Instagram

sobota, 14 stycznia 2012

Can't Tell Me Nothing...

Kochani czy u Was też tak wieje? Nas dzisiaj zmyliło słońce a na dworze wytrzymaliśmy max 10 min jest chyba -100 C he he. Tak sobie myślę o przyszłych notkach, kurde przez te moje zniszczone włosy nie mogę ich prostować więc będzie nuda. Nie to żeby wcześniej było jakieś szaleństwo ale jednak w rozpuszczonych i prostych jest mi dużo lepiej niż w kitce no ale cóż do ślubu mają być jak nowe ( haha wciąż się łudzę że tak będzie )
No to macie tutaj dzisiejszą 10 minutową sesyjke :)
















Spodnie-BikBok, Koszula-H&M, Szalik-GinaTricot, Okulary-Henry Lloyd, Buty-Allegro, Skóra-Sisters

39 komentarzy:

  1. uwielbiam Cię w takich wydaniach i w okularach! oddawaj koszulę <3 ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas to wręcz sypie...śnieg. ;x
    ładna kurteczka. i wcale nie jest nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie Ci w takich kolorach! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa stylizacja, buty nadały mocnego charakteru i pazura całości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, ramoneska jest super i ten zwierzęcy akcent świetnie się prezentuje na tle czerni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw :)
    super koszula i buty :)
    u mnie też bardzo wieje ..;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne jak zawsze :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry strój odwraca uwagę od włosów, swoją drogą taki artystyczny nieład na głowie mógłby być ciekawy ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz, niedługo mam urodziny-mogłabyś mi sprezentować tą koszulę i botki:D
    są obłędne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie trochę śniegu jest, za to wczoraj wiatr straszny był :/
    Śliczny outfit :) Pamiętam jak nam te buciki pokazywałaś! :D I ta bluzka tak świetnie do nich pasuje :D I włoski pięknie masz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja :) u mnie już mniej wieje odkąd spadł śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie podoba mi się połączenie tego luźno puszczonego szala i rozpiętej kurtki ...
    wygląda bardzo stylowo ♥
    hmmm a czyj to ma być ślub kochana ? ;> nie mów że Twój ..;***

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz *.*
    zdjęcie 4 od końca jest świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. kto zwrocilby uwage na kitke , w ktorej nie wygladasz zle - skoro prezentujesz takiszalowyzestaw ! botki sa megaaa !:)

    a co do zniszczonych wlsoow- mysle , ze powinnas odtstawic taka ilosc maseczek i odzywek i zdecydowac sie na jednokierunkowa regerneracje :) a najlepszesa srodki naturalne .

    w dziecinstwie mialam bardzo , bardzo malo wlosow,byly cienkie i wypadaly mi. mama smarowala mi wowczas skore glowy wyciagiem z czarnej rzepy albo rzodkwi.
    jest to dostepne w aptkach albo w poracji seboradinu lub innych specyfikow :)

    powodzenia, bedziesz pieknie wygladac.

    p.s.kiedy slub ??:D

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz w okularkach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas jest tak lodowato i nieprzyjemnie, że wybrałam się do miasta i po godzinie wróciłam, w dodatku cała przewiana. Super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bosko!!!! :)
    A gdzie czapeczka :> ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KOCHANA, CO ZA OUTFIT!!! Buty buty buty i cała reszta włącznie z Toba... <3 jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny outfit, uwielbiam wszelkiego rodzaju ramoneski i panterkę <3
    a w kitce też nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia fajne, zestaw rewelacyjny! ...a buty....cudo! :) ps. u mnie już zimowo, nie wieje, ale temp. na minusie... pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodnie koszula buciki są fantastyczne :D zresztą jak cały outfit :P

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku cudowne

    zapraszam, u mnie NN
    agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. buty reweeeeeeeeeela!!!
    wpadnij do mnie
    www.hikatrin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I love rock!;D.
    Bardzo mi się podoba twoja ramoneska i spodnie, są genialne!
    Panterka i panterka w platformie.
    Świetna stylizacja.
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili;).

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne spodnie, kurtka marzenie, buty to mistrzostwo, do tego okulary dodające pazura!!! Chyba najlepszy twój look, taki z pazurem i tajemnicą..

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi