Instagram

poniedziałek, 28 listopada 2011

Iphone 4S

Cześć kochani,

Mój blog obumiera trochę ale są takie sztormy pizga na amen a ja siedzę tylko w domu albo w pracy :(
Dzisiejszy post poświęcam mojemu wspaniałemu telefonikowi! A mowa o nowym Iphone 4s który tak na prawdę w ogóle nie jest fajny!! A czemu ? No trochę krzywa akcja bo dostałam go w czwartek a w niedziele już był oddany do serwisu!! TAK TAK to właśnie typowo moje szczęście do wszystkiego!! Okazało się że ok 7% z tych tel było wadliwe no i ja oczywiście znalazłam się w tym szczęśliwym gronie właścicieli :)
 Za 2 tygodnie dostane nowy, ze sklepu dostałam zastępczy przed wojenny telefon no ale przynajmniej dzwoni bo Iphone sobie z tym nie poradził :)



niedziela, 20 listopada 2011

Weekend...

Witam,
Cierpię na brak weny...
Strasznie nie lubię tak zwanych zdjęć domowych a na dworze jest już tak zimno i nie chce mi się wychodzić.
Z chęcią bym się już przerzuciła na zimową kurtkę, ale boje się że w grudniu będzie jeszcze zimniej i wtedy co na siebie założę??
A tak w ogóle jak Wam minął weekend?
Ja i Pat wybraliśmy się do kina na The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 i chyba byliśmy najstarsi z wszystkich tam zebranych, no spotkaliśmy kilka znajomych ale i tak czuliśmy się staro :)
Ja jestem mega fanka tych książek i lubię też filmy ale ta część jest zdecydowanie najlepsza!!
Pat oczywiście ma ze mnie polewkę że to jakaś telenowela jest ale co on może wiedzieć na ten temat :(











 Komin-GinaTricot, Płaszcz i spodnie- H&M , Buty- DinSko, Bluzka- GinaTricot

 A to nasz dzisiejszy obiadek ;)

 Zapraszam do przeczytania małego wywiadziku ze mną TUTAJ

środa, 16 listopada 2011

I'm baaack....

Pochłonął mnie Wrocław i Jelcz :)
Dzisiaj trochę zdjęć z wesela Irminki i Błażeja!! CO MOC BYŁA, ale nie piję już chyba do swojego :)








A co mnie zabiło na weselu to podziękowania dla rodziców, musicie koniecznie przesłuchać bo nikt i nic tego nigdy nie przebije!!  Klikać i sprawdzać TUTAJ!!!!!
Pisać w komentach co o tym myślici, bo jestem ciekawa :)


Mam dla Was w końcu wyniki konkursu loel style :) sorry że tak długo ale naprawdę nie miałam kiedy! Konkurs wygrała freeyaa@interia.eu, skontaktujemy się z tobą drogą mailową :)

czwartek, 10 listopada 2011

wyjazd

Ja mowie jak pech to pech, dosyc ze mi sie poddal net w domu stad ta cisza to jeszcze teraz mialam takie przeboje w drodze na lotnisko i na lotnisku ze az mi sie chce plakac ze zlosci ale pocieszam sie tym ze bede dzisiaj pila we Wroclawiu jak by jutra mialo nie byc :D
Nawet wam zadnej teraz fotki nie wrzuce bo nie mam jak :/ nawet nie mialam jak oglosic wynikow konkursu ale na dniach to napewno zrobie chocbym musiala isc do kafejki internetowej!
Przez to ze jestem takim nie ogarem podroz wyniosla mnei 2 razy drozej haha ale wcale nie jestem zdziwiona! STANDARD!
Ktos poleca jakies kluby we Wro ?? Pamietajcie  JAK BY JUTRA MIALO NIE BYC!!!

niedziela, 6 listopada 2011

EMA

Ahoooj,
Jak tam po weekendzie ? Ja właśnie oglądam EMA 2011 i powiem Wam że jakoś bez rewelacji ale Selana prezentuję się cudownie! Jest przepiękna! Ogląda ktoś to w ogóle?  Gaga oczywiście nie przynudza strojami haha podziwiam tą kobitę za umiejętność przemieszczania się w tym czymś :)
A tak po za tym jutro będą wyniki konkursu więc zaglądajcie :)










Spodnie-Zara,Buty-vagabond,Koszula-Cubus,Pasek-SH,

środa, 2 listopada 2011

Cyrk & Zoo

Wiecie co ?
Ja jestem jakaś psychiczna i naprawdę powinnam się chyba leczyć :/ HAHAH żenada po 1 to wydaje dużo więcej niż zarabiam, dużo więcej! Jestem tego świadoma  ale i tak  wciąż zamawiam jakieś ciuchy czy buty! Mam już 100 par butów większość stoi w kartonach i ani razu  nie ujrzały światła dziennego! Mam 2 szafy samych sukienek, mimo to że prawie nigdzie nie wychodzę to i tak je wciąż kupuje :/ Wczoraj zamówiłam nowego iphona <ściana> !
A po 2 to najchętniej otworzyła bym zoo w domu! Gdyby nie Pat to pewnie zamiast 2 kotów mieli byśmy już ich 20 i do tego ze 4 psy i parę królików no i może jakąś świnkę :/
Przygarnęła bym wszystko! W sumie od dziecka zawsze chciałam mieć zoo! Trochę to mało odpowiedzialne ale nic nie poradzę na to że tak kocham zwierzątka i chciała bym żeby wszystkie miały dobrze ;)
            Ja i mój Kitels :)
Najlepsze Blogi