Instagram

czwartek, 10 listopada 2011

wyjazd

Ja mowie jak pech to pech, dosyc ze mi sie poddal net w domu stad ta cisza to jeszcze teraz mialam takie przeboje w drodze na lotnisko i na lotnisku ze az mi sie chce plakac ze zlosci ale pocieszam sie tym ze bede dzisiaj pila we Wroclawiu jak by jutra mialo nie byc :D
Nawet wam zadnej teraz fotki nie wrzuce bo nie mam jak :/ nawet nie mialam jak oglosic wynikow konkursu ale na dniach to napewno zrobie chocbym musiala isc do kafejki internetowej!
Przez to ze jestem takim nie ogarem podroz wyniosla mnei 2 razy drozej haha ale wcale nie jestem zdziwiona! STANDARD!
Ktos poleca jakies kluby we Wro ?? Pamietajcie  JAK BY JUTRA MIALO NIE BYC!!!

10 komentarzy:

  1. ojej biedna, nie lubię takich niemiłych sytuacji...
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ty :(
    Niestety, żadnych klubów nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrocław <3
    Kocham to miasto. Nie mam pojęcia gdzie tam można iść wieczorem... Wszędzie się coś dzieje to idzie się tam gdzie bliżej. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam Daytona, Antidotum, Mundo 71 Music Club, Oławska9 Music Club. Przyznam szczerze, że baza Klubów we Wrocławiu nie jest tak dobrze rozwinięta jak w Krakowie dlatego ciężko jest wybrać kilka dobrych miejscówek :) Najlepiej przekonać się samemu bo jak wiadomo każdy lubi co innego :)Życzę miłego dnia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga ;)
    oldschoolday.blogspot.com
    pozdrawiam, Kllaudia ♥.

    OdpowiedzUsuń
  6. wbijaj do mnie :)
    zapraszam do głosowania w mojej ankiecie :>

    OdpowiedzUsuń
  7. To kiedy te wyniki? :)
    Przy okazji zapraszam Cię na moje rozdanie, może akurat Tobie się uda :) http://planet-quera.blogspot.com/2011/10/tam-ta-da-dam-ogaszam-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjjj zapomnialam Ci napisac gdzie najlepiej bawic sie we Wro, ale mysle, ze i tak dobrze sie bawilas.Jak juz bedziesz miala neta to daj znac gdzie powedrowalas;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi