Instagram

poniedziałek, 3 października 2011

Just be true to who you are!

OŁŁŁ MAAAAJ GAAAAD dzisiaj nie mam na nic siły nie spałam prawie całą noc i musiałam wstać o 8 :( Za pół godziny muszę iść do pracy i mam straszną ochotę zadzwonić i powiedzieć że jestem chora ale niestety tak nie mogę. Dobra koniec marudzenia będzie git w pracy się rozkręcę jak strzele 2 kawulce :)
Dzisiejszy outfit tak naprawdę wcale nie jest dzisiejszy tylko wczorajszy ( na szczęście bo nie mam dziś prezencji :p ) a wczoraj humorek dopisywał :)








Sukienka-Athmosfere, Marynarka-H&M, Torebka-SH, Buty-Tiamo
 

Do następnego kochaniiii :*

51 komentarzy:

  1. świetna sukienka, świetna figura! zazdroszczę tak długich paznokci :P jak zwykle pozytywnie u Ciebie :P:) miłej dniówki w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O cholera, ale sukienka!!! :D:D jakbyś chciała ją kiedyś sprzedać, to jestem chętna do kupienia:D cudowna!! Widzę, że tamta noc dalej daje się we znaki;) ja w niedziele poszłam spać o 6 rano, a potem znów wstałam o 15:D na szczęście dziś w nocy trochę mi się unormowało;)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka fenomenalna! Piekny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka <3
    www.swiat-tiny.blogspot.com zajrzyj : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kiecka i jakie pzanokcie! Boskie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny set, ta sukienka jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny look !! Wszystko najchętniej bym Ci ukradła !! ;D
    Obserwuję,bo masz świetny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, cudne buty ! Masz taką ładną figurę ! I ten Twój marszczony nosek, uwielbiam ! :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  9. cudnie, figurę masz boską, koturny i kieca również <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne masz buty!!
    mi się nie chce chodzić do szkoły jak Tobie do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o boże! ale ta sukienka wyszczupla jaką Ty masz talię 8D cudo!
    i te buty świetne :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowna sukienka! I przecudowne buty!


    femalepleasurelola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. buty i sukienka są świetne ! <3333

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka to cudo! Jak optycznie wyszczupla! Mega mega mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie wiedziałam do czego je ubrać, kombinowałam, kombinowałam i w końcu ubrałam do sukienki :D
    Masz wspaniałe paznokcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka świetna ! rewelacja ! ;)
    no i butki też !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz długie paznokcie, dłuższe ode mnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. super, chcialabym miec taka figure!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz dłuuuugie pazury <3
    prędzej bym zapuściła brodę niż takie długaśne xD
    zazdroszczę Ci ;***

    OdpowiedzUsuń
  20. Umarłam na widok tej kiecki, jak będziesz chciała sprzedać to wal jak w dym!
    Gdzie ją kupiłaś w Primarku czy w necie?

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest piękna !
    jej, ale Ty masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka SUKIENKA i BUTY! Śliczne! Szał po prostu! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  23. cudna ta sukienka ! świetnie na tobie leży :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. sam seks moja droga;)
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna marynarka i buty!:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudna sukienka *.*
    Ogółem outfit bardzo udany :)
    I zazdroszczę wstawania o 8, ja od pon do pt muszę wstawać o 5.30 :<

    OdpowiedzUsuń
  27. ufff!! Marta całe szczęście!! dobrze, że to się wyjaśniło :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Organizuje giveaway. Można wygrać biżuterię. Trwa tylko do poniedziałku. Szczegóły tu:
    http://raroika.blogspot.com/2011/09/konkurs-dla-czytelnikow-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz :D
    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super sukienka,buty i zazdroszczę figury!! zapraszam do siebie do obserwacji+ robie wyprzedaz szafy, moze znajdziesz cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja! Genialne buty!;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, naprawdę fajna stylizacja. A sukienka? <3


    www.daily-catwalk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ślicznie wygląda twoje ciało w tej sukience yeees zdj nr6 ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochana masz przepiękną sukienkę, w której wyglądasz bardzo zgrabnie i seksownie;-). Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze zdjęcie wymiata! :D
    Cudowna sukienka, w ogóle cały outfit boski! :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi