków co stali piersi w kolejce) no i weszliśmy pierwsi. Ogólnie było spoko ale nie to co spędzanie sylwestra z przyjaciółmi w Polsce:(
Mam dla Was kilka zdjęć z tej nocy, jak widać nie wyglądam zbyt wyraźnie ale co tam ....

A tym czasem jadę do lekarza bo oczywiście jestem znowu chora!!! ŻENADA!










 Sukienka-Athmosfere, Buty-stylowebuty,marynarka-Lindex,rajstopu-gina tricot
Buziole :*

Zapomniałam zapytać! Miał ktoś  z Was kiedyś siniaka na dłoni?? Bo ja mam i nie wiem jak to się stało :/

28 komentarzy:

  1. ta sukienka jest boska! Wyglądałaś jak już mówiłam na facebooku jak sexbomba! Piękna, zmysłowa, seksowna, idealna! A do tego masz boski biust ;d musiałam to napisać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia :D
    wbijaj do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. siniaka na dłoni ?
    hahaha zdolna jesteś .<3
    zdjęcia genialne i świetnie wyglądasz w tej sukience ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia.;)
    Fajny strój.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak lady Gaga tylko że ładniejsza na twarzy hehe :) Ale pomysł na strój na prawdę świetny, podziw :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, tak myślę czy miałam siniaka na dłoni :d
    Super wyglądałaś .!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jeszcze zamulam :D ślicznie wyglądałaś, widzę sylwester się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie z famfarafa _ biust w tej sukience masz nieziemski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz oszałamiająco! Pięknie i zmysłowo! Naprawdę super! Skąd na głowie ozdóbka? ;>
    U mnie wreszcie nowy post ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądałaś, zazdroszcze Ci figury!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ale seksbomba!
    siniaka? żeby tylko raz ;d chodzę czasem na koncerty i jestem non stop posiniaczona, teraz mam np na stopie... zdarza się przy dobrej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nietuzinkowo, ale świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka:) bardzo fajna stylizacja- szalona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jaka sex bomba !! Ekstra wyglądasz w tej sukience i rajstopach :>
    Podoba mi się to coś (opaska?:) na głowie :>
    I miałam siniaka na dłoni :P

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana, moje koleżanka niedawno miała siniaka na czubku nosa bo ktoś jej ścisnął więc na dłoni to nic dziwnego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. WOW! Prześlicznie wyglądałaś! :D <3 Cudowna sukienka, rajstopy... w sam raz na Sylwestra! :D Wspaniałe zdjęcia! :) No i oczy świetnie pomalowane! :D
    No, no... to niezła imprezka musiała być ;D Hehe, spryciura, no ale dobrze, przynajmniej stać i czekać nie musieliście w kolejce xD
    Oj, znowu chora? :< To kuruj się ładnie, żebyś wyzdrowiała raz a dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialny wzór sukienki ! od dawna buszuje na taką w sklepach. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. powiem Ci, że po Sylwku genialnie!
    no i z ręką na sercu piszę, że wyglądałaś boooosko ;)
    hugs. Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w twych rajstopach i w tej opasce (?) z woalką ! Piękna, chyba muszę sobie coś takie sprawić ;).

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądałaś bosko! ta sukienka - niczym klawiatura od pianina, chcę ją! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że zabawa była udana ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi