Instagram

czwartek, 29 września 2011

Dziecko we mgle :)

Witam,
Ostatnio mam tyle pracy że ledwo wyrabiam z czym kolwiek w dodatku pogoda jest dziwaczna aż się nie chce wychodzić z łóżka nie wspomnę już o wyjściu na dwór.
Dzisiaj wogóle jest taka mgła że wszystko jest białe i nic nie widać a jeśli chodzi o dzisiejsze zdjęcia to przepraszam za zła jakość ale stwierdziłam że to już by był czas aby Pat nauczył się fotografować na manualnym hehe i dlatego wyglądam jak bym potrzebowała  rutinoskorbinku :)
Ale ale trening czyni mistrza co nie?? :)
A co tam u Was kochaniiiii?:* Steskniłam się i mam sporo do nadrobienia :)







 
                                Swetr-MOODO,Skóra-Sisters,Buty-Scorett,Bransoletki-partnerssa

44 komentarze:

  1. wyglądasz zjawiskowo! Do tego zdjęcie przy autku jest boskie! I ostatnie, mmm :)
    Zachwycasz mnie, no! :)

    U mnie znowu pogoda zaczyna przekraczać 20stopni, jest ciepło, ale już czuć chłód w powietrzu i nie wiadomo jak się ubrać :<

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie pogoda jest (o dziwo) śliczna, jak na tę porę roku :) no tak, polskie lato się nie udało, to jesień nadrabia! ;) Oby jak najdłużej. Ciekawie masz te włoski zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby fajnie, ale coś mi się nie podoba. Kurcze i nie wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ladny kolorek wloskow;) a widze wloski rosna rosna;) tez bym chciala zeby mi tak szybko rosly jak tobie buuu

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega jest ta kurtka, u mnie pogoda świetna za to!

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz:D ja póki co szkole Mojego Marcina robić jakiekolwiek zdjęcie z marnym skutkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne foty i sweterek tez zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. hehehe:) ja jestem własnie na tym etapie plus jeszcze robi mi dziwne zdjecia w dziwnych sytuacjach i z dziwnymi minami oraz kadrem i twierdzi ze to perełka całej sesji:D

    OdpowiedzUsuń
  9. przynajmniej jest klimat tych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze dobrze, trening czyni mistrza ;)))
    A Ty jak zwykle w kobiecym stylu :*!

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała ta kurteczka!!! zakochałam się w niej :)) wyglądasz super! do twarzy Ci w takich ciemnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. super - zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No kurcze nie wiem. Siedzę teraz i patrzę i może to to, że ten strój wydaje mi się być dobrym dla jakiejś piosenkarki na koncercie. A nie jako codzienny strój. Albo kurtka jest za ciężka na już i tak ciężki dół. Nie wiem ;) Ale powiem ci, ze z każdym postem dalej uwielbiam twoją kolekcję butów! Pokazywałaś ją kiedyś? Jak nie to zrób o tym posta koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny efekt wyszedł na zdjęciach dzięki tej mgle! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja. Wszystko mi się bardzo podoba i daje seksowny, kobiecy i drapieżny look.

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i skóra genialne, nawet w tej mgle wyglądasz świetnie, hehe:).

    OdpowiedzUsuń
  17. genialnie wyglądasz.
    wszystkie twoje stylizacje są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się Twoje włosy i kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak torebka była moim najlepszym zakupem z wakacji za jedyne 1.50 euro :D

    OdpowiedzUsuń
  20. sliczne zdjecia :)
    naglowek sliczny :) też chce taki !! :P
    Zapraszam do MNIE !! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kurtka !

    a u mnie rozdanie .

    http://wikax333.blogspot.com/2011/09/rozdanieeeeee.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Picassa 3 :) + Dużo nie przerabiam .

    OdpowiedzUsuń
  23. No wymiotłaś mnie i tyle!!!! zaaaajebiście!

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your necklace! And I adore your header, the picture is simply gorgeous!

    -Laura xox
    http://wrinkleintimevintage.blogpspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie ;*

    Jak na razie mało ale dążę do tego,żeby mieć jeszcze więcej

    A tak dokładnie to ok. 30 -40 ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. U nas rano jest zimno , a w południe zaczyna się wypogadzać . :o
    Njeee , to ja wszystkie 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia. Świetnie wyglądasz w takim długim swetrze!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcie przy niebieskim samochodzie - najlepsze <3 !

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne ciuszki !
    pozdrawiam gorąco
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia <3
    wbijaj do mnie , nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję i liczę na to samo z twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi