Instagram

środa, 14 września 2011

Chora / Wyprzedaż garderoby

Dzień dobry,
Ja oczywiście znowu chora z gorączką więc letnie stylizacje muszę sobie narazie odpuścić :(
Dzisiejszy outfit mega na luzie tak tylko na wyjście do sklepu. 
Jutro mam zamiar zrobić rozdanie :)
Wczoraj wystawiłam kilka rzeczy na allegro jutro jeszcze dorzucę ich więcej, musze trochę zmniejszyć zawarość mojej garderoby i zrobić trochę miejsca na nowe rzeczy :) Chętnych zapraszam TUTAJ !!!



Spodnie-H&M,Buty-Converse,Skóra-prezent od taty,Bluzka-BikBok,Okulary-Gina Tricot



MAM TEŻ WIELKĄ PROŚBE JEŻELI BYŚCIE ZECHCIAŁY MOJE DROGIE CZYTELNICZKI ZAGLOSOWAĆ NA MNIE TUTAJ !!  Była bym bardzo wdzięczna!! Kompletnie zapomniałam o tym konkursie :(

39 komentarzy:

  1. Hi! I found your blog and I like it so much! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw ! Spodnie najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką samą kurtkę jest świetna <3
    cudny outfit ;)
    oczywiście- zagłosuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uu..to zdrowiej Kochana ;)
    Piękna stylizacja ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kolorystyka!! Boskie spodnie <3 i buciki! ;d

    zdrówka Maleństwo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tka samą kurtkę, tylko granatową ;) Szukam takich spodni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe trampki <3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie są super :)) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne spodnie zycze szybiego powrotu do zdorowia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te trampki!!Swietny look i szybkiego powrotu do zdrowie!:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wracaj do zdrowia !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne spodnie ;)

    ___
    Napisałam o nim w poście "Dalsze plany" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się pierwsze zdjęcie i stylizacja cała.;)

    OdpowiedzUsuń
  14. wracaj szybko do zdrowia :)
    zestaw piękny :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne buciki masz na sprzedaż. Szkoda tylko, że na mnie za duże :(

    Raz jeszcze ZDROWIA życzę :*

    PS. Jeżeli lubisz oryginalną ręcznie robioną biżuterię
    ZAPRASZAM SERDECZNIE
    www.wilandraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, zdrowiej :) świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam converse a jesli chodzi o buty to boże ile ty ich masz dziewczyno ?! a wszystkie takie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. w tym roku kocham brąz! super! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda mi cię że tak często chorujesz;( zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  20. zdrowiej:)
    uwielbiam twoje stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  21. zmiana nazwy bloga z vanillaapudding na introvertx < przepraszam za spam > :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Inez - też mnie się bardzo podoba jest równie wyjątkowe jak dla mnie właścicielka.
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne brązy!


    Pozdrawiam, zapraszam ponownie ;-)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie zestawy na luzie, a z conversami to już w szczególności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć. Wróciłam do pisania blooga i przepraszam , że tak długo tu nie zagldałam. Zapraszam do siebie :)


    PS Świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć!:) postaram sie zatanczyc do tego kawalka:)
    przepraszamzze dopiero teraz odpisuje ale przez wakacje nie odwiedzalam swojego bloga..:) juz wkrotce bedzie mozna zobaczyc filmik ktory zostal nagrywany w wakacje:) jeszcze nie jest poskladany.. wymaga to duzo czasu... sama nie moge sie doczekac:))

    swietne trampki!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. super trampy!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochana już głos oddany i trzymam kciuki! Życzę dużo zdrówka i mam nadzieję, że szybko uporasz się z chorobą - nie daj się! Buziaki:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszyscy ostatnio chorują :/ Jakiś wirus się pałęta :/
    Kurcze no, cudowny strój, taki zwykły, ale jednak ma coś w sobie, pięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne zdjęcia ;*
    obserwuję i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi