Instagram

wtorek, 13 września 2011

Me Myself & I

Wczoraj poszłam spać o 19 jak nigdy, i wstałam dzisiaj po 6 rano hehe dziwnie tak zazwyczaj spię do 13 minimum tak się jakoś poprzestawiałam.
Na dniach wybieram się do Polski a dokładniej do Szczecina i już nie mogę się doczekać :D
Ostatnio przyszła mi sukieneczka z Chin ale pokażę ją za kilka dni, a wczoraj mój kochany tatuś przysłał mi paczkę a w niej piękne buty z DEEZEE!!!! Wie co córuńka kocha najbardziej :D






                                          Buty-TIAMO, Spódnica-H&M, Bluzka-H&M

PS sorry za pogniecioną bluzkę ale to był ciężki dzień :)

Jak mój tata coś zapakuje to nie ma bata żeby to otworzyć bez pomocy noży, żyletek itp :) taśma waży więcej niż te buty hehe

55 komentarzy:

  1. Jesteś przepiękna!! Buty boskie i mam tę samą kiecę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódnica przepiękna:)
    Ja też ostatnio chodzę baaardzo wcześnie spać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok, to oddaj mi, ja coś wymyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko pozazdrościć takiego taty :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty! fajny prezencik!!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz - buty cudowne !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz, boska spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurna zazdroszczę ci urody ;pp
    wbijaj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buciki są mega fajne! ;D
    cały zestaw świetny, chcę taką bokserkę! :)

    Nie lubię wstawać ok 6, potem ciężko mi coś ze sobą zrobić ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Na przedostatnim zdjęciu masz buzię jako aniołek ^_^. A mój tata ma to samo z klejeniem paczek:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty śliczne, to nie podlega dyskusji. Fantastycznie wyglądasz. A ja dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wstaje mniej więcej 10 min przed budzikiem zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taka bluzeczkę, kupiłam ja w H&M za 10 zł!! ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post, I love your shoes!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  15. też chce tyle spać;) ja dzisiaj po nocy spałam 3 h i zaraz uciekam na druga nocke;D


    buty cuuuudeńka

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw! BOSKI!
    A buty naj <333

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfekcyjną masz figurę nie ma co :> !!!!!
    Butki bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  18. buty są cudowne! :)
    dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz- śliczne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Napisz do nich (do innych), wyślij link do siebie, jeżeli spodoba im się Twój blog to na pewno odpowiedzą.
    Aparat nowy, a fotografa zmusiłam, żeby nim w końcu został i nawet mu się spodobało (chyba) ;>
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  21. Buty z outfitu są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  22. już ci to pisałam, no al ok, powtórzę się: śliczna jesteś!
    boski outfit. ;)
    miłego wyjazdu do szczecina! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój tato nigdy nie kupiłby mi butów hahahaha :D Super masz:P
    Poza tym piękna bluzeczka i nadal Cię nie lubię za to jaka jesteś urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Postaram się jutro lub w czwartek :)
    Oczywiście świetny outfit i pięękne butki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochany Tata:-). Podoba mi się Twój zestaw, lubię takie dopasowane spódniczki, a Ty zgrabna to noś takich jak najwięcej! Kochana powiedz co robisz z paznokciami bo są przepiękne! Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam, że odżywki z tej firmy są dobre. Mi ostatnio podupadły paznokcie przez remont, a raczej sprzątanie u taty w firmie;-).

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w butach które masz na sobie na tych zdjęciach <3

    OdpowiedzUsuń
  28. A i szykuj te rozdanie, bo może akurat coś wygram ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. No, butki są super, na prawdę:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba mam tą samą bluzkę :D Masz fajnie, że tata Ci przesyła takie rzeczy :)) mój w ogóle się nie zna na modzie i by mi wysłał jak już coś dziwnego pewnie xD haha. Pozdrawiam :* :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Haha to masz fajną wymianę :D
    A tak z innej beczki- widzę że założyłaś LB i modnąpolkę to zaraz się dodamy ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. A nie miałaś już LB teraz widzę dopiero xD ale Ci hajpnę

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne buty!
    zapraszam do obserwacji mich postów.

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczna stylizacja:* cudowne szpilki!:D

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w Twoich szpilkach...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również zbieram ale na buty które pojawią się w kolekcji wiosennej :) jak kupisz JC to daj znać chętnie wpadnę obejrzeć na twoim blogspocie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Polecam jakbyś się za czymś rozglądała, chociaż wiele osób twierdzi, że masz tej cenie lustrzankę, ale wolałam porządną cyfrówkę z kamerą hd niż najtańszą lustrzankę, zwłaszcza, że zdjęć do national geographik robić nie zamierzam ;>>>>

    OdpowiedzUsuń
  38. ale jesteś drobniutka! zazdroszczę takie talii :)

    OdpowiedzUsuń
  39. boskie buty.<3

    Ja również czekam na lato, ale niestety zima kłania się wielkimi krokami.;(

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz cudowną figurę, a buty bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. klasycznie i ładnie. :)
    +obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne masz paznokcie :)
    Ja też choruję :/
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

    PS. Jeżeli lubisz oryginalną ręcznie robioną biżuterię
    ZAPRASZAM SERDECZNIE
    www.wilandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny kolor ma ta bluzka <3 I cały outfit jak zwykle przepiękny :D
    No dobrze, że tak zapakowane ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi