Instagram

piątek, 9 września 2011

What doesn't kill me, makes me stronger !!

Witam wszystkich,

Dzisiaj miałam bardzo ciężki dzień i nie miłe sytuacje, sprawy rodzinne i ble ble ble...
Tak czy siak wiem że co by się nie działo to codziennie uczę się czegoś nowego i z każdej sytuacji nawet tej najcięższej wyniosę coś dobrego czy przydatnego. Głowa do góry i dalej do przodu :)
Dzisiaj mamy piękną pogodę tzn nie wiem jak u Was ale u mnie SŁOŃCE, więc szpileczki z szafy niech się jeszcze pocieszą :) NIC I NIKT MNIE NIE POWSTRZYMA!!! :D







                 Spodnie-Zara, Buty-Belleshoes, Marynarka-Lindex, Bluzka-Cubus


These bitches they still continue to pursue me!!

57 komentarzy:

  1. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie, które Ty właśnie masz!:)
    Outfit mi się bardzo podoba, a najbardziej to bluzeczka.. :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyglądasz ;)
    Szpilki nieziemskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie niestety zimno, ale miło popatrzeć na takie słoneczko na zdjęciach :)
    cudny kolorek butów!

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bluzeczka jest prześliczna!
    bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, nie ma to jak sprawy rodzinne ;DD
    Wyglądasz bajecznie! <3
    BUTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna tunika i super spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz śliczną bluzeczkę ;d
    buty prezentują się świetnie - z resztą co ja mówię.. całość prezentuje się świetnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, ze jesteś wspaniałą dziewczyną?
    świetny ten outfit ;)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas padało i baaaardzo zimno w stolicy. :(

    OdpowiedzUsuń
  10. dokładnie! szpile z szafy :D
    ale cudowny outfit.
    ślicznota z ciebie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę słoneczka ! U mnie jest bardzo zimno, wiatr mroźny, liście spadają z drzew...
    a stylizacja świetna, butki boskie, wszystko mi się podoba :)
    Z każdej sytuacji jest jakieś wyjście, trzeba o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma co się martwić;* ja też mam ostatnio złe chwile w życiu rodzinnym jednak trzeba się trzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak to mówią "człowiek uczy się całe życie".
    Kolor szpileczek jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Heh, niech się szpileczki cieszą :D U nas też trochę słonka było :)
    Śliczny outfit, boska bluzka i marynarka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. och Ty moja śliczna! świetne buty!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Butki cudne ;). Kocham taki kolor.

    U mnie niestety chmury, aż się nie chce wychodzić z domu... Jednak i tak jak na razie ciepły ten wrzesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. genialna stylizacja:)
    a szpilki są mega!!


    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe buty i marynarka ! ;)
    fajny nagłówek, zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie należy się poddawać! Tylko brnąć do przodu, to dobra postawa ;) ładne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. LO X : d
    Mieszkam na kaskadom
    plac lotników :)

    OdpowiedzUsuń
  21. marynarka <3 <3
    i bardzo kobieca bluzeczka :-)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  22. super podoba mi się twoje nastawienie

    OdpowiedzUsuń
  23. a mam jeszcze takie pytanie do Ciebie, a właściwie prośbę, bo Ty mieszkasz w Szwecji? byłaby możliwość byś pomogła mi w zakupie butów? upatrzyłam sobie jedną parę na nelly.com ale ten sklep nie wysyła do Polski ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie upał! pozdrawiam :) obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję ;)
    U mnie też słońce dziś było!

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszcze pogodynki :) / R

    OdpowiedzUsuń
  27. właśnie niestety nie :( miałam plany nauczyc się na gitarze, ale brak czasu.. ale zawsze marzyłam, żeby grać na perkusji, może kiedys uda mi się to spełnić.. :D świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  28. dawno u ciebie nie byłam, podoba mi się nowy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzięki ;) a ty wyglądasz cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne masz te buty:) takie słodkie :) obstawiam że masz rozmiar buta z 36 :P

    OdpowiedzUsuń
  31. ile trwa wysyłka z tego sklepu i ile kosztuje? bo wiesz na prawdę bardzo mi zależy na jednej parze butów, gdybyś mogła je zamówić i potem wysłać do Polski na mój adres, oczywiście najpierw ja wysłałabym Ci pieniążki za buty i przesyłki...

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi się Twój zestaw :) obserwujemy ?;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog! Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania torba z nowej kolekcji New Yorkera, oraz bony zakupowe:)

    http://sentimentallady.blogspot.com/2011/09/giveaway-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  34. ostatnie zdjęcie najlepsze - takie radosne ;D ;))

    http://tinu-creep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz :) śliczne buty!

    OdpowiedzUsuń
  36. możesz podać mi swojego maila? bo tutaj nigdzie nie mogę znaleźć ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przejmuj się problemami bo one miną!:)
    wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  38. właśnie już nie mogę się doczekać wakacji , chyba z jakieś 10 miesięcy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  39. U nas cały weekend był piękny;-). Wyglądasz ślicznie:*, lubię te Twoje stylizację. Powiedz mi jak ma się Twój kotek?

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie śliczne ;d
    Te buty i tunika są naprawdę urocze! ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. Śiczny strój! Wszystko się bosko zgrało! ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. świetne szpilki ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. piękna marynarka i zapraszam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  44. slicznie:):)ale ty masz duzo butow!!!zrob im wszystkim zdjecie w jednym miejscu!:P

    OdpowiedzUsuń
  45. buuu:( i szkoda ze nie moj rozmiar buta :(:((:(bo patrzylam na twoje all :(

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi