Instagram

czwartek, 13 października 2011

Oops I did it again...

Jestem nie poważna :/

Ostatnio dostałam maila od pewnej czytelniczki z prośbą czy mogła bym jej kupić buty gdyby mi wysłała pieniądze. Strasznie spodobały jej się koturny Tiamo. Odrazu odpisałam, że NO PROBLEMO wiem przecież jak to jest chcieć mocno jakieś buty. No więc dziewczyna wpłaciła mi 370 zł na konto (podziwiam za odwagę ja bym tak nikomu obcemu nie zaufała :) ) wypłaciłam kaskę i pojechałam po butki, nie przewidziałam tylko tego że sama miałam zakaz na jakie kolwiek zakupy bo zdecydowanie wydaję dużo więcej niż zarabiam :/ a ostatnio naprawdę przeginam, w każdym razie wyszłam z centrum handlowego z butami Tiamo dla czytelniczki no i oczywiście z butami dla mnie do tego z 2 sukienkami, spodniami i szalem :/ <----- Mina Patryka gdy wróciłam do domu !!! Zapomniałam dodać 3 pary kolczyków :(

Ale co tam w poniedziałek mam urodziny więc mogłam sobie pozwolić C'nie??






 Torebka-Estee Lauder,Skóra-sisters,szal-Gina Tricot,Buty-Scorett,Swetr-Moodo,


 O to buciczki które kupiłam dla czytelniczki :)

                                  A te kupiłam dla siebie :(
Buziaczkiii :*

45 komentarzy:

  1. szalona :)
    ładne zakupy i outfit.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna Ty, świetny zestaw, cudny komin, buty super.;)
    Pierwsze zdjęcie wymiata.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak urodziny to mężczyzna musi wybaczyć ;)
    piękne buciki, jedne i drugie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! podziwiam dziewczynę... i śliczne butki obie wybrałyście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam oj tam;) jak masz urodziny to wszystko wybaczone:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo buty są super, nie ma co obserwuję cie, bardzo mi się tu podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne buty :)
    ja również tak mam - za dużo kupuję - obiecuję sobie że na razie się trochę ograniczę ale w sklepie o tym nie myślę i do domu wracam z nowymi rzeczami hmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. zapomniałam napisać że ślicznie wyglądasz - szal boski, cały zestaw mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. te pierwsze są super<3
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiej firmy ten szal i za ile go kupiłaś? :) Jest śliczny, szukam ostatnio czegoś takiego ciepłeeego w kolorze szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wyszłaś na tym pierwszym zdjęciu :))
    Torebka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha no tak nie dziwię Ci sie że jesteś smutna- też już wyczaiłam coś dla siebie i kupię to i znów wydam 200zł- jak co miesiąc :/ a niby zakupy odstresowują i poprawiają humor...

    OdpowiedzUsuń
  13. szalejesz ale jak masz urodziny to nie ma problemu , :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, ale masz nieziemskie oczy! ;*
    outfit cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne masz oczy! świetny set!


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. E tam , jak będziesz niedługo miała urodziny to co tam ;) Wcześniejszy prezent urodzinowy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zarówno te dla czytelniczki jak i Twoje boskie! ;d
    piękny masz szal - ja wszędzie takiego szukam :<

    OdpowiedzUsuń
  18. jeśli masz niedługo urodziny, czuj się rozgrzeszona xD
    też kiedy już wejdę do sklepu i coś mi się spodoba, muszę to kupić choćbym miała wydać całą kasę ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie przepiękne te koturny :)
    I znam ten stan i tę minę faceta gdy wracasz do domu obładowana ciuchami :P

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękne buty czytelniczka sobie zamówiła u Ciebie! zakochałam się w nich!
    a Ty wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa przepiekne te buciki dla czytelniczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne , zazdroszczę . Wiem jak to jest się okupić , szkoda mi wtedy moich rodziców haha :D
    Także wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  23. heheheh ale nie ma to jak kochać ubrania :)
    Tak w ogóle, świetnie wyglądasz ;)
    I już na zapas - wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hi...i like your style. regards from indonesia.

    OdpowiedzUsuń
  25. ale piken eto botkin akoturnie!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You’re so pretty in these photos! Nice outfit!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahahah ja robię to samo! Wiem, że muszę oszczędzać itp, ale zawsze z czymś wracam! Najgorsze są potem wyrzuty sumienia:(

    A stylizacja jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten komin - wygląda super cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny zestaw, masz prześliczne oczy !

    jak masz chwile to wpadnij nowy post :)
    http://martoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. swietne zakupy!!
    tez bym poszalala, ale musze na wesele oszczedzac

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem pod wrażeniem tych butów Tiamo rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  32. pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba. :)

    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. No jak miałaś urodziny to mogłaś sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa ;) xD
    Śliczne buciki :D
    Zdjęcia piękne, zwłaszcza to pierwsze - prześliczne oczy! :)
    I ten szal cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  34. pierwsze zdjęcie wygrywa!!!piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi