Instagram

środa, 17 sierpnia 2011

Słodkie duperelki

Dzisiaj zamiast outfitu bedzie kilka fotek, zrobiłam je w pewnym sklepie :D
Ten sklep to przypadkowe odkrycie, mogła bym spędzać tam godziny bo jest tam tyle śmiesznych rzeczy do domu, wszystko bym chciała mieć...
Wogóle chodziłam jak jakaś głupia po sklepie i robiłam zdjęcia, aż mi ekspedientka zwróciła uwagę co mnie wcale nie odstraszyło :p



Co powiecie na taki telefon w pokoju? :p

         NIC tylko prać :D


O taki tam błyszczyk :)






Podobają się Wam takie duperelki?? :)

Link do sklepu TUTAJ!!!

57 komentarzy:

  1. fajna patelka :) co Ci powiedziała ekspedientka? lol

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten telefon heh;)
    Chcę taki ;D
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce takieeee poduszkii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. telefon jest naprawdę świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. coś jak nasze rodzime FLO ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bajeczne te rzeczy! telefon jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh swietny jest ten telefon w kształcie ust<3

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne

    http://oficcialblogolka-olka-olka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurcze uwielbiam takie rzeczy <3
    coś Ty 300 zł? W życiu bym tyle nie dała, moja w przeliczeniu kosztowała 8 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie to wszystko zaje**ste!! ;D chcę wszystko i jeszcze więcej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam takie duperelki ;p ale pewnie ich ceny są wysokie ;p
    a tak po za tematem masz genialny nagłówek ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ogromna słabość do takich pierdółek ;oooo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutkiee te rzeczy ;]
    Też lubię oglądać takie duperele ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. W Polsce taki sklep też jest. Nazywa się "Flo". Widziałam go w "Złotych Tarasach" w Warszawie. Tam także znajduje się wiele cudnych duperelek ;D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niektóre są bardzo praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne rzeczy te usta fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. super gadżety uwielbiam takie pierdoły

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają, chciałabym je mieć :) Jak coś fajnie wygląda, to od razu milej się tego używa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałabym mieć taki telefon usta ;)
    dodałam zdjęcie na górze bloga i widzę , że ty swoje zmieniłaś ;)
    to jest bardzo śliczne ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. a i czy może zapytałabyś mnie o coś w poście PYTANIA&ODPOWIEDZI??
    z góry bardzo dziękuję ;***********8

    OdpowiedzUsuń
  21. O kurcze telefon wymiata :> !! !!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale mega! szkoda, że w Polsce nie ma takich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
  23. to i tak kijowo, bo daleko mam do Wawy. jakieś 3 godzinki ;<

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo dziękuję ;**
    zapytałabyś może mnie o coś w poście PYTANIA&ODPOWIEDZI ??
    z góry dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ! Szczególnie ten telefon w kształcie ust, meega ! Ja lubię chodzic do sklepu home & you, tam jest dużo takich drobiazgów, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  26. mój aparat to Nikon D3100 ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj jaka radocha mieć choć jedną taką rzecz...

    kupiłaś coś?

    OdpowiedzUsuń
  28. w końcu ktoś coś o nagłówku napisał.no tak bawiłam się w zrobienie czegoś nowego bo tamten mi się chwilowo opatrzył

    OdpowiedzUsuń
  29. ten telefon jest genialny ! jeju kocham takie duperelki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Coo to jest telefon?
    A na tamtym zdjęciu dalej to błyszczyk?! ale jak się otwiera... :D...
    Mogłabym tam stać i gapić się na te rzeczy godzinami. Dlatego uwielbiam odwiedzać Flo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super te rzeczy.:)

    Od dawna podoba mi się ten telefon.:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny telefon , uwielbiam takie rzeczy! ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie rzeczy :) cos podobnego w pl mozna znalezc we flo :)

    a i odp na pytanie :) pracuje w kancelarii prawenej:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świeetne :D
    Najlepsze poduszki i telefon :)

    Zapraszam na turning-table.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. łooo chyba zaraz tam pojadę i wykupię cały sklep <3333
    ale cudne rzeczy, najfajniejsze poduszki z hello kitty i ten telefon ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne są te rzeczy :) helloł kitty poduszka świetna , w z takimi klamerkami to pranie szybko pójdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam takie drobiazgi ! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. O jaaa! Cudowny ten sklep! :D
    Niektóre rzeczy mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Taki czerwony telefon ma Baśka Kwarc z bloga na yt. Świetne rzeczy. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Również uwielbiam takie rzeczy! Praktycznie identyczny asortyment jak w naszym polskim FLO :) Moja siostra ma ten czerwony telefon,sama jej sprezentowałam - zarąbista sprawa, sama z niego również korzystam,bo mieszkamy w sąsiadujących ze sobą pokojach i fajnie się przez niego rozmawia ;D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi