Instagram

poniedziałek, 26 września 2011

Seriale / Wyniki rozdania

Od czerwca nie mogłam się doczekać końca września, bo własnie we wrześniu przeważnie zaczynają się nowe odcinki seriali po wakacyjnej przerwie :)
Ja przeważnie dobrze to planuje żeby w wakacje nie siedzieć i rozpaczać że nie mam co oglądać :p W tamte wakacje trzaskałam wszystkie sezony DEXTERA a na te zostawiłam sobie LOSTÓW i właśnie kończę 5 sezon. Zacieram rączki bo są już nowe odcinki :

Moje kochane kostki :)

Chirurdzy

Zabójcze umysły 

GLEE
Pamiętniki Wampirów

DEXTER

To moje ulubione seriale, pewnie o jakimś zapomniałam ale teraz Wy mi lepiej piszcie jakie seriale Wy oglądaci i najbardziej lubice :)


No i oczywiście teraz wyniki losowania :) 
Wygrała Ania gratulacje czekaj na maila :) Dziękuje wszystkim za wzięcie udziału :**











35 komentarzy:

  1. Mentalista, True Blood - poza tym kilka koreańskich seriali - u nich jest tylko jeden sezon - i dobrze - przynajmniej nie kombinują jak w Lostach. Dextera spauzowałam na połowie 3 serii, Pamiętniki wampirów są ok- szczególnie Deamon :), Glee - do zobaczenia od 3 serii, Chirurdzy i Kości od czasu do czasu, House zawsze i obowiązkowo. Kreskówkowo - Futurama i South Park. Lubiłam też Men in Trees, no a z polskich to Przepis na życie- bo też lubie gotować. Na chwilę obecną więcej grzechów nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię oglądać Chirurgów i Glee. Ale tak poza tym to jeszcze 90210, noo i z Polskich: Przepis na życie, rodzinka.pl. Mniej więcej tyle ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Kości :D A do tego CSS:NY, 90210, Czas Honoru :)
    Gratuluję Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam żadnego z tych serialów ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. z wymienionych seriali oglądam KOŚCI oraz PAMIĘTNIKI WAMPIRÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam kości <3
    gratulacje Ani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam
    "Glee" i "Pamiętniki Wampirów"

    też przez wakacje nie mogłam sie doczekać seriali <3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja lubię jeszcze 90210, The Gates, Słodkie Kłamstewka oraz The Lying Game- kurczę, sporo tego, jak ja na to wszystko znajduję czas :P?

    OdpowiedzUsuń
  9. Glee <3!
    Vampire Diaries <3
    No i oglądam też Gossip girl.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej przepraszam że się nie odezwałam na maila, ale z tymi butami jednak nic nie wyszło, mój brat miał je sponsorować ale stanęło w końcu na czymś innym... przepraszam że Ci głowę niepotrzebnie zawracałam ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam żadnego z tych seriali:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnimi czasy uwielbiam seriale :) Dawniej oglądałam nałogowo Lost, później była era Dr. House'a, następnie SATC, a obecnie szaleję na punkcie Chirurgów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja ostatnio namiętne ie oglądam tylko Przepis na życie na Tvn :) pozdrawiam i dobrej nocy

    OdpowiedzUsuń
  14. True Blood i Kości. Zamierzam oglądać Glee, zaczęłam niedawno 1 sezon Plotkary.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio zaczęłam oglądać nowy sezon Przepisu na życie, hmmm..jeszcze Układ Warszawski, CSI:Kryminalne zagadki Miami i Kości(tylko na nie nie mam nigdy czasu, ale je uwielbiam):) Całuję i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pamietnik wampirów to ja uwielbiam!
    dawniej miałam zajawkę na chirurdzy i plotkarę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. zaczynam OGLĄDAĆ W KRĘGU TAJEMNIC JEST SUPER I OCZYWIŚCIE SŁODKIE KŁAMSTWA

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja czekam na "Gotowe na wszystko", niestety to już ostatni sezon :(((( Poza tym obecnie namiętnie oglądam "Przepis na życie" :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Ani! Dexter spoko ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maże w necie jest albo będzie kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ogladalam juz nowych chirurgow,jeszcze plotkara, house , castle ;) i zaczelam ogladac mildred pierce iii jeszcze good wife ;)
    i czekam na nowy sezon suits :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego ;p
    ale zapraszam do mnie na konkursik z oryginalna biżuterią http://paniaga.blogspot.com/2011/09/konkurs-z-oryginalna-bizuteria.html :))

    OdpowiedzUsuń
  23. I'm a tv series addicted!! ahahah! I'm totally in love with Scrubs, so funny!Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czekałam na Housea i Gossip Girl.
    Co do Lostów - byłam zakochana w tym serialu ale ostatni sezon był tak beznadziejni iż stwierdziłam, że zmarnowałam 6 "lat" życia na oglądanie owego. :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam Glee, 90210 I Awkward.:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  26. A Dr. House?!
    Ja uwielbiam Pamiętniki Wampirów. Z kuzynką w wakacje oglądałam całe dwa sezony :) No Lost też wymiata ale nie widziałam wszystkich. Oprócz tego polecam Skin's i Californication .:)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi