Instagram

piątek, 16 grudnia 2011

To co kobiety kochają najbardziej...

Czyli buty :) Ze względu na pogodę nie miałam nawet okazji pochwalić się prezentem od mojej przyjaciółki :)
Ostatnio jak byłam u niej we Wrocławiu dostałam piękny prezent urodzinowy no i nie miałam kiedy ich ubrać, więc pokaże narazie same buciczki. Stylizacja innym razem.


Dostałam też prezent od tatusia, te butki miałam na sobie ostatnio na weselu i muszę przyznać że mimo wysokiej szpilki są bardzo wygodne :)





No i ostatnia para, zimowa którą zamówiłam wczoraj ( Na Pata konto ) w poniedziałek mają być i wtedy mnie P zabije mihihi :(

36 komentarzy:

  1. czarne idealne <3
    musztardowe mają nieziemski odcień ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, wow, wow, tylko tyle potrafię napisać!
    piękne są, ale najpierw musiałabym się w nich nie zabić ; )
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie super :) Ohh gdyby mi tata robił takie prezenty.....

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne ;) ale ostatnio ostatnia para jest mi najbliższa

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym wszystkie :DDDDD oddawaj :P chociaż te pierwsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. szpilki wspaniałe ! ; )
    dla mnie te karmelowe najlepsze !



    http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te czarne są obłędne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham emu ♥
    osobiście mam tylko podróby , ale zastanawiam się nad kupnem oryginałów albo ugg ..
    i mam takie same czarne szpilki z czerwonymi spodami i środkiem . to znaczy , moja mama je kupiła w wojasie ale jej zabrałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. czarne przeboskie. marzą mnie się takie!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochammmm takie szpile! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są cudowne, kocham buty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, te szpilki po prostu cudne ! *.*
    A za emu nie przepadam, ale przydałaby mi się taka jedna para na zimę ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabójcze obcasy, ja bym w takich nie mogła chodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty piękne :), ale jestem zachwycona pięknymi zdjęciami z poprzedniego postu, śliczne mieszkanko masz, mogłabyś zrobić więcej zdjęć, może się zainspiruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. musztardówki są śliczne! mm ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to czekamy na jakieś stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarne szpilki są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaaaa oddaj ! <3 hihi tylko te dwie pary, bo emu już mam :> heh. Śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne wszystkie.. szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze są niesamowite! ;) kolor boski!

    OdpowiedzUsuń
  21. aż się ślinie przed komputerem ... hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze ciekawy kolor mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarne szpilki <3
    wyglądają jak milion dolarów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne buciki! :D
    Te pierwsze świetny kolor mają :)
    Oj, nie zabije Cię, nie zabije ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. te musztardowe bym przyjęła ^^

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi