Instagram

poniedziałek, 17 października 2011

URODZINOWO I MUSZTARDOWO :)

Hello,
Ze względu na to że dziś są moje urodzinki, zmobilizowałam się do dodania nowego posta.
W ten o to piękny dzionek stawiam na musztardę :) Te o to spodnie wpadły mi do rąk w H&M całkiem przypadkowo a że jest to rozmiar 32 to bez grubszego zastanawiania się czy je założę czy nie, od razu je wzięłam (tak rzadko znajduje gdzieś mój rozmiar spodni ) MASAKRA, dlatego strasznie się wkurzam jak mi ktoś piszę jak to ja super wyglądam i jestem taka szczupła i że większość dziewczyn marzy o takim rozmiarze! Znalezienie spodni czy spódnicy które będą normalnie na mnie wyglądały jest mega ciężką opcją!! Dlatego inwestuje w obuwie bo z tym nie mam problemu :)










     Spodnie-H&M, pasek-Lacoste, Koszula-Karin Andersson, sweterek-InWear, Kolczyki-Ur&Penn

Dzisaj mam Bad Hair Day i wogólę nic mi nie idzie, obijam się o ściany, wszystko mi spada!!
                               NIE LUBIĘ TEGO!!!

50 komentarzy:

  1. widzę kolejną blogerkę o świetnej fryzurze, no i stroju :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat! :*
    A zestaw jest fantastyczny, na mnie też trudno znaleźć spodnie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie wygladasz. ale zawsze jak sie robisz na blondi to jestes podobna ciutke do krysi agilery;)) moja lasia!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iza mobilizujesz mnei zebym napisala o tym podobienstwie posta :p

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki:)
    wszystkiego co najlepsze!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. hah! u Marty jak zawsze wszytsko pięknie gra ...
    Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygladasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny zestaw :)
    wszystkiego najjj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego! ;)
    Cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszego ;) masz świetne spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. super na prawdę super strój wszystkiego nAJ lepszego

    OdpowiedzUsuń
  12. najepszego! ;***
    matko, 32?? to strasznie chudziutka jesteś! i nie mogę powiedzieć że nie zazdroszczę ^^
    świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego , spełnienia marzeń ! ;) Uwielbiam kolor musztardowy .

    OdpowiedzUsuń
  14. musztardowy jest swietnym kolorem :) i masz bardzo ladne te spodnie .

    ja w moje uroziny tez bylam musztardowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin a co do rozmiaru ubrań to Ty strasznie malutka musisz być;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham musztardowy - CUDOWNY set! I jeszcze raz najnajnajlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjecia :) cudowne te spodnie i buty ;)
    1oo lat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 100 lat szczęścia!!!:):):):)

    Strój bardzo mi się podoba, idealne rozwiązanie dla tych, które muszą chodzić w uniformach do pracy;) piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwsze to wszystkiego najlepszego!A po drugie swietnie wygladasz, bardzo podoba mi sie kolorystyka!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie! www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego ślicznoto:)jak mi się ten kolor musztardowy podoba:Owidziałam dzisiaj w cudowną sukienkę w tym kolorze ale jest niestety poza moim zasięgiem finansowym ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego !!!!!!!!!!!!!
    Kolor - uwielbiam :>

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkiego najlepszego - wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz :) Super spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Musztardowy jest w tym sezonie bardzo modny :) Ja niedawno upatrzyłam sobie sukienkę w tym kolorze, jednak nie wiem czy będzie on do mnie pasował... do Ciebie pasuje jak najbardziej :) Ślicznie wyglądasz :) Ah iiii oczywiście :

    Wszystkiego najlepszego !! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. jak zwykle świetnie :)
    sto laat!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz .!


    wszystkiego najlepszego .!:**

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne musztardowe urodziny ;)
    Też mam faze ostatnio na musztardowy kolori się zastanawiam w co zianwestować z tego kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego ;*
    i jak zwykle pięknie ;)
    ale Ci nasłodziłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Trochę spożnione zyczenia, ale lepiej późno niż wcale, co nie? Życzę Ci spełnienia marzeń, powodzenia i szczęścia w życiu oraz tego, abyś wiedziała i miała komu zaufać, bo nie ma nic cenniejszego niż najlepszy przyjaciel, którego kochasz bez względu na jego wady czy zalety... Pamiętaj o tym ♥ No itradysyjne 1oo lat oczywiście :) Życzenia napisałabym wcześniej, ale dziś dopiero weszłam do Ciebie na bloga. Jak zawsze świetnie wyglądasz ;**

    Basia ;)

    ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja to mogłam przegapić? Wow wyglądasz cudownie kochana, raz jeszcze stóóóóóówka!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne spodnie ... przymierzam się do ich zakupy :)
    Spełnienia marzeń i czego sobie życzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  32. spodnie po prostu świeeeeetne !
    ja jestem wysoka i dość szczupła, więc również ciężko mi dobrać rozmiar spodni. Jeśli są dobre na długość, to zawsze za szerokie xD i obecnie wszystkie mi spadają z tyłka . hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźnione ale szczere 100 lat!!!
    Musztardowy do Ciebie pasuje choć nie za bardzo lubię takie "komplety" :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super!
    I spóźnione ale szczere 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne jesienne kolory ! ślicznie !
    zapeaszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale fenomenalne spodnie!!!!:-D Pokochałam:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pieknie Ci w tej "musztardzie"

    STO LAT!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. nie spodziewałam się że połączenie bieli i musztardy da tak niezwykły efekt! piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny zetaw:) Dużo musztardy:), ale jakoś nie odnosi się wrażenia, że "przekombinowałaś":)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz! I świetnie Ci w tym musztardowym kolorze :)
    Pozdrawiam Cie.

    OdpowiedzUsuń
  42. You’re wonderful in these photos, I like you style!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkiego najlepszego
    spuźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  44. mam taki sam problem ze spodniami!:)
    kolory swietne!:))

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystkiego najlepszego !!!

    piękna musztarda! uwielbiam !!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  46. spóźnione wszystkiego najlepszego :)
    zestaw fajny :)
    muszę zainwestować coś w kolorze musztardy XD
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Urodzinki miałaś! :D Więc:
    Sto lat, sto lat! :) Wszystkiego najlepszego w życiu osobistym, radości z życia, uśmiechu na co dzień, zdrowia, wiele szczęścia, a przede wszystkim spełnienia marzeń :*
    Cudowny outfit, piękne te zdjęcia masz! I to z kotkiem takie boskie! <3

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi