Instagram

poniedziałek, 28 listopada 2011

Iphone 4S

Cześć kochani,

Mój blog obumiera trochę ale są takie sztormy pizga na amen a ja siedzę tylko w domu albo w pracy :(
Dzisiejszy post poświęcam mojemu wspaniałemu telefonikowi! A mowa o nowym Iphone 4s który tak na prawdę w ogóle nie jest fajny!! A czemu ? No trochę krzywa akcja bo dostałam go w czwartek a w niedziele już był oddany do serwisu!! TAK TAK to właśnie typowo moje szczęście do wszystkiego!! Okazało się że ok 7% z tych tel było wadliwe no i ja oczywiście znalazłam się w tym szczęśliwym gronie właścicieli :)
 Za 2 tygodnie dostane nowy, ze sklepu dostałam zastępczy przed wojenny telefon no ale przynajmniej dzwoni bo Iphone sobie z tym nie poradził :)



33 komentarze:

  1. o kurczę ;( to jest właśnie powód przez który nie lubię zmieniać telefony... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostaniesz nowy i będzie dobrze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jej to straszne, to jest najgorsze, ale tak to jest cudny ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o szkoda...
    ja ma strarego iPhona 4 i jestem bardzo zadowolona-umowe mam jeszcze na rok i mam nadzieje, ze do tego czasu bedzie juz 5:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam sobie kiedyś samsunga corby bo był reklamowany i w końcu uległam, ale teraz tego żałuję, bo jest dotykowy a jak na dworze jest za zimno to mi przymarza!
    Heh, czasami lepszy jest jakiś stary niemodny telefon ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nawet nie wiem co to te wszystkie i phony tablety itp itd i chyba mi lepiej bez te wiedzy hehe :D i nie obumieraj z blogiem!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam tak samo ze swoim telefonem...
    kupiłam nowy a po 3 dniach oddałam go na gwarancje bo wyskoczyła mi wielka plama na ekranie :/ ale już jest wszytsko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. właśnie chciałam ten telefon, ale coś czuje,że będę w tym "szczęśliwym" gronie.;<

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny jest !
    szkoda, że tak wyszło, ale mam nadzieje że kolejny bd działać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale świetnie wygląda!:)

    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. moja siostra ma iphona 3 ^^ Super komórka !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam sagema starego, ale jarego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a masz już krój sukienki upatrzony? mierzyłaś?

    ja upatrzyłam, ale nie wiem czy mi dobrze będzie... Na razie jestem na etapie załatwiania dekoratora ...

    OdpowiedzUsuń
  14. no kochana niestety dekorator mi potrzebny bo wesela nie mam w restauracji tylko w wynajętej sali, a jest w stanie surowym i chcę żeby jakoś to wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak , dla Iphonów dzwonienie to zbyt skomplikowana czynność .. mój przyjaciel miał takiego . po tygodniu już miał go dość ^^ i wymienił na nowy xD

    OdpowiedzUsuń
  16. pokaz ten przedwojenny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dobra w nastepnym poscie pokaze moj przed wojenny telefon :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W sensie, że skarb ! Bardzo mi się podoba Twój ipod :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej :( to ci pech ...

    dzięki za życzenia ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  20. zawsze o takim marzyłam. :))
    Ile za niego dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Tez ostatnio zmieniałam telefon i tyle nerwów z tym było, że fascynacja nowym szybko minęła ;)
    Lubię ifony, aczkolwiek jak dla mnie maja za dużo wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki śliczny, piękny! :D
    Kurcze, szkoda, to masz szczęście normalnie... Mam nadzieję, że jak dostaniesz kolejny to będzie już wszystko ok. :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi