Instagram

sobota, 6 sierpnia 2011

Miss Polonia 2011

Dzień doberek :*
Dzisiaj trochę o MISKACH :)
Kilka dni temu ktoś ze znajomych podrzucił mi linka do jakiegoś artykułu na Pudelku, otwieram, patrzę a tam moja piękna Kasieńka :) W sumie nie jestem jakoś mega zdziwiona bo wiedziałam przecież że bierze udział w Miss Polonia 2011 ale wiecie jak to jest :) Zazwyczaj czyta się tam o jakichś celebrytach itp a tu nagle widzę buzię mojej koleżanki  :) Link do artykułu znajdziecie TUTAJ. 
Nawet nie wiecie jak sie cieszę że dostała się do finalu i na pewno będę na nią głosowala :)
Jest piękna i taka naturalna :)



                                Nr 30 <3

A Wy kochane interesujecie się tym coś? Będziecie głosowały? 
Buziooolki :*

50 komentarzy:

  1. naturalnie ładna dziewczyna ;)
    obserwuję ;)

    dzięki za komentarz na moim blogu ;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie że tak :) masz rację jest śliczna i bardzo naturalna, oczywiście będę oglądać i może nawet zagłosuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się interesuję, ale nigdy nie głosuję <33
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  4. jej naprawdę jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ale ta brunetka na dole bardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. ma bardzo naturalny uśmiech, taki niewymuszony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie interesuję się tym za bardzo.
    Ale koleżanka ładna jest, naturalna, życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie głosuję, ale dla mnie wszystkie są piękne ;o :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, z tego co widziałam najładniejsza :) Może zagłosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet ładna. Świetny nagłówek bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest ;) Pogratuluj jej od nas ;D Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie to nigdy nie interesowalo.. ale zycze powodzenia twojej kolezance ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. jest tam i dziewczyna z mojej miejscowości : dd

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna jest:)
    Chyba aż skuszę się, żeby oddać głos :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładna i naturalna kobietka ;) . moja siostra kiedys brała udział w miss polonia . a najlepsze jest to ze nikomu nic nie powiedziała. :) ale to było kilka lat temu .

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście ładna, zagłosuję na pewno. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Miss są ładne bo takie mają być, ale jak coś mówią i się uśmiechają to mam wrażenie że to tylko na popis i są takie slodkie-idiotki (nie chcę obrazić Twojej koleżanki bo jej nie znam) ale takie mam wrażenie jak patrzę na wywiady z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście jest ładna i właśnie naturalna. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koleżanka bardzo ładna:-). Jakoś nigdy się nie interesował i nie przepadam za oglądaniem wyborów.

    Kochana dziękuję za miłe słowa i za to, że wzięłaś udział w Rozdaniu;-)

    To, że post się nie wyświetlał, to może coś bloger nawalał... Buźka;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękna, naprawdę piękna! W porównaniu do reszty uczestniczek wygląda bardzo naturalnie...
    Oczywiście zagłosuję! :)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    littlest things

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym musiala wszystkie dokladnie ogladnac;p mimo wszystko ta ladna jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. genialnie :0
    zapraszam do mnie
    mile widziane obserwowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyna jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna jest! ;]

    +pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. ale ładna dziewczyna :) Ja również stawiam na naturalność :D


    Zostałaś przeze mnie nominowana do konkursu o 7 faktach o swoim makijażu,więcej na
    http://andziksen.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. właśnie fajnie ogląda się koleżanki:D moje już brały udział :) i nawet w teledysku wystąpiły :D
    zapraszam do siebie :)

    a kolezanka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Faktycznie piękna, ja nigdy nie głosuję, ale może tym razem, tak po znajomości zagłosuję ;) I wiem jakie to dziwne uczucie jak gdzieś w sieci widzi się zdjęcie własnej koleżanki, którą zna się od lat, z którą się koleguję bo miałam parę razy tam samo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie wszystkie dziewczyny są ładne. ;))
    A ja Ci zadzroszczę mieszkania w Szwecji! :O

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam szczerze, że jakoś nie jestem na bieżąco z tego typu konkursami, ale szczerze gratuluję koleżance - sliczna dziewczyna i zdecydowanie zasłużyła :))) Będę kibicować !! :))

    OdpowiedzUsuń
  30. ładna jest :)


    a powiedz jak tam twoje włoski teraz ??:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna ^^

    Na razie nie znalazłam x.x

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyna fajnie wygląda ale ja nie przepadam za takimi konkursami. Uważam, że dziewczyny traktowane są jak "mięso".

    Nie było mnie trochę u Ciebie. Skąd taki piękny nagłówek?! Boski

    ps. Wcześniejsze posty przyprawiły mnie o zazdrość, jeśli chodzi o Twój biuścik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja dawno u ciebie nie byłam :(
    będę wchodzić teraz częściej ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesuję sie ale nie głosuje .
    Racja ładna ;)
    Zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. śliiiiczna jest ;)
    prawdopodobnie będę głosować ...xD

    OdpowiedzUsuń
  36. o jaka śliczna :)))) naturalna uroda :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi