Instagram

niedziela, 30 października 2011

Tiamo I LOVE U!!!

Dzisiaj rolę główną odgrywają kozaki, które zresztą mają swój debiut (w końcu)!!
Co mnie skusiło żeby je wyjąć z szafy? Przypadkiem przewinęły mi się zdjęcia J LO właśnie w bardzo podobnych koturnach i nagle sobie przypomniałam że przecież gdzieś powinnam je mieć :)
No i się znalazły :) Podobają Wam się ?
Mi się zawsze podobały takie wysokie buty ale nigdy nie mogłam znaleźć takich pasujących na moją chudą nogę, ale moja kochana firma TIAMO czyni cuda i nie możliwe stało się możliwym!
Robią piękne buty, solidne w przystępnej cenie i w dodatku pasujące na mnie :) LOVE IT!!










Spodnie-Diesel,Płaszczyk-H&M,Buty-Tiamo,Komin-Gina Tricot

54 komentarze:

  1. cała stylizacja jest świetna! ale to jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, przepięknie wyglądasz! Buty super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaszczyka, butów i komina bardzo zazdroszczę ;d wyglądasz doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądasz :) Buty są suuuper długie! Wygodne?
    I płaszczyk fajny :)
    Halloween będzie u mojej kuzynki szefa mamy w biurze :D haha załatwiliśmy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz ! cudowny płaszcz ,komin i buty !

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie koturny je bardzo tonują :)
    Mi też się takie muszkieterki na obcasie tak kojarzą, ale do tych nie przeszło mi to przez myśl ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. buty wyglądają na bardzo solidne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz bardzo seksownie !

    jestem zakochana w twoich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na buty bym się nie odważyła, ale reszta jak najbardziej na tak

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie, kolorowo. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a juz myslalam z dostane hejty za buty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow buty są nieziemskie! Robią niesamowite wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie są świetne, może to przez to że są na koturnie, a nie na słupku, bardzo mi się podoba, powiem jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. buty super ;D
    płaszczyk też ciekawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Do teraz te buty nie kojarzyły mi się za bardzo pozytywnie, ale widzę że można je fajnie połączyć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Za**b***e te buty :>> !!
    Haha hejty - fajne słowo pierwszy raz je widzę :>

    OdpowiedzUsuń
  17. No to sie ciesze,że poprawiłam Ci humor, no ale pisałam tylko prawde :)
    Butki sa naprawde super, dobrze że nie sa na szpilce bo skojarzyłoby mi się z latarnicą, ale na koturnie wygląda bardzo fajnie i nie mam złych skojarzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale mnie tu dawno nie było, nie mogę się napatrzeć na Ciebie w tych włosach... bosko! i buty cudne :)
    pozdr;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tych butach są genialne! Oczywiście świetna stylizacja, bardzo w moim stylu :) Dziękuję również za miłe komentarze :)Zapraszam do mnie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie dobrałaś strój bo takie kozaczki kojarzą mi się inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuje Ci kochana:*
    buty!!<333

    OdpowiedzUsuń
  22. jak dla mnie za dużo tutaj warstw, tych sweterków, za dużo się dzieje. Ale buciki wymiatają, sama bym takie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  23. płaszcz i buty :D
    świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne kozaki, bardzo ładnie wyglądasz w czerwonej szmince:)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. ślicznie dziękuję za odwiedziny i komentarz. + chętnie dołącze Twój blog do obserwowanych ! ;)

    świetny płaszczyk i komin ! a buciki odważne ! ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo chętnie bym ci ukradła te koturny! wszędzie w Polsce szukam dokładnie takich <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Super outfit , prześliczny masz płaszcz , bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurde wyglądasz bosko!!! Co za buty!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wooow! Jakie wysokie! :O
    Ale piękne są! Pasują do Ciebie! :D
    Miło mi, że potrafię Ci poprawić humor :D
    I dziękuję bardzo za życzonka :***

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko super:) buty też chociaż na niektórych zdjęciach wyszły trochę lateksowo-plastikowo;) i tandetnie, ale to chyba wina oświetlenia właśnie.
    Jednak trzeba przyznać, że dodają pazura;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow rewelacja, kozaki są niesamowite!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. buty mega seksksowne, mmmm cudowne :)) też chcę takie :) nie zjeżdżają Ci z nóg?

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi !!! This post is great and I love your blog... I hope you'll visit my blog and you'll follow me! Kiss!

    Marti♥
    Glamour Marmalade
    Facebook Page
    Twitter Page

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna stylizacja! buty, płaszczyk - są ekstra!
    właśnie szukam podobnego szalika ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, piękne zdjęcia! :) Bardzo podoba mi się płaszczyk, a buty...buty są mega! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi