Instagram

sobota, 8 października 2011

Lady in red

Witajcie,
Dzisiaj mam zamiar ponadrabiać zaległości i poodpisywać na komenty.
Ogólnie nic się nie dzieje nuda, tatuś pojechał zbliżają się też moje urodziny i jakoś tak nie mam powera. W listopadzie jedziemy do Wrocławia na weselicho i nie mam pojęcia jaką chcę mieć sukienkę :/
Pogoda oczywiście do dupy ale nie powstrzymała mnie od wyjścia troszkę na dwór, muszę się więcej ruszać bo starość nie radość :p









Wszystkie ciuchy - H&M, Buty- allegro, Torebka-H&M, bransoletka -partnerssa

Wybaczcie mi te głupie miny ale ost jakoś za dużo wszędzie powagi :)

A no i biorę udział  w konkursie gdzie do wygrania są stylowebutki KLIK!!!!

66 komentarzy:

  1. ale Ty masz piękną figurę! Cudownie zestaw ją eksponuje! Do tego czerwień i granat - bomba ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz sama nie wiem czemu ciężko znaleźć idealną białą zwiewną sukienkę :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten problem.. od miesiąca szukam idealnych swetrów ;\

    OdpowiedzUsuń
  4. pokreśliłaś swoje krągłości , świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. buty <3
    śliczne zdjęcia ;*
    wbijesz do mnie ??
    zaraz będzie nowy post ;pp

    OdpowiedzUsuń
  6. piąkna stylizacja, a botki idealne !

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne buty! cudowne :) wyglądasz jak paryska piękność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. za dużo tu czerwonego, ale to może mi się tylko wydaje, bo nie lubię tego koloru :P talię masz jak u osy! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne te czerwone dodatki:) Nie mogę oderwać oczu od butów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialnie wyglądasz. Podoba mi się wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w Twoich butach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o ja Cię kręcę, jaka seksi Martunia ! Uwielbiam Cię moja kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz świetna kombinacja kolorów ! bardzo podoba mi się golf i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaa laska jakie Ty masz ciało!
    W ogóle dzięki, a poza tym przeglądałam dzisiaj Twoje zdjęcia na facebooku, Ty to miałaś już chyba wszystko na swojej głowie :) Nie dorównam:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo czerwieni ! Uwielbiam kolor czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaką Ty masz boską talię! ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kreacja :)) Figura ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty, torebka, bransoletka... cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te Twoje miny:Dale stylizacje jeszcze bardziej:):*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz, super kolory!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pewnie pisałam to już wiele razy , ale figurę masz prześwietną! Czerwony płaszczyk uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale wyglądasz, podoba mi się ta torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jeeej! Pięknie Ci w tych kolorkach!

    OdpowiedzUsuń
  24. boska te czerwień !! Ja od dawna lubię twój fb :) poprosiłabym jeszcze o polubienie hempz na fb :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. polecam ! ta szminka jest cuudowna ! taka uniwersalna i zwykla a zarazem odmienia makijaz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie, ale to strasznie podoba mi się ten zestaw! A bransoletka.. bomba..

    OdpowiedzUsuń
  27. ale na pewno masz mase lepszych kosmetyki o ktorych my mozemy pomarzyc :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obejrzałam sklepik i rzeczywiście bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna chanelka!

    jesteś odważna ,ja osobiście nie założyłabym czerwonego bo po prostu jakoś mam taki wewnętrzny dystans do takich odważnych odcieni ,dlatego chwalę Twoją odwagę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  30. figura godna pozazdroszczenia :)

    +zapraszam do mnie do obserwowania a odwdzieczę się tym samym :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Heheh ,też czasem potrafię siebie zaszkoczyć ,ale to naprawdę żadkie;)

    +obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję i do konkursu gorąco zapraszam, bo bardzo chciałabym zrealizować :P
    http://style-frozen-style.blogspot.com/2011/10/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog;p Ta czerwień genialna;p

    OdpowiedzUsuń
  34. miny są właśnie świetne
    wszyscy tacy poważni xD
    trzeba się trochę wyluzować.
    outfit cudowny. zakochałam się w torebce<3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz :D
    czerwony kolor jest boski !
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwsze zdjecie mmm ale masz piekna figurke ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oooo kocham połączenie granatu z czerwienią! Właśnie jutro miałam to przedstawić, ale ubiegłaś mnie!! I co teraz?:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny post! Najbardziej spodobały mi się buty i torebka : )

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo wygodne!! a Twoje? bo też są piekne :) i zdjęcia prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. sama do końca nie wiem dlatego miałam nadzieję, że któraś z was mi powie.. Na zaproszeniu pisze:

    W dniu 17 października, we współpracy z renomowanym magazynem Fashion Magazine,
    mamy zaszczyt zaprosić
    do FASHION CAFE powered by BlackBerry&Play Warsaw Fashion Weekend.
    Pragniemy spotkać się w wyjątkowym, kameralnym gronie,
    by otworzyć imprezę BlackBerry&Play WARSAW FASHION WEEKEND kreatywnym śniadaniem,
    przygotowanym specjalnie na naszą prośbę
    przez Weronikę i Paulinę - Sweet Project.
    Przy tej okazji zdradzimy szczegóły tegorocznego weekendu mody,
    wręczymy specjalne upominki od Partnerów imprezy
    oraz
    ogłosimy konkurs:
    „POKAŻ SWÓJ NIEPOWTARZALNY STYL”

    Do kafejki internetowej zaprasza Sony VAIO

    OdpowiedzUsuń
  41. zaproszenie jest z wszystkimi danymi i nr telefonów, które zgadzają się z organizatorami wypisanymi tam (jak spr z ich stron).
    Do tego szukałam jakiś informacji to znalazłam wzmiankę o tym na fanpagu fashion weeku :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładne buty ;)

    Zapraszam do mnie:

    http://simons-trampoline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapraszam Cię (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Szyk i elegancja;-). Bardzo podoba mi się taki look;-). Też mam do nadrabiania zaległości;-). Buziaczki:*

    PS Moje buty są nawet wygodne;-).

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie kolory połączyłaś :D
    i buty świetne :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kobieco i sexownie :)

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  47. wow!!! naprawde super to wyglada! :) czerwien, boskie polaczenie :) dodaje do obserwowanych :):*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi