Instagram

wtorek, 20 grudnia 2011

Emuszki i Tiamoszki

Yeees , yees, yeeeeeeees!!
Dzisiaj przyszły moje buciczki. Jak widać Pat  mnie nie zabił ale powiedział że to żenada i nie wie jak można wydać tyle kasy na buty! No cóż nawet nie dyskutowałam z nim na ten temat bo to nie ma sensu i tak by nie zrozumiał! jestem mega zadowolona i teraz moge spać spokojnie :)
Właściwie to chciała bym kupić jeszcze jedna parę butów, bo chodząc za prezentami przyuważyłam nową kolekcje TIAMO i się oczywiście zakochałam, no ale się wstrzymam do stycznia, tym bardziej że wtedy zaczynają się największe przeceny :)







Wam też się tak podobają jak mi?? :(

33 komentarze:

  1. ale masz urocze te emośki <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę emu, muszą być mega ciepłe i wygodne :) Jednak strona wizualna nieco "kuleje" jak dla mnie, ale cóż, dla wygody i ciepełka jestem skłonna do takich poświęceń ;)
    A te buty na obcasie są przepiękne, choć obcas chyba by mnie zabił :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę i czekam na relację czy warto kupić oryginały czy tak samo się ślizgają na śniegu jak podróby xD

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że emu są drogie ;<

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi sie te emu :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no mi sie podobaja fajne sa;*
    ile dalas za emu ?: )

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaa emuski !
    dobrze że mieszkasz tak daleko , inaczej bym wzięła i Ci je ukradła ! haha xD

    OdpowiedzUsuń
  8. emuuuu <3 cudowne są!
    zapraszam na świąteczną notkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej obie pary są świetne, Emu REWELACJA, TEŻ CHCĘ TAKI, ALE W BEŻOWYM KOLORZE;0

    p.s. zapraszam na fanpage: https://www.facebook.com/pages/Secret-Garden/211151035632438

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne emu :P
    Ale wolę jakieś bardziej normalne buty np.kozak. heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Złoto połączone z czernią zawsze mi się podoba!:)
    a na przeceny nie umiem się doczekać, nowy rok = nowe zakupy! aaaaa.:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo dobry wybór z Emu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojeju, marzenie! absolutnie najwygodniejsze buty ;)
    podoba mi się obcas ;D
    hugs, Nikki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Emu- genialne! :)
    a te niżej.. niekoniecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Emu są tak ciepłe i wygodne że warto czasem zaszaleć z kwotą na nie wydaną ;) Drugie złote buty też mi się podobają:D powodzenia w polowaniu na nie!
    zapraszam do siebie. obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne buty:) Bardzie ciekawy blog będę czytać. Zapraszam na mojego niedawno założonego bloga: d-aventure.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No widzisz, żyjesz i do tego masz nowe dwie pary butów ;*
    Emu mają świetny kolor! :D
    Drugie takie wystrzałowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. emu jak najbardziej ! są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty na obcasie sa cudne :0
    za emu nei przepdam
    Z okazji Świat Bożego Narodzenia.
    życzymy dużo ciepła i miłości,
    żeby było miło rodzinnie i skoro nie może być śnieżnie - kolorowo
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo, emu, kocham je po prostu :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Na prawie każde buty jestem skłonna wydać fortunę, faceci w tych sprawach są niestety dziwni nie wiedząc czym zauraczają nas te cudeńka ;)
    Fajnie się czyta Twojego bloga, dodaję do obserwowanych!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam podróbki emu . xd ale moja znajoma też ma podróby , i trzymają się jej 3 lata . ;33

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pytanie gdzie zamawiałaś buty? I jak to było z rozmiarem. Bo ja chciłam kupić sobie ale jak mierzyłam to jedne były za duże a o rozmiar mniejsze za małe. I nie wiem co mam zrobić. Trafiłaś z rozmiarem od razu? Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi