Instagram

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Melex...

Dzisiaj mam dla Was kilka fotek z soboty.
Moja szefowa zaprosiła mnie (no i resztę pracowników) do restauracji na świąteczną szamkę no i wiadomo na chlanie :) Najpierw się najedliśmy popiliśmy no i potem zostaliśmy zaproszeni do szefowej do domu na afterek gdzie czekały nas świąteczne konkursy no i prezenty :)
Udało mi się wygrać 2 prezenty! W każdym były po dwa losy no i oczywiście ja jako jedyna nic nie wygrałam ale za to każdy dostał po prezencie na odchodne i jak otworzyłam to myślałam że to jakiś żart ale jednak nie :p dostałam kartę do monopolowego i to ZAŁADOWANĄ! 200 zł ładny prezent i jak tu nie pić :)












Nie muszę chyba pisać o tym jak się czułam w niedzielę :(

27 komentarzy:

  1. Wooow :D To masz spoko szefową :)) Tylko pozazdrościć takiej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale szefowa miała gest, hohoho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To imprezka mała była xD
    Na prawdę fajnie, że masz taką szefową :)
    A prezencik niezły, niezły! :D
    Ślicznie wyglądałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć imprezy i Pan który odpadł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozazrościć takiej szefowej i imprezki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też chciałabym taki 'prezent' ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozwaliłaś mnie tym postem krejzolko!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądałaś ;)


    w wolnych chwilach ,zapraszam do mnie :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm..uwielbiam szwedzkie podejście do życia, chociaż czasami mi ono nie pasuje..; )
    kupiłam w Szwecji, a dokładnie w Skärholmen ;)
    Od dawna mieszkasz w Szwecji?
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. No rzeczywiście masz super szefową:)a gdzie pracuje kochana:)? No moja to wredna jędza i nawet w Mikołajki nie popuściła:(

    OdpowiedzUsuń
  11. no na razie mam spokój, załatwiłam :)
    teraz swojego faceta pogonić .. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy post no i pogrqtulować szefowej ;) Twoja ortografia jest naprawdę dobra :)
    Obserwuję:) będzie mi nieziemrnie miło jak Ty odwiedzisz naszego bloga i może dołączysz do obserwujących;)

    pozdrawiam, Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super:*:*:**:*:

    obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego blogu:):*:*:*:*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. No po prostu szefowa nieziemska!

    Obserwuję.
    Zapraszam,
    http://zakupychocolatebutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. to już trochę tam jesteś ;) odwiedziłam Tatę, który ma tam firmy, a przy okazji oczywiście skorzystałam i przeszłam się po "kilku" galeriach ;)
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. karta do monopolowego - haha. że w Polsce czegoś takiego nie ma!?

    OdpowiedzUsuń
  17. haha :) ale zawsze coś :) tak po za tym masz bardzo ładny ten obrazek u góry bloga :) sama to robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny blog ;) Twoja ortkografia jest b.dobra jak na osobe mieszkajaca za Granica ;) Obserwuje i zapraszam do mnie ;*:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No jak oficjalnie i seksi;-) :*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi