Instagram

sobota, 3 września 2011

The wait is over !!

No i powróciłam, potrzebowałam troche czasu dla siebie a dokładniej na całkowite lenistwo w dodatku byłam troche chora więc mam nadzieję że mi wybaczycie :)
Zastanawiam się troche nad rozdaniem i nagrodami ale o tym już za kilka dni, a tym czasem dzisiejsza stylizacja.
A tak wogóle mój Czester ( auto ) znowu się poddał wsumie już tydzień temu i teraz musze chodzić wszędzie z buta niby to nic wielkiego ale jak człowiek się przyzwyczai do wygody i wszędzie jeździ autem to taka nagła zmiana to mega porażka :/











Spodnie - ZARA, Skóra - SISTERS, Kopertówka - SH, Buty - DINSKO,
                                                               

45 komentarzy:

  1. Cudna stylizacja! ;) W butach się zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odjazdową masz tą kurtkę !! !! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. wow piękny zestaw!!! uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... w fiolecie Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz FENOMENALNE buty! Po prostu piękne:). A outfit- jak zwykle wszystko dopasowane, bardzo mi się podoba:)
    Ojj, a ja autem mało jeżdżę, więc w sumie jestem przyzwyczajona, Tobie pewnie jest ciężko:P

    OdpowiedzUsuń
  6. super dodatki i butki ,zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja JAK ZWYKLE cudna ;*
    fajnie że powracasz kochana .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny masz ten lakier! kurcze, nigdy nie wpadłam na fiolet, chyba sobie taki za sponsoruję :D :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne kolory, fiolet niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fiolet jest naprawdę uroczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie no, przepiękny outfit! Zwłaszcza kolorystyka mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana wyglądasz obłędnie, chyba jesteś najzgrabniejszym człowiekiem jakiego w życiu widziałam!!! masz idealne proporcje! to nie jest fair!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz , jesteś taka chudziutka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uielbiam folet... a Twoja kurtka jest cudowna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubię fioletu;p ramoneska jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  16. pisze nawet w ''o mnie'' że miałam operacje

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne buty ;) strasznie elegancko i z klasą wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny out < 3

    PS
    obserwuje juz od dawna i chetnie czytam :D. wiec licze na rewanzyk.

    klemcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kurtka jest świetna! ;*
    ładnie wyglądasz. :))

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie wyglądasz .... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kurteczka , buciki i pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne masz buty :)

    W ogóle całość super :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ramoneska genialna, ale jakoś nigdy nie mogłam się przekonać do tego połączenia kolorów... nadal nie mogę, za to nadrabiasz wszystko figurą! MEGA ZGRABNĄ!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  24. Sowa jest teraz na wyprzedaży na ModaTotu chyba 10zł, ale przesyłka 7zł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacja :D super połączenie :)

    dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    + dodaję

    OdpowiedzUsuń
  26. pozdrawiam cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam w Malmo 4 razy, 2 razy w Sthlm ;) no i przejazdem w 7-miu innych miastach :P Kocham Szwecję - zresztą możesz zobaczyć opis w 'O mnie' :) Tak sobie jeżdżę - zawsze żartobliwie mówię, że Szwecja to mój drugi dom, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super kurteczka o butach nie wspomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne buty ♥
    Ogólnie śliczna stylizacja:)
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hehe, no widzisz :D

    Kocham Szwecję przede wszystkim za muzykę i język <3 no i ogólnie we mnie trafia :) kocham też Sthlm - piękne miasto :) postaram się za rok przybyć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam na myśli przede wszystkim Kent, ale jakieś 80-90% muzyki, której słucham jest ze Szwecji :P

    Możesz sobie looknąć :)
    http://www.lastfm.pl/user/Membroza

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna jesteś, Laseczka cud miód:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Powróciłaś i to w jakim stylu;-). Kochana te buty to chętnie zdjęłabym Ci z nóg i schowała do swojej szafy;-)!

    OdpowiedzUsuń
  34. łał pięnie ;*
    wbijesz do mnie ??

    OdpowiedzUsuń
  35. ile dalas za kurtke?? to jest eko czy naturalna??

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi