Instagram

środa, 7 września 2011

FUCK :/

Całkowita beznadzieja :/ pogoda jest tak tragiczna że najlepiej nie wychodziła bym z łóżka, sztorm, ulewa za chwile słońce i znowu ulewa :/
Jak tu wychodzić na dwór i robić zdjęcia ??  Brak mi pomysłów!!

Zauważyłam ostatnio że panterka powraca do łask, ja nie lubię przesadzać ( co za dużo to nie zdrowo ) więc jestem za drobnymi wstawkami a WY jak tam?





Spodnie - MANGO, Buty - ALLEGRO, Pasek - SH , Bluzka - BIKBOK

A tak w ogóle to wspominałam już kiedyś że kocham gotować ale nienawidzę piec i wogóle mi to nie wychodzi. Przed wczoraj w nocy jakoś tak mi się zachciało słodkiego że postanowiłam upiec cuppcakes o 2 w nocy haha i powiem Wam że jestem z siebie strasznie dumna bo były bardzo smaczne i nawet w miare wyglądały przepis prosty i gotowe były po 20 min :)

45 komentarzy:

  1. "co za dużo to nie zdrowo" zapomnij o tym jak będziesz w pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam za słówko! jakby jutra miało nie być o o

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne masz buty. Ale fakt, z panterką nie należy przesadzac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jesteś promienna na pierwszym zdjęciu !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie Ty znajdujesz te wszystkie świetne buty !! ?? ;> Rewelacja !! Drugie zdjęcie jest ekstra, pasuje Ci ta szmina :>

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że buty się doczekały wyjścia;)) no tak panterka wraca ale ja tez wolę tylko akcenty;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i "fuck",ale wyglądasz genialnie :)

    Buty są rewelacyjne! Ten mały detal panterki i czerwień...cóż za charakter! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście co za dużo to nie zdrowo, ale buty super masz :)
    Haha, nie ma to jak piec babeczki o 2 w nocy, ale kurczę wyglądają przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. heheeh:) mi się kiedyś nieziemsko nie podobała panterka;D a teraz:D mrau:) kocham:D


    Ciasteczka wyglądają znakomicie

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :) A buty bossskie i fajnie dobrałaś wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  11. super buty i torebka a babeczka zapewne smaczna

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieeeeeeeeem! :D właśnie miałam zamiar napisać tak słowo w słowo przy notce porównawczej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne buty :) pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jakoś za panterką nie przepadam.
    Buty - ekstra!

    Zapraszam do mnie
    Justyna-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześlicznie! Nie da się tego opisać <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaaaaaaaaaał jakie buty super!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz . a co do panterki , to fajnie wygląda , ale rzeczywiście w dużej ilości to nie jest za ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie przepadam za panterką .. A buty fajne masz !:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No, pogoda jest straszna! Oj jaką mam ochotę na muffiny! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajnie wyglądasz! Super te botki! W sumie bardzo mi sie tu podoba, obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. o jeju, jak ja kocham twoje outfity <3
    cudne buty ;)
    ale przepysznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne spodnie, a buty bardzo oryginalne. :)
    Zapraszam do mnie:

    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko;-) Nie tylko powraca panterka, ale też czerwony! Buty bardzo mi się podobają:*. U Nas też pogoda jest tragiczna...dziś wyciągnęłam kurtkę z szafy...;/

    OdpowiedzUsuń
  24. babeczki , hii :)
    ładny outfit ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję ;) śliczne ciuszki miałaś na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. pogoda jest fatalna :(
    ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie pogoda tragiczna! nienawidze deszczu i wiatru :(
    mi na szczescie udalo sie jeszcze zrobic zdjecia w czasie tej ladnej pogody,niestety ostatni dzien

    OdpowiedzUsuń
  28. dzięki :) buty super!! jeszcze takich nie widziałam :D panterka racja, lepiej tylko elementy w tym wzorze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja odwrotnie- kocham piec a nie wychodzi mi gotowanie ;P
    outfit świeeeetny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Ciebie fajny zadzior w tym poście! :))
    Te buty są mistrzowskie, nie przejdą niezauważone prawda?
    A babeczki oj... nawet prosty przepis jest dla mnie wyzwaniem :D Może zdradź jaka to firma i też spróbuję, bo wyglądają mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. w tych butach jest na serio coś zaaaaaaajebistego

    OdpowiedzUsuń
  32. pogoda beznadziejna ale cieszmy się i tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. super blog ;) mmm.. wygląda smaacznie <333


    zapraszam do mnie :
    http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. mimo, że nie lubię czerwonego to buty robią fajne wrażenie

    MAM PROŚBĘ
    http://www.facebook.com/pages/Magdalena-Zawadzka-fotograf/249924668379408
    Oto moja Fan Page na facebooku, jeśli posiadasz konto na facebooku i podobają ci się moje zdjęcia, proszę kliknij LUBIĘ TO, oczywiście będzie mi b.miło gdy dodasz komentarz, bardzo zależy mi na każdym komentarzu czy "lubię to" bo jestem początkującym fotografem!

    OdpowiedzUsuń
  35. no ja miałam to samo na wymianie haha, niby na lekcji coś tam się umie, ale jak przyjdzie co do czego... dlatego myślę, że też trzeba dość dużo poświęcić czasu na to w domu :/

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne są te buty :) a babeczki wyglądają smacznie :D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi