Instagram

wtorek, 2 sierpnia 2011

Woooohooo

Kochaniii dzisiejsza pogoda jest wspaniała normalnie dodaje mi skrzydeł!! LOVE IT!!
Byliśmy z P w chińskiej na obiadku a potem na specerku nad morzem, aż miło było patrzeć na dzieciaczki bawiące sie na plaży czy w wodzie, miały taką frajdę.
Ja niestety za chwilę idę do pracki <depresja>
Wogóle ostatnio nie odp na komenty i dodaje rzadziej posty, miałam mnóstwo pracy ale od jutra już będzie poprawa :)
A Wam jak mija tak piękny dzionek??
Buziooooole :*






                                                                           OUTFIT
                                                                    Bluzka - Gina Tricot
                                                                Spodenki - Bik Bok
                                                                      Pasek - SH
                                                                  Torebka - Zara
                                                                       Buty - Skorett
                                                                 Zegarek - Tissot

44 komentarze:

  1. Jejciu, jaka Ty jesteś radosna na tych zdjęciach, ale mi się to podoba :) Chyba muszę Ci ukraśc trochę radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliicznaa :)) Chcę Twoją kopertówkę ;D u mnie pogoda równie piekna wygrzewałam się dzis na sloneczku :)

    Umiem trochę niemiecki i będę tam tyle dopóki będzie dobrze, może nawet parę lat :))

    OdpowiedzUsuń
  3. będę studiowac tu w PL zaocznie, ale nie wiem czy nie zrobię sobie przerwy teraz rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia. ;)
    ładnie wyglądałaś .:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleee pięknie :> Te pierwsze zdjęcie jest cudne, Twoje oczy mają fantastyczny kolor !!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w Twoim nowym nagłówku!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow,ale piękne zdjęcia :)
    Podoba mi się cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja Ci zazdroszczę tego morza ;) Piękne pozytywne zdjęcia ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie pogoda nie jest taka piękna niestety .Śliczne są te zdjecia i wgl. bardzo ładna stylizacja . Torebka najlepsza ! <3 Obserwuję i Zapraszam do mnie . secretstyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz, a u mnie dzisiaj leje i leje, ech ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. widać że pogoda ci służy, super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny outfit ;) ach wiem o czym mówisz też tak ostatnio miałam i cały czas się nie wyrabiałam z odpowiedziami na komentarze :/ ale teraz już lepiej mam nadzieję że nikogo nie pominęłam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wyszlas na zdjęciach!:) Bardzo mi sie podoba polączenie niebieskiego z pomaranczem! Super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to widzę, że słońce świetnie na Ciebie działa :D na mnie gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zapytam co przedstawia tatuaż na ręku?

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też było ładnie! Wkońcu :D
    Świetne zdjęcia. Widać, że jesteś szczęśliwa ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. al świetny outfit :D
    taak pogoda jest cudna :D

    ---

    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna torebka ;) U mnie jest goorąco.:D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia :) Uśmiech słodki !

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia, pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  21. ale radośnie wyglądasz, super! :) u nas też pięknie za oknem :D

    http://wiggaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jakas Ty chudzinka, zazdroszczę oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne balerinki ;) kocham taką ostrą czerwień. a tak wgl to świetna, taka wesoła stylizacja ;D

    zapraszam do mnie: colorfullysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny strój , bluzeczka mi się strasznie podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdj i fajna stylizacja ; ))



    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! U mnie super nowość! Dosłownie kilka minut temu dostałam propozycję wspólnego konkursu! I do mojej notki dołączyłam takowy! :D Nagrodę? Można sobie wybrać! Nie ma ograniczenia w cenie! Ale tylko jedną rzecz z asortymentu współpracującego ze mną sklepu.- myślę że to mega nagroda...Możesz wybrać to, co tobie się podoba. Wszystkie informacje na stronce ;**

    ZAPRASZAM DO ZABAWY!

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że tatuaż masz :D faaaaajnie <3

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlatego postanowilam - nigdy wiecej bialych butow!
    Ojej ojej, masz blekitne oczy! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. pieknie wygladałas :)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnei;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ojeeej czekam aż i u nas będzie tak słonecznie <333 cudna kosuzlka i spodenki :)) i podoba mi się tez tatuaż :DDD

    OdpowiedzUsuń
  31. Co ta pogoda z Tobą zrobiła, aż buzia się uśmiecha jak się na Ciebie patrzy;-). Mam nadzieję, że ten uśmiech jest spowodowany lepszym samopoczuciem (chodzi mi o zdrówko). Szczerze to zmartwiłam się, że masz te kamyczki. Jakoś myślę o tym. Moja Siostra też miała ostatnio kłopoty ze zdrowiem. Mam nadzieję, że szybko się z tym uporasz!:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle masz piękny outfit :D
    Pogoda się poprawiła i bardzo dobrze, słoneczko się pojawiło i niech się tak teraz utrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kochanie jakie tu u Ciebie zmiany!!!! Świetny nagłówek!!
    wyglądasz prześlicznie, zazdrosczę wody i pogody,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory stylizacji są świetne. Podoba mi się twój kolor włosów :)* Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  35. swietny outfit
    dawno mnie nie bylo u cb, wiec musze to napisac GENIALNY NAGLOWEK

    OdpowiedzUsuń
  36. NAGŁÓWEK - TRAFIONY W DZIESIĄTKĘ !

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi