Instagram

środa, 26 października 2011

Tara ra ra..

Hej hej,
Co tam u Was kochani??  Ja mam od dzisiaj wolne do końca tygodnia więc w końcu wypocznę no i oczywiście będę miała czas na bloga i sobie poprzeglądam wasze wypocinki :)
Dzisiaj nie ma szału ani z outfitem ani ze zdjęciami, ogólnie nudnik  ale jutro poprawa. Oczywiście dzisiaj odwożąc P do szkoły zajechałam do galerii co się pózniej okazało całkiem nie potrzebnie bo kupiłam sobie płaszczyk no i rękawiczki, czapke do mojego komina :/ a przecież mój limit został wyczerpany jakieś dziesięć lat temu :/








 Spódnica-Åhlens, Płaszczyk-H&M, Bluzka-SH, Buty-DeeZee,

47 komentarzy:

  1. Kolczyki są słodkie...
    Buty bomba!
    Spódnica genialna!
    I z resztą się świetnie komponuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się bluzka. Masz świetną figurę:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://damemarieefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjny set ! świetna koszulka i spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie energetyczne szpilki :)
    spojrzysz na takie i od razu poprawia Ci się humor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! :) Dawno mnie tu nie było... Bosze, jak się stęskniłam za Twoimi outfitami :D
    Ta bluzka ma w sobie coś, co w niej lubię xD I te kolczyki... :)
    Wolne masz, jak fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka z sh bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze :D baaardzo pozytywny outfit :) te kolorki wpływaja na mnie rozweselająco (w dobrym znaczeniu )

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne kolczyki!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta bluzka nieziemska i doskonale wygląda ze spóniczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, boskie szpilki i kolczykI! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie buty !!!!!!!!!!!! świetne są :)
    w ogóle super zestaw :) bardzo mi się podoba bluzka i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw przesliczny, buty boskie!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja lubię tu zaglądać, zawsze coś pozytywnego :))

    Szpilsony masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudo te kolczyki! ajć marzą mnie sie takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie! włosy widzę coraz zdrowsze :))

    OdpowiedzUsuń
  16. co robisz że twoje włosy sie tak fajnie unoszą

    OdpowiedzUsuń
  17. wygladasz idelanie aby wybrac sie rowniez w tym stroju do klubu :) kolzylki sa zabawne :)

    p.s. ciekawa jestem na ile wygladalam , skoro stwierdzialas ze ejstem mloda :P

    pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. mam IDENTYCZNE kolczyki ;)))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  19. mega stylizacja !
    zakochałam się w butach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. @Marta ha ha ha tak - zrolowałam skręta dla lepszego samopoczucia :))))))

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny outfit!
    i te buty, a kolczyki - cuuudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. na zdjeciach widac ze jest lepiej

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny outfit - bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki ;) świetną figurę to masz Ty a nie ja! ;* świetna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolczyki <3
    łądny outfit :)
    wbijaj do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Całość jest super :) boże,szpilki są boskie ! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę, jaki ten świat mały ;) na pewno kojarzysz nasz ryneczek- tam u góry są budki, m.in księgarnia, wszystko za 5 zł i na przeciwko niego spożywczak. To sklep sąsiedni do tego spożywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki za odwiedziny i częściej zapraszam:) przygarnę, hhehe;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Blisko :) chociaż ja rzadziutko tam bywam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę ceny rzeczywiście się różnią. W Deezee kiedyś widziałam niby te oryginalne i też tak ok. 400 zł kosztowały, więc pewnie też oryginalne nie były, a ja jeśli już to chciałabym sobie kupić te prawdziwe, bo nie lubię takich podróbek ;)

    Ps. Bardzo podoba mi się połączenie tej bluzki z taką spódniczką :D

    OdpowiedzUsuń
  31. dziękuję :) Na pewno zwrócę na to uwagę, bo nie chcę wydać 400 zł na podróbkę, którą równie dobrze można kupić za 70 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczny outfit ;D a musze to powiedziec ale przerazaja mnie Twoje kolczyki :d nie wiem czmeu ale mam wrazenie ze masz prawdziwe zamki w nich xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Szałowe buty!! i bluzka <3 wyglądasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  34. miała zapalnie dróg rodnych - i musieli jej wszystko wyciąć - był to stan krytyczny :(

    OdpowiedzUsuń
  35. szkoda mi jej było - taka biedna była - ale jest już z nią ok :)
    dobrze, że z twoją kotką - też jest już wszystko w porządku :)

    jak to mówią - koty mają 9 żyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. dziekuje wszytskim za mile komenty miosobiscie sredio sie podoba ta stylizacja ale co tam.
    a codo moich wlosow to neiwiem mam krecone a raczej takie siano i jak troche wyprostuje to tak wlasnei wygladaja hehe

    OdpowiedzUsuń
  37. buty chyba mnie najbardziej urzekły ;d

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi