Instagram

wtorek, 23 sierpnia 2011

Back 2 black

Witam,

Dzisiaj jakoś wogóle nie mam humoru i nic mi się nie chce a zaraz muszę wychodzić do pracy.
Z moim Macbookiem dzieją się dziwne rzeczy i za tydzień ktoś przyjdzie mu się bliżej przyjżeć bo się wścieknę, przecież strony otwierają się odwrotnie od prędkości światła :/
Dzisiejszy outfit jest adekwatny do mojego nastroju :)




                                                                             OUTFIT
                                                                    Tunika - Cubus
                                                                   Leginsy - Bik Bok
                                                                       Buty - nilsonshoes
                                                                  Torebka - H&M
                                                                  Zegarek - Tissot

64 komentarze:

  1. świetna tuniczka *serduszka* całość bardzo bardzo mi się podoba ;d
    super butki < 3
    i torebka świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. legginsy swietne!
    calosc bardzo ladnie sie prezentuje,
    ogolnie lubie czern.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty <3


    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie - bardzo ładnie wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kusisz kusisz :D
    ale słuchaj, skoro Pat lubi mnie, a mój Majkel lubi Ciebie, to może razem wszyscy to jakoś ogarniemy :) hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog :)
    Zapraszam do mnie. TRWA MNIE KONKURS !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna torebka!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna torebeczka :) ogółem całość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe torebka fajnie wygląda w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  10. nono. ! PodobaMiSię !
    Jak zwykle z resztą, masz śliczne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie tunika ;)
    a co do jacentego..mozna tak to ujac ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. No cóż, ja zwykle świetny masz outfit! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tunika jest świetna,
    bardzo ładnie to połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz rewelacyjne buciory !! Zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  16. ta stylizacja podoba mi się najbardziej ze wszystkich jakie u Ciebie widziałam!:)
    jest super!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale jesteś szczupła... ja też tak chce!
    Oj każdy ma czasem taki dzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne ! podoba mi się ;P
    wejdź i skomentuj mojego bloga www.agatatkaczyk.blogspot.com dzięki z góry ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne botki :) takich szukma na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  20. b.ładne zdjęcia ;*
    wbijaj do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie - tak rockowo. Ale ja za nic nie wskoczę w takie buty o tej porze roku. Bez względu na pogodę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. wygladasz super !

    dodalam do obserwowanych
    fingerr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. drugie zdjęć jest genialne!!!! jaram się :)
    wyglądasz bardzo rockowo i bardzo mi się podoba!!! super :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ale Ty jesteś zgrabna , zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. łaaaa, świetny outfit! genialne buty i boska torebka :)
    btw. dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie zauważyłam :D haha, ma się to wyczucie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne fotki :)
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. ja dziś mam taki durny dzień, że nawet w lustro nie chcę patrzeć, ale Ty i tak ładnie wyglądasz mimo, że to sama czerń prawie:):*

    OdpowiedzUsuń
  29. Dzękuje wszystkim jestescie kochane :***

    OdpowiedzUsuń
  30. fajnie wyglądasz, a torebka dodaje odrobinę koloru całej stylizacji, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się sukienka z poprzedniego postu , a o szpilkach już nie wspomnę ( moja wielka miłość ) <3

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny blog, dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    http://swiatedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. o rrrany julek jaki zarąbisty blog! :) trafiłam tu dzięki Twojemu komentarzowi, dziękuję za niego i obserwację :)
    z tego co widzę blog jest śliczny i stylizacje bardzo udane, również obserwuję :)
    nagłówek masz po prostu genialny .... najlepszy jaki widziałam :) co za geniusz Ci go zrobił?? ja też chcę taki!!!! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  34. hmmmm na drugim zdjęciu nie widać że masz zły humor :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się Twoja torebka ;)
    Wszędzie taką szukam xD
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. sciagnij sobie program cc cleaner czy jakos tak, u mnie zdzialal cuda a zajmuje niewiele miejsca. fajnie ze wpadlas do mnie, a moze zglosisz sie do konkursu u mnie? mam bardzo malo zgloszen a fajna nagroda. nie mam jak za bardzo tego dopilnowac bo jestem w hiszpanii. dlatego tez przepraszam za brak polskich znakow.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też się stęskniłam:*. Muszę nadrobić zaległości;-). Mam mała urwanie głowy, bo za miesiąc już ślub mojej siostry, ja jako świadkowa muszę towarzyszyć we wszystkich ważnych decyzjach hehe:-).

    Wyglądasz super, tak zadziornie i seksi;D. Tunika z tymi pagonami bardzo do mnie trafia. Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Bosko! To lubię!

    Zapraszam do mnie nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne buciki :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post) ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne buciki ;p
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post) ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. ciekawe buty. ;)

    Zapraszam do mnie:
    www.Cromaisse.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna torebka! dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam czern! A Tobie jest w niej wyjatkowo dobrze :> Swietny set :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi