Instagram

czwartek, 1 grudnia 2011

WTF!!!

Moi Drodzy czemu na mojej drodze spotykam zawsze jakichś imbecyli którzy nie umieją wykonywać swojej pracy !! No pytam czemu ?? Ja wszystko rozumiem, można się pomylić raz a nawet dwa ale już trzy i przy tym być nie miłym to już żenada!
A mowa o Panu który pracuje w Phonehouse i najpierw wcisnął mi nie działający jak trzeba telefon, potem zainstalował zła kartę a następnie dał zła ładowarkę do zastępczego telefonu ( tak tak tego przed wojennego ) Z racji tego że wiele z Was prosiło mnie o pokazanie tego cudeńka, postanowiłam go ujawnić! Wracając do tematu, przez te wyżej wymienione pomyłki musiałam zrobić łącznie 100 dodatkowych kilometrów i sporo się przy tym podenerwować ( napisała bym to inaczej ale nie chcę już więcej dzisiaj przeklinać! LIMIT WYCZERPANY! )

Dobra do rzeczy! Chciałam tylko napisać że przez to wszystko musiałam iść na zakupy!



21 komentarzy:

  1. widzę, zakupy udane ;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj... takie to osoby ;/ równa się mojej wizycie na poczcie ;D Pani w okienku nie wiedziała, że Anglia, Szkocja i Walia to trzy inne państwa i chciała żebym na każdej z koper napisała, że to ANGLIA!... nie kompetentni ludzie.... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodenki fajne, a tel nie taki zly ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie już mnie kręcą !!
    Extra fon ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. @martysiia - ale to NIE SĄ 3 inne państwa - wszystkie te rejony należą do Wielkiej Brytanii :O
    poczytaj sobie tu... http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C4%99%C5%9B%C4%87_sk%C5%82adowa_%28Wielka_Brytania%29
    Na kopercie powinnaś napisać United Kingdoms... :)

    A wracając do tematu... Kolor sweterka jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  6. spodnie/leginsy wyglądają na fajowe ;) ja dostałam starą nokie ledwo dychająco jako zastępczy tel. i to tylko dlatego dostałam, bo się upomniałam :|

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie,a telefon - da się przeżyć ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham bik bok'a <3
    szkoda że nie ma go u nas ...

    OdpowiedzUsuń
  9. no to chociaż zakupy wyszły ... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny telefon nie no cudeńko ;D
    Ale sweterek za to boski ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter <3
    przez to nienawidzę nic serwisować, zwracać itd.. a na dodatek nie znoszę kupować rzeczy typu telefon, komputer, mp3 itd bo mam zawsze do tego problem ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. no no niezły szajsung :) a sweterek śliczny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. No to zakupy udane ;)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, to współczuje :*
    No teraz to masz pieeekny telefon xD
    Ale za to zakupy widzę udane, sweterek śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweterek śliczny :) i uwierz mi, mój drugi telefon, z którego korzystam, to większy gruchot niż Twój :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś koło 13 dolarów, ale mogłam ją wybrać w ramach współpracy, napisz do nich, może i Tobie się uda ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi