Instagram

niedziela, 23 października 2011

Silver...

No w końcu mam dla Was kochani stylizacje.

Przeglądając fotki zwróciłam uwagę na moje głupie miny, hahaha po prostu nie nadaję się do pozowania, nie wiem jak się zachować i poważne miny wyglądają co najmniej żenująco, więc wybieram miny te mniej poważne które w sumie są tak samo głupie :/
Mam nadzieję, że zrozumieliście o co mi chodzi bo czytając to co piszę, wydaje mi się że średnio to wytłumaczyłam, ale po przespanych 15u godzinach na nic więcej mnie nie stać.
Ot i całe moje żyćko :)
Hahaha zapomniałam dodać co Pat powiedział o moim dzisiejszym stroju :(
"Wyglądasz jak gwiazda z teledysku disco polo" a ja powiem tylko WTF !!!
Nie będę tego komentowała :)

 













       Spódnica- Nelly, Buty-DinSko, Koszula-H&M, Kolczyki-Ur&Penn, Płaszczyk-H&M

           A no i przypominam o konkursie LOEL STYLE KLIK

Do następnego :*

44 komentarze:

  1. boska ta spódnica ;o boskie buty i kolczyki ;o
    i boski akcent wybijający się w całości w postaci koszuli! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna spódnica, całość rewelacja! :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. WoW wyglądasz fantastycznie !!! bardzo mi się podoba - w takich zestawach wyglądasz przepięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia fotka niczym Marilyn Monroe:D!

    OdpowiedzUsuń
  5. zmieniłaś nieco kolor włosów czy mnie się zdaje?
    śliczne zdjęcie ostatnie jest. piękny uśmiech.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kiecka, te nooogi, cała ty .... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, uczta dla oczu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekła mnie koszula <3
    ile za takie cudo się płaci, jeśli można wiedzieć ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie kolejne genialne połączenie :) Super kolczyki ;)
    Jakie Ty masz świetne nogi! ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Świetnie wyglądasz , ostatnie zdjęcie najlepsze ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne miny robisz^^ Super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz kwitnąco ;)

    zakochałam się w spódniczce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. odważnie ale powiem, że całość ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zdjęcie niczym Marilyn Monroe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja chcę tę spódniczkę i buty! no zakochałam się w nich ahh cudowne są :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ee świetne zdjecia i zestaw :)
    uwielbiam twoją spódnicę i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz pięknie i super na Tobie to wszystko leży. Co prawda nie lubię srebrnego haha i Twój facet mi trochę nasunął tą myśl o disco polo. Ale nie jest aż tak źle nie nie :)
    Halloween jest 31 października -więc jeszcze nic nie wypaliło. Jak zwykle mam problem z miejscem :(
    Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie się bardzo podoba ten look, uwielbiam błysk, spódnica jest świetna i buty! i koszula dodaje koloru i wyszło świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny strój.
    ostatnie zdjęcie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na 3 zdjeciu wygladasz ślicznie :) Mi tez kojarzy sie z gwiazda discopolo , a mimo to mi sie bardzo podoba :D
    Świetny płaszczyk i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz, wspaniałe te buty ! ;)
    ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny płaszczyk :)

    Zapraszam do obserwowania :** http://nathaliephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. no co ty jakieś głupoty gadasz :) ślicznie wyglądasz gdu się uśmiechasz i mrużysz oczy :) ja to uwielbiam, widać że masz dobry humor, natomiast jak masz poważną minę to czasami się boję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. haha muszę chyba się zgodzić z Pat ;x ale na Tobie wygląda ten zestaw świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o jaa chce te buty! ale jak z dinsko to pewnie tanie nie były...

    OdpowiedzUsuń
  26. znam znam :P nie moge stamtąd nigdy wyjść:P

    OdpowiedzUsuń
  27. gwiazda disco polo najlepszaaa, kocham twój odważny look!

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja jest PIĘKNA i CIEKAWA, a nie żadne disco polo hahahaha :DD!

    buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w butach i spódnicy :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam te Twoje minki! Spódnica jest obłędna, najbardziej podoba mi się ostatnie zdjęcie i będzie ono moim ulubionym;-).

    PS co tam u Ciebie Kochana?

    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna koszula :D jak dla mnie to odważna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaaa...! Boska spódnica!!! :D
    No co chcesz, świetne miny robisz :)
    Najbardziej podoba mi się to drugie zdjęcie! :D
    I kolczyki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wyglądasz idealne !

    zakochałam się w spódnicy, ma świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże, jakie ty masz zgrabne nogi! Zazdroszczę ;)
    Niczym Marilyn Monroe ;D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi