Instagram

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Srutki tutki :)

Jakiś czas temu pisałam Wam o pewnych butach, a dokładniej o butach wspaniałej Kenzy.
Wszystkich którzy  nie pamiętają lub tych którzy nie czytali zapraszam TUTAJ.  Pięknej Kenzy nigdy za wiele :D
A więc nie mogłam przestać myśleć o tych butach (napewno wiecie doskonale jak to jest) śniły mi się nawet po nocach no i buuuum!! Kupiłam je i powiem Wam kochane że były warte swojej ceny bo są tak wygodne że nie chce się ich w ogóle ściągać z nóg :)
Dzięki temu humor dopisuje cały czas i nawet się nie smucę tym że dzisiaj odwiozłam gości na prom i zostaliśmy z Patem znowu sami :(







A wszystkie ciuszki są z H&M :)




47 komentarzy:

  1. oj, uwielbiam takie swetry! :) Mam swój ulubiony, bardzo podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne buty i ten sweter ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz przeuroczo w tym sweterku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, marzy mi się taki sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten biały sweterek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna figura :) Oj tam, goście pojechali można szaleć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super sweterek ;)
    dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się najbardziej sweterek spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To nawet ci się śniły te buty! :D Ale fajne są - to trzeba przyznać ;)
    Piękna sesyjka no i ten sweterek boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kobitka z Ciebie !! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. "Kochany" ten sweterek, lubię takie, w które można się owinąć i wtulić :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw, nieźle się nakręciłam na te buty ;) O sesji się nie wypowiadam, udana jak zawsze. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo bardzo ładny kardigan :)
    rzeczywiście Kenza ma boski styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sweterek śliczny :)
    dziękuje i zapraszam ponownie - nowy post! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądasz na takie niewinne maleństwo <3!

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczny sweterek ; ))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ; **

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki cudny sweterek ! Uwielbiam białe rzeczy !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale Ci zazdroszczę! Też bym chciała w Szwecji mieszkać :d

    OdpowiedzUsuń
  20. sweter jest booooski!!! bardzo fajne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. CHCE TE BUTYYYY x3333333333333333333333.!
    Na rozpoczęcie roku szkolnego się nadają!!!!
    Ale masz fajnie, że mieszkasz zagranicą .
    Na pewno lepiej ci tam niż w Polsce ;x

    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweterek ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buty ! Też mogłabym takie mieć :D są tak uniwersalne, że pasują do każdego stroju :D najważniejsze, że są wygodne! Tak powinno być ! :D

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. słabo je tu widać;* daj jakieś bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. pamięęęętam te buty, jak o nich pisałaś <3
    niestety, nie dla mnie ;( choć bardzo mi się podobają.;)
    mam obsesję na punkcie butów, nawet gdybym chciała to by mi się nie zmieściły w szafie xD
    już nie da się jej otworzyć żeby się wszystkie nie wysypały ....

    OdpowiedzUsuń
  26. na tobie też ślicznie wyglądają :)

    dodałam nowy filmik na youtube, zapraszam! :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. sweter idealny na zimniejsze dni- bardzo fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Brrr, jak patrze na ten sweterek to robi mi się zimniej. A słońca nie widać...
    I podoba mi sie kolor Twoich wlosów, bardzo bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia ;*
    włosy <3
    wbijaj do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny sweterek ;]]] nowy kolorek włosów??

    OdpowiedzUsuń
  31. wspaniały sweter!!!!


    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi