Instagram

piątek, 28 października 2011

Swagger Jagger

Aaaaaaa! Jestem najgorsza hahaha...
Miałam tyle ogarniać w tym tygodniu, a okazuje się że nie zrobiłam NIC!!! ŻENADA!!
Chyba się starzeję, najchętniej nie wychodziła bym z łóżka ...
Ale jednak musiałam wyjść dzisiaj z domu i jechać po jakieś części do Czestera (auta)
Oczywiście zanim się wyczłapałam z domu, na zdjęcia miałam jakieś 2 min no i na wariata do sklepu :
Zawsze to samo i zawsze na ostatnią chwilę!!
Mój nowy płaszczyk miał dzisiaj swój debiut, całkiem go polubiłam. A Wam jak się podoba??



 Spodnie-Mango, Buty-Scorett, Płaszczyk- H&M, Torebka-Estee Lauder,Komin- Gina Tricot

 A w ogóle to ostatnio mój komp tak się  zbuntował i musiałam sciągać jakiś program dziwaczny który miał oczyścić mi mac'a z niepotrzebnych opcji, co się okazało po oczyszczaniu na moim kompie nie było nawet skype czy  photo booth !!! Musiałam sciągać wszystko od nowa stąd te zdjęcia kamerką haha musiałam stestować :p


OSTATNIE DNI KONKURSU Z  LOEL STYLE !!!!

29 komentarzy:

  1. ja ko twoj nowy plaszczyk, czerwone usta i doleczki w policzkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz przepięknie - płaszczyk jest cudowny - wszystko mi się podoba + ślicznie czerwone usta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten płaszczyk wygląda nieziemsko! Boże i jak ja Ci zazdroszczę figury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki :)
    a Ty jak zwykle promieniejesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No fajny masz płaszczyk ;) I dołeczki też masz fajne , hihi !

    OdpowiedzUsuń
  6. to tak jak ja - miałam tyle zrobić - a nic nie zrobiłam :P
    świetny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde świetny ten Twój płaszczyk :) i komin bardzo mi sie podoba, a buty sa zajeb... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mhm, rozumiem. W sumie to i racja.

    OdpowiedzUsuń
  10. coś w tym jest! Ja jak miałam długie włosy to kręciły mi się (robiło coś pomiędzy dużymi lokami, a falami) i wtedy po kilka razy na dzień prostowałam, jak ścięłam to są proste i tęsknię za lokami ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam zawsze tak, że krótkie były proste, a długie kręcone.. Prostowałam oczywiście długie, mialam prostownicę nagrzewającą się długo, ale nie palącą włosów.. zmieniłam na taką szybszą i tak sobie je zniszczyłam (w tydzień!), że już jak zapuszczam to nie kręcą się (ewentualnie wywijają na różne strony) :(

    Mi na spalone pomogła maseczka z avonu i verony.. Zrobiłam dwa razy tak, że przetłuściłam maksymalnie włosy (tzn miałam złamane nogi i nie miałam jak myć, normalnie myję codziennie, max co 2 dni, a wtedy raz na tydzień) i zawsze po umyciu nakładałam maseczkę.. po dwóch takich kuracjach włosy jak nowe ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz na początek spróbować przetłuścić 1 dzień i nałożyć maseczkę (chociaż mi sama maseczka tez pomagała, ale musiałam dobrać odpowiednią metodą prób i błędów) i zobaczyć czy coś da..
    Bo w sumie była taka różnica, że to co miało się stać w pół roku regularnego stosowania to przy tłustych włosach podziałało po 2 kuracjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie pojawiały mi się Twoje posty ostatnio :/ Co za gówno ten blogger wkurza mnie coraz bardziej.
    Zauważyłam że masz piękną cerę- jak Ty to robisz? ja mam dużo przebarwień!
    Też zawsze robię wszystko na szybko, najpierw sobie mówię " Ok wszystko zrobię bla bla" a pote, latam jak wściekła :/ nienawidzę tego
    Płaszczyk boski pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna jesteś nooo! xD <3
    Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twój płaszczyk - wspaniały kolorek i te kozaczki <3 No i w ogóle ten szalik jest cudowny, ale to już chyba pisałam xD
    Czester - podoba mi się to imię :D
    Uuu, to nie fajnie jak Ci wszystko usunęło... Za to boskie fotki zrobiłaś kamerką ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kochana co do tych włosków to sama jeszcze szukam ideału. Też używałam Waxa i troche mi pomógł ale dalej mam problem, szukam jakiegoś szamponu. Włosy mam popalone prostownica, karbownica, farbowaniem a do tego szybko sie przetłuszczaja

    OdpowiedzUsuń
  16. lubisz ser? Sprawdź dlaczego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz, chciałabym nosić takie wysokie buty ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz przepięknie. Przyznam szczerze, że jestem mile zaskoczona. Wpadłam na twojego bloga przez przypadek i nie żałuję. Wszystkie twoje stylizacje są piękne, niestety nie zdążyłam ich wszystkich skomentować, ale w najbliższym czasie na pewno to zrobię:) Dodaję bloga do obserwacji, zapraszam do mnie, czekam na nowego posta i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz ;) a płaszczyk super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Płaszczyk super. Podobny miałam do niedawna ale mi się znudził i go sprzedałam. Przerzucam się w wierzchnich okryciach z granatów i wszelkich podobnych odcieni na kolory "ziemi" :)
    Kozaki średnio mi się podobają ale chyba torebkę chętnie bym przygarnęła. Mówię chyba bo niedokładnie ją widać. :)

    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale masz cudowne dołeczki w policzkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi