Instagram

niedziela, 20 listopada 2011

Weekend...

Witam,
Cierpię na brak weny...
Strasznie nie lubię tak zwanych zdjęć domowych a na dworze jest już tak zimno i nie chce mi się wychodzić.
Z chęcią bym się już przerzuciła na zimową kurtkę, ale boje się że w grudniu będzie jeszcze zimniej i wtedy co na siebie założę??
A tak w ogóle jak Wam minął weekend?
Ja i Pat wybraliśmy się do kina na The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 1 i chyba byliśmy najstarsi z wszystkich tam zebranych, no spotkaliśmy kilka znajomych ale i tak czuliśmy się staro :)
Ja jestem mega fanka tych książek i lubię też filmy ale ta część jest zdecydowanie najlepsza!!
Pat oczywiście ma ze mnie polewkę że to jakaś telenowela jest ale co on może wiedzieć na ten temat :(











 Komin-GinaTricot, Płaszcz i spodnie- H&M , Buty- DinSko, Bluzka- GinaTricot

 A to nasz dzisiejszy obiadek ;)

 Zapraszam do przeczytania małego wywiadziku ze mną TUTAJ

45 komentarzy:

  1. super wyglądasz !
    ten sweter jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, jakie masz piękne włosy :) Fajne buty i szalik i płaszczyk :D Uwielbiam granatowy i buty z takim lekkim szpicem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się wybieram we wtorek do kina i na pewno czuć się staro nie będę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczniutko wygladasz :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się wybieram we wtorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm ;*zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam zmierzch <3
    śliczne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie do tej pory wolałam książkę niż film, ale nie widziałam jeszcze 4 części więc możliwe że się to zmieni...

    OdpowiedzUsuń
  9. też lubię Twilight ! a mężczyźni się nie znają :P
    super zdjecia i zestaw :)świetne buty,komin i płaszcz :)
    ten obiadek smacznie wygląda ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe telenowela dobre:D podziwiam Cie, ze jeszcze smigasz w takich lekkich rzeczach. ja tam juz sie przerzucilam na zimowke :) a i tak jest mi zimno. chyba jak przyjdzie prawdziwa zima to bede na cebule sie ubierac::D

    OdpowiedzUsuń
  11. ale Ci się bosko ułożyły włoski! Piękna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to faktycznie średnia wieku niezbyt wysoka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba ta bluzka na którą polowałaś ?
    też się wybieram do kina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a krtycy tak jadą po tej częścici i recenzje takie kiepskie;/ ale ja mimo wszystk ogladne:P

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie ci w takim kolorku włosów :)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się Twoja bluzka ;))
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzkę masz świetną !! ..i obiadek :>

    OdpowiedzUsuń
  18. swietna bluzka ! ja rowniez odczuwam coraz mniejsza chec zamieszczania postow , ze wzgledu na jesienna brzydka aure ... :( czekam na swieta , na sesje ;)

    p.s. nie paietam keidy juz nosilam tak lekkie butki :) w pl zimnooo ! wyjelam nawet juz oficerki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ja kocham kominy <3
    ooo weź , jak patrze na ten obiadek to aż się głodna robię ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzkę masz cudowną:D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wbrew pozorom saga zmierzch jest ciekawą opowieścią o miłości. wg. mnie dorośli również mogą ją czytać. to te "superfaneczki" zrobiły tej sadze opinię "żałosnej bajki dla nastolatek". sama mam tylko 14 lat, jednak przeczytałam całą serię i mam o niej własne zdanie (czyt. wyżej) jednak nie jestem tym typem dziewczyny żeby tak bardzo się tym podniecać. -.-

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz cudownie i jaki pyszny obiad!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. rewelacyjny płaszczyk i komin;D
    i ten obiad...aaa ;-)

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  24. no to kochana rewelacja :) trzymam kciuki za przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zgadzam się ostatnia część książki jest zdecydowanie najlepsza, bo najwięcej się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej ale masz swietna fryzure! Outfit tez cudny!
    Zapraszam do nowej notki + obserwujemy? www.sarawplace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. też mam brak weny ;/ pewnie przez tą jesień ;//
    podoba mi się twój blog i pewnie będę częściej wpadać :P
    Pozdrawiam! ;]

    OdpowiedzUsuń
  28. podobają mi się szpilki i komin;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że spodobały Ci się połyskujące rzeczy, fajnie je zestawiłaś;-). Ja już wyciągnęłam kurtkę zimową, jak będzie zimniej to będę się wtedy martwić;P. Obiadek wygląda mega smakowicie;-). Buziole;* Stęskniłam się za Twoimi notkami;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. wbijaj do mnie , pościk nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie włoski! :D Śliczne!
    Piękny outfit, uwielbiam to przed ostatnie Twoje zdjęcie! Boskie! :D
    Mmm... jaki obiadek...
    Cudowny wywiad :)
    Wszyscy mówią, że to najlepsza część. Jeszcze jej nie oglądałam. Też bardzo lubię tą serię książek i filmów.

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja bluzka... <3
    poza tym masz piękne oczy ;)

    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie wyglądasz i świetna masz butki :)!

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi