Instagram

czwartek, 15 września 2011

Who run the world? Girls!!!

Cześć,

Wiem że obiecałam Wam na dzisiaj konkurs ale paczka która miała być dzisiaj nie przyszła więc musze przełożyć to na jutro :(

Trochę już wyzdrowiałam więc wypuściłam się na dwór porobić kilka fotek, musiałam się pochwalić tymi butami od tatuśka :)
Zaglądałyście już na moje aukcje? Jeśli nie to zapraszam TUTAJ !! Muszę zrobić troche miejsca i odłożyc trochę kaski bo mam zamiar kupic sobie sławne Jeffrey Campbell Litki :)






 Spodnie-H&M,Buty-DEEZEE, Koszula-H&M,okulary-prezent



Na zakończenie jak zawsze jakaś głupia mina na poprawę humoru :**

57 komentarzy:

  1. wyglądasz cuuuuuuudownie kochana !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie i ostatnie zdjęcie jak z gazety normalnie EXXXTRA !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie buty! :o i te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie świetnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięęęęęęękne sa te zdjęcia! Genialny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, tak z pazurem! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluzka, spodnie, buty, okulary <333
    a wszystko razem, mmm! Schrupałabym Cię! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super kolorystyczne zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, lemonkowa koszula i buty+ granat, to jest to.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo . *-*
    śliczne maaasz ząbki kochana . :>

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka żółć! łatwo cię pewnie można było rozpoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. żółte buty to dla mnie przesada. ale na JC zbierajjj!!! też bym je chciała!!

    OdpowiedzUsuń
  13. buty po prostu piękne <3
    dostałaś je od taty? ma świetny gust ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Żółciutkie Tata ma gust;-). Wyglądasz tak świeżo i kolorowo;-). Szalona minka poprawia humor, jak się patrzy na foto to buzia sama się uśmiecha. Czekamy na tajemniczą paczkę a wraz z nim tajemniczy konkurs;-) Buźka:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  15. buuuutyyyyyyyy <3333


    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;d

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! buciki są niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  17. sexownie wygladasz w żółtym!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. wooohow jaka żarówa! Ale fajnie fajnie :)) Bardzo mi się podoba a na końcu Rock'and'Roll :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja Martuska ma znowusz piekne buciorki! drugiej takiej maniaczki jezeli chodzi o buty to nie znam, jestes nie do pokonania na prawde hehe

    OdpowiedzUsuń
  20. cytrynówki :))
    pięknie !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny outffit i ekstra zdjęcia, a to ostatnie jest najlepsze ! :)) Dziekuje i pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny zestaw! Połączenie kolorów świetne!

    OdpowiedzUsuń
  23. suuuper - piękna koszula i genialne buty !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny zestaw ! buty są przecudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudowne buty :) z tą koszulą i spodniami świetnie współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przejrzałam kilka Twoich ostatnich stylizacji i jedno jest pewne - masz dużo świetnych butów! :)

    pozdrawiam cieplutko! :0

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ci zazdroszczę tych butów, są świetne!!! Też chcę takie!!!

    Btw. Przeniosłam bloga na nowy adres: just-a-diary-of-destiny.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. zakochałam się w tym outficie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję bardzo i ciesze się, że Ci sie podoba ;*
    ja kocham Twoje żółte szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne buty ! Uwielbiam te Twoje 'głupie' miny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczny te szpilki, zazdroszczę. Pozdrawiam i przepraszam za duże opóźnienie z odpowiadaniem na komentarze, postaram się nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  32. O jaaa, świetne buciki, kolor boski mają! :D
    I te Twoje paznokietki i spodnie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koooocham! <3
    twój tato ma gust ;)
    świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne!

    Zapraszam do mnie: http://xbecousex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba. :)
    Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. buuty bardzo fajne :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas.. zachęcamy także do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  37. pieknosci! slicznie dobralas te kolory..a buty..buty...po prostu cudne! a jaka cena regularna tych cam?

    OdpowiedzUsuń
  38. wyglądasz obłędnie! mega kobieco i z pazurem- bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow. Fajne te buty. Czekam na konkursik ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Buty piękne! Ta żółć <3

    Pozdrawiam ciepło, zapraszam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  41. Boska stylizacja - te kolory miażdzą!! Nawet nie wspomnę o butach - zakochałam się od pierwszego wejrzenia:D

    Zajrzałam też na Twoje aukcje i umarłam z radości, że też nosisz rozmiar butów 36 :D. Jak tylko dostanę kasę, to będę polować na Twoje obuwie sesese:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne buty , uwielbiam :)

    zapraszm do mnie gabrielle-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. buty są przegenialne!
    www.swiat-tiny.blogspot.com zajrzyj i dodaj się do obserwatorów jeśli znajdziesz czas : )

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi