Instagram

środa, 2 listopada 2011

Cyrk & Zoo

Wiecie co ?
Ja jestem jakaś psychiczna i naprawdę powinnam się chyba leczyć :/ HAHAH żenada po 1 to wydaje dużo więcej niż zarabiam, dużo więcej! Jestem tego świadoma  ale i tak  wciąż zamawiam jakieś ciuchy czy buty! Mam już 100 par butów większość stoi w kartonach i ani razu  nie ujrzały światła dziennego! Mam 2 szafy samych sukienek, mimo to że prawie nigdzie nie wychodzę to i tak je wciąż kupuje :/ Wczoraj zamówiłam nowego iphona <ściana> !
A po 2 to najchętniej otworzyła bym zoo w domu! Gdyby nie Pat to pewnie zamiast 2 kotów mieli byśmy już ich 20 i do tego ze 4 psy i parę królików no i może jakąś świnkę :/
Przygarnęła bym wszystko! W sumie od dziecka zawsze chciałam mieć zoo! Trochę to mało odpowiedzialne ale nic nie poradzę na to że tak kocham zwierzątka i chciała bym żeby wszystkie miały dobrze ;)
            Ja i mój Kitels :)

47 komentarzy:

  1. zazdroszczę tylu par butów i sukieneczek ! ale nie zazdroszczę portfelowi ;D kotek fajowy ja natomiast wzięłabym wszystkie psiuuunie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna fotka ;)
    zakupoholiczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też gdybym mogła to miałabym w domu schronisko, no ale myśle że przygarniety kot i pies z ulicy jednak wystarcza. Co do nałogowych zakupów, myśle że póki nie robi sie sobie długów, to nie ma w tym niczego złego ;)
    Słodki kiciuś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie:
    www.stylaria-fryzury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak cos leży to można to sprzedać po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z tymi zakupami to ja mam podobnie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nooo kochana - fajnie fajnie , ale musisz sobie powiedzieć stop :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak słodko :) Martuś nie jesteś psychiczna ja też posiadam bardzo dużo ciuchów a już o butach nie wspomnę. Mam obsesję na punkcie kupowania ich, niektóre założyłam dwa razy... Kobiety... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre zoo nie jest złe. a ciuchy skoro się nie przydają to może warto komuś podarować albo odsprzedać ?

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też chętnie przygarnęłabym pare kotów bo to je najbardziej lubię, mam jednego a kiedyś miałam najwięcej 3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj zginęłabym, gdybym miała tyle butów! Ale zazdroszczę mimo wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę kolekcji butów i teraz to już musisz ją pokazać ! A ja z kolei przygarnęłabym wszystkie koty!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! 100 par butów!? Dwie szafy sukienek!? Ty zakupoholiczko! xD <3
    Ja bym wszystkie te biedne zwierzaki wzięła do domu, bo jak widzę jak po ulicy biedne chodzą to aż ściska mnie w sercu... :<<<< Zwłaszcza psiaki, bo nie wyobrażam sobie, żebym mogła tak mojego zostawić na pastwę losu... :<<<

    OdpowiedzUsuń
  14. I zapomniałam napisać, że śliczne zdjęcie! <3
    Pięknie wyglądasz ze swoim kociaczkiem, który, swoją drogą, ma ładne imię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. boje się że ze mną będzie tak samo !:P pozdrowienia;))

    OdpowiedzUsuń
  16. my kobiety jestesmy baaardzo pokrecone ;) a naszym wrogiem jest karta kredytowa :D

    ja dzis tez nie moglam sie oprzec pieknemu kremowemu swetrowi , mimo ze wole eleganckei rzeczy :p wmaiwma sobie ze przeciez musze mie ctez sportowe , tak jak ostatnio wmowilam sobie ze potrzebuje red dress ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przybij piątkę- mimo że nie mam aż tyle butów i sukienek to chyba niedługo będę miała- stale kupuję. No i Zoo też mam małe- szczur i dwie świnki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hihi... xD I pewnie ma rację, bo często się nie chce z psem wychodzić ;)
    No tak, jak często podróżujecie to kotki lepiej mieć :) My jak gdzieś wyjeżdżamy do Misia do dziadków dajemy i oni się chętnie nim zajmują, no chyba, że możemy go zabrać ze sobą np. nad morze :)
    Lubię bardzo jak ktoś ma jakieś zwierzątko w domu, obojętnie co to jest, bo każde jest tak samo ważne i potrzebuje opieki. :)
    Ja się zawsze tak rozpisuje... xD Aż nie wiem kiedy to się napisało...

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha skąd ja to znam :>>> !!
    Ale ludzie mają gorsze nałogi ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. ja nawet tyle butów w domu nie mam ;D
    ale słodziak z twojego kota!
    jest cudny!

    // ja jakoś lubie - może przez to że uwielbiam horrory :D

    OdpowiedzUsuń
  21. zorganizuj wyprzedaż szafy!
    z chęcią coś bym przygarnęła, masz tyyyle pięknych butów, nie chcę nawet myśleć co kryją te pudełka których nie pokazałaś na blogu! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ma długich namysłach nazwaliśmy go Fifi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też chce tyle butów! :)
    pozdrawiam, i zapraszam do mnie - denzee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. You did a great job in this post.
    You look great i hope you have time to check out my blog and share some comments.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kotek ;*

    Duże kotki też mi się podobają.Coraz bardziej przekonuję się do kotów i uważam,że to piękne i pożyteczne stworzonka .Pewna rzecz spowodowała,że odsunęłam się od kotów.Pozdrawiam ;***

    OdpowiedzUsuń
  26. co do kotów to najpierw był jeden, teraz już są dwa... boję się co będzie za kilka miesięcy... !

    co do zakupów... przechodziłam to! sposób jest tylko jeden, przerwać i iść na odwyk! mam nadzieję, że nie używasz karty kredytowej ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak tutaj ślicznie, aż miło :))
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie martw się ja swojego nikona też jeszcze nie ogarnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też i wiecznie zastanawiam się jak mogłam się tak ubierać ?! :D
    Śliczny koteczek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Come back!
    Wielki powrót.as-a-blonde, jako
    MadameAche.
    Mam nadzieje że będziemy się obserwować ;D
    I mam dla Ciebie wspaniałą propozycje. Wejdź na mojego bloga i przeczytaj o niej więcej.
    www.madameache.blogspot.com


    Ja też wydaje strasznie dużo kasy!!
    A mój dom mogę już nazywać zoo. Mam kota, 3 psy, świnkę morską i chomika, ale no cóż to nie moja wina. KOCHAM ZWIERZĘTA

    Obsserwuje

    OdpowiedzUsuń
  31. 100 par butów . :OO
    haha , mina kociaka na tym zdjęciu - niezastąpiona! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. łał 100 par butów <3
    śliczny kotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie lubie kotów ale ten jest słodki :d

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne zdjęcie ;d słodka kicia ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  35. prześliczne zdjęcie ! uwiellbiam koty !

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi