Instagram

środa, 16 listopada 2011

I'm baaack....

Pochłonął mnie Wrocław i Jelcz :)
Dzisiaj trochę zdjęć z wesela Irminki i Błażeja!! CO MOC BYŁA, ale nie piję już chyba do swojego :)








A co mnie zabiło na weselu to podziękowania dla rodziców, musicie koniecznie przesłuchać bo nikt i nic tego nigdy nie przebije!!  Klikać i sprawdzać TUTAJ!!!!!
Pisać w komentach co o tym myślici, bo jestem ciekawa :)


Mam dla Was w końcu wyniki konkursu loel style :) sorry że tak długo ale naprawdę nie miałam kiedy! Konkurs wygrała freeyaa@interia.eu, skontaktujemy się z tobą drogą mailową :)

31 komentarzy:

  1. moja Martula zawsze najpiekniejsza co tu duzo gadaac!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nowoczesne życzenia :) wzruszające i piękne :) Ślicznie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i szczęścia życz od nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądałaś :)
    podziękowania fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie wzglądałaś - podziękowania wymiatją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jej świetne podziękowania :)
    śliczna para młoda.. :D
    I Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Para Młoda ślicznie razem wygląda . <3

    OdpowiedzUsuń
  8. omg, świetne podziękowania ! Cudownie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przemalowałaś włosy ??
    piękne zdjęcia :>
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wyglądałaś ty jak i pani młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super miałaś sukienkę <3
    mimo że nie przepadam za takimi kolorami, ta mi się wyjątkowo podoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna piosenka podziękowawcza :) ślicznie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądałaś bardzo ładnie. Para młoda również jeśli chodzi o podziękowania dla rodziców to moim zdaniem są świetne :) Obserwuję twojego bloga, ponieważ jest bardzo fajny :) Zapraszam do Nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia.

    Czekam na odpowiedź w sprawie artykułu!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. niech MOC będzie z Tobą ;)
    zabawy weselnej zazdroszczę !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  16. No kochana u mnie w wlkp to niestety ciężko znależć, 2 lata przed się szuka dobrych miejsc. Wrzesień 2013 mieli już zajęty cały...a nam akurat pasuję w czerwcu :D
    No ale zależy czego szukasz ... :)
    Uda się. Daj mi znać :*

    OdpowiedzUsuń
  17. a to na pewno ;) rodzice musieli mieć niezłą niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem :D Nie dodałam tych zdjęć po Halloween to dodam za rok przed halloween ! ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia :)
    a to się cieszę. ale wiesz co, jeśli teraz miałabym wybrać raz jeszcze to spośród tych czterech zestawów kupiłabym chyba najpierw te od cosmoshop.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka ta pudrowa którą miałaś na sobie jest genialna!!!! Zakochałam się w niej<3

    OdpowiedzUsuń
  21. hej robiłaś coś z kolorem włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, urocza Para Młoda, "podziękowania" cudowne! :) ps. ślicznie wyglądałaś :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nOO oryginalne podziękowania ; D
    Śliczne sukienki.. ; ]
    Szczęścia parze młodej.!

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Kochana! U mnie gorący okres i nie miałam czasu na blogowanie. Widzę, że zawitałaś w PL i jak zwykle wyglądałaś ślicznie! Buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześlicznie wyglądałaś! :D Dobrze widzę, że w dwóch sukienkach byłaś? Wspaniałe! :) I te włoski... cudowne no! :D
    I panna młoda również ładnie, sukienka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładne zdjęcia, wyglądałaś pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi