Instagram

sobota, 1 października 2011

It's okay not to be okay

Siemanko

Dzisiaj jestem zła na siebie bo spałam do godziny 15 i nie wiedzieć czemu nawet jak z baletów wracam nad ranem to nie śpię do tej godziny hehe słaboo bo nic dzisiaj nie ogarniam a taka piękna pogoda była :(
W dodatku Kitels uszkodził Milkę niewiem jak i nie wiem czy powinnam iść do Weta czy wyliże się z tego sama ( ma ranę pod ogonem )
A tak ogólnie to cieszę się bo tatko nas odwiedzi w przyszłym tygodniu i już się nie mogę doczekać.
Niby to byłam w Polsce tydzień temu ale to nie to samo bo w sumie tata odwiedza mnie tylko 2 razy do roku, więc napewno poszlajamy się po sklepach ( TAAAAK MÓJ TATA KOCHA TO NAWET BARDZIEJ NIŻ JA!!!) uważam że wielu facetów powinno brać przykład z mojego fadera :) ma świetny gust zresztą same widziałyście jakie buty mi kupuje no i sam też ubiera się fajnie (bynajmniej ja tak uważam hehe )






                                 To zdjęcie z serii udowadniam że nie używam botoksu!!!

                                    O tego malucha spotkaliśmy po drodze do domu :)

    OUTFIT: Spodnie-ZARA,Koszula-H&M,Marynarka-Lindex,Buty-Scorett


     Jak widać mój tatuś lubi się bardziej bawić kolorkami niż ja :)

34 komentarze:

  1. zazdroszczę takiego taty! Mój chodzi cały tydzień w ubraniu roboczym, a w weekend w dresie, najbardziej lubi takie a'la polarowe na wszelki wypadek jakby awaria była w pracy ;\

    Wyglądasz niesamowicie! :* :)

    mam nadzieję, że Milka się wyliże

    OdpowiedzUsuń
  2. o a czyzby patryk mial juz prawko?:D wow;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tata faktycznie wymiata:D a Twoja stylizacja jest świetna, widzę tu inspiracje męskimi trendami, super:D a w ogóle bosko, by było jakbyś miała muszkę :D a no i... ja też dziś spałam do 15;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mina na fotce wymiata:Dno tatuś to jak brat wygląda patrząc po ubiorze:D.Jestem ciekawa jak wygląda od góry:D bo po kimś córka odziedziczyła urodę:D.Mojemu do takiego stylu dużo brakuje a poza tym trochę mu to nie pasowałoby aczkolwiek ubiera się całkiem nieźle jak na swoje lata:D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczę chciałabym takiego tatuśka :D
    a Ty wyglądasz jak biznesłumen :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja ; )
    pożycz mi kiedyś tatę na zakupy ; p

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, elegancki zestaw. podoba mi się!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tata, mój chodzi w kamizelce jak dla starych dziadów o.O
    Dlatego nie lubię z nim nigdzie chodzić ;D.
    Faajne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie, tata super spodnie

    nie mam zelu na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw, buty genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mój by czerwonych spodni nie włożył haha :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja uwielbiam takie stylizacje :)
    pięknie wyglądasz a tata ma genialny styl :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne zdjęcia ;*
    wbijesz do mnie ??

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha świetna notka i zdjęcia!! Nie śpij tak długo, szkoda życia :) A tata zaszalał :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze taty .. moj sie ubrac nie umie ;p

    super zestaw :) buty i marynarka sa swietne :)
    uroczy kociak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdroszczę takiego taty :D ani mój tato ani chłopak nie lubią chodzić po sklepach a ktoś musi za rzeczy płacić czyż nie?
    kurczę muszę sobie kupić taką koszulę jak TY :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny tatuś :D.
    Masz genialne buty! :O Jak zwykle outfit świetny, bardzo podoba mi się taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  18. dzieki jeszcze raz :D genialne te buty !

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look :)! buty mega, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. dziękuję ;)
    obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. super tata :D mój chodzi na buro.. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja :)

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie wyglaasz Kochana,
    tezbbym chciala moc spac do 15:))

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi