Instagram

czwartek, 4 sierpnia 2011

Opalanko

Hello
Dzisiaj wybraliśmy się z P na plażę, jak już kiedyś wspomniałam średnio lubimy się wylegiwać na słoneczku ale ze względu na to że to najprawdopodobniej ostatnie ciepłe dni zapakowaliśmy troche szamki i w drogę :) Wytrzymaliśmy prawie 2 godzinki z czego jesteśmy bardzo dumni ale to zasługa wiatru, jak widać na głowie mam KONGO ale co tam :p
W przyszłym tygodniu będziemy mieli gości z Polski więc będzie sporo zwiedzania i zdjęć :D
A Wy jak spędzacie czas? Pewnie jesteście pięknie opalone, nie to co ja :(
Ja zmykam do pracki a Wy piszcie co się u Was dziejuśka muaaaaaah :*




                                       Bikini - H&M , Sukienka - H&M

60 komentarzy:

  1. fajne zdj ; ))) ja tez nie lubię za bardzo się opalać ; dd



    zapraszam ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. ale boski kostium ;o chodziłam po wszystkich sklepach i lipa była ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuuudny kostium ;*
    gdzie taki upolowałaś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet nie wiem od czego zacząć ;o
    ale od góry ;d
    nagłówek masz śliczny :)
    Strój prezentuje się nieziemsko, a sukienka jest przecudowna! Kolor, fason, a na dodatek Tobie w niej tak pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ehhh takiej to dobrze:) drugie zdjęcie mega!:) czy chwaliłam już Twój nagłówek:) Bo pamiętam że miałam to zrobić z dwie lub trzy notki temu;) hehehe:) Fajny:) Gdzie i jako kto pracujesz?? bo nawet jeśli mi już pisałaś to zapomniałam:) :) ehhhh korzystaj ze słoneczka;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz fajne piersi ^^ haha musiałam to napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuuu też sie chce poopalać! <333 i cudowny masz kostium! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo, dwie godziny wytrzymać :D
    Śliczne są te dwa pierwsze zdjęcia <3
    No ja tak średnio opalona jestem ;) Jutro idę z przyjaciółką na basen :D Cieszę się, że słoneczko jest i cieplutko <3
    No i muszę powiedzieć, że masz prześliczny nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ale u Nas pogoda nie rozpieszcza:( Po dwóch tygodniach deszczu wreszcie mamy slońce więc nie martw się My też jesteśmy nieopalone;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciao bella! Dziewczyno jakie Ty masz piękne krągłości:) Chcę taki biust:D
    Strasznie Ci zazdroszczę wylegiwania na słoneczku, bo - gdzie tam, co Ty piszesz - w Polsce chmury aż ciemno :P!

    A, tak w ogóle wadłam tu powiadomić Cię, że oznaczyłam Cię do zabawy "7 faktów o moim makijażu", szczegółki tu:
    http://lennylemonade1.blogspot.com/2011/08/make-up-blogger-award-inspiracje.html
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nioe no Kochana, co za foty :D Na rozkładówkę do playboya normalnie ;D mega, mega^^ Ślicznie wyglądasz w tej sukience :*****

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjecia! :)
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kochana ta pierwsza fota.... weź mnie tak nie kuś, bo zmienie orientację :D
    jesteś mega lachon!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. ladny masz stroj ;))
    ja ciagle blada twarz :(. slonce mnie nie kocha ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniale wyglądasz :) kostium idealnie na tobie leży ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny kostium :)
    A opalona to ja jestem, że hej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, ja się u cioci opalałam, aż plecy spaliłam. Ale było warto. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia!
    zrobiło się jeszcze bardziej wakacyjnie ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wariatka!:* hihi miło mi w takim razie<3

    ja nie jestem wcale opalona,bo jestem niecierpliwa:( a na solarium nie chodzę :(

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna maxi! <3
    taaak , w Bułgarii trudno się nie opalić . ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się nie lubię opalać :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega wspaniały nagłówek !
    Ja już nie mam siły się opalać, ani cierpliwości, bo nie lubię być tak długo na słonku ;)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia, masz ładny kostium ;)
    ps. dodaje do oberswowanych.

    OdpowiedzUsuń
  24. może to dziwnie zabrzmi ale masz swietny biust ;) strasznie Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogolnie nie pododbaja mi sie sukienki maksi, ale na Tobie jakos tak bardzo ładnie wygląda (sama nigdy nawet nie mierzyłam :P)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia :) wyglądasz prześlicznie w tej sukience pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. cudna figura i sliczna sukienka!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. to 2 zdjęcie jest CUDOWNE! pozdrawiam i zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
  29. bikini masz śliczne :)
    teraz opalona będziesz, a ja nadal blada jak ściana XD

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo ładny kostium i biust też ;) tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Like your pink maxi dress! ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. ooo, ale ci dobrze :) zazdroszczę < 33
    ja miałam w tym roku jechać do Grecji, ale niestety noga wszystko popsuła ;<

    A co do mojego złamania to tutaj jest wszystko wytłumaczone :
    http://sky-world-words.blogspot.com/2011/07/w-domu.html

    Wystarczy przeczytać ;**

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna różowa suknia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oo gratuluję wytrzymałości :) Bardzo ładne zdjęcia
    Jak dodałaś aplikacje facebook do bloga bo ja nie potrafie :/ Mam założona strone na facebooku ale nie umiem jej połączyć z blogiem :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale jak pobrać ten kod z facebooka ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Drugie zdjęcie najlepsze ever! :>

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia i ta pogoda mmmm :) Żeby taka zawsze była

    OdpowiedzUsuń
  38. Heh Marta jak ja lubię Twoje komentarze, nawet jak u innych je czytam to się uśmieję :D
    Nie możesz wyglądać jak debil! Nie wierzę Ci :P
    A zresztą ja nie jestem taka szczuplutka to może mi będą pasować :)) Proszę doradź mi, które wziąć - czarne gładkie (praktyczne) czy beżowe ze sztucznego zamszu (może ładniejsze, ale gorsze na deszcz i mogą być słabo wykonane)?>

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny blog :O

    Znasz się trochę na tym ,ja dopiero zaczynam ,powiedz co o tym myślisz notperfect212.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ładny kolorek sukienki ;D
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdjęcia i świetne ciało!
    co do opalania, to też raczej nie jestem z tych co uwielbiają, niestety czuję się jak jajko sadzone, które po czasie zaczyna skwierczeć !!

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna ;] prześlicznie wyglądasz w tej sukience Kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  43. SUper wyglądasz w tej sukience ;-)!

    Obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń
  44. w Szwecji macie takie słonko zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  45. ponad 10 lat temu :P jak jeszcze miala inne ambicje :P

    OdpowiedzUsuń
  46. fajna suknia <3
    co masz za aparat ? strasznie ładne zdjęcia robi ! :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi