Instagram

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Man Down

Ostatnio coś zapomniałam o sukienkach, w sumie nie wiem czemu :/ Lato się już powoli kończy a ja lecę w kulki jak nic. Dlatego dzisiaj postanowiłam ubrać kiecę żeby potem nie mieć wyrzutów sumienia :)







                                                                      OUTFIT
                                                            Sukienka - Gina Tricot
                                                              Zegarek - Tissot
                                                                   Buty - Prezent od P :)
                                                        Bransoletka - H&M
                                                             Torebka - Chyba Allegro :)

51 komentarzy:

  1. nie zapominaj bo świetnie w nich wyglądasz! :) ta jest b. ladna!

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest śliczna :))
    Kurcze jak ja bym chciała móc chodzić w takich butach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska sukienka (oczywiście na Tobie!!) :>

    OdpowiedzUsuń
  4. boski outfit! Cudowna sukienka! Na dodatek ładnie akcentuje Twoją figurę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakimkolwiek jesteś stroju wyglądasz rewelacyjnie, a mój wzrok przykuwają za każdym razem buty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kobieco i klasycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta sukienka ^^
    i ubóstwiam te buty :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw :)
    dziękuje i zapraszam ponownie (nowy post!)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiecę się WKŁADA, ubrać można choinkę

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda jak koszula nocna

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo łądnie wyglądasz, jasne buty mam w planach kupić :) Twoje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka! :D
    Ja nie wiem jak mogłaś o nich zapomnieć, bo pięknie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochaniee zazdroszczę Ci urody ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko piękne:
    włosy- masz boskie
    sukienka- chcę taką ;)
    biżuteria- genialnie dopasowana ;)
    lakier do paznokci- uroczy
    torebka- fantastyczna
    no i oczywiście buty- ooo <3 śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś bardzo ładna i bardzo zgrabna, powinnaś sobie częściej o sukienkach przypominac ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw i boskie buty!
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie zdjęcia
    sukienka przecudna
    jesteś na maxa chuda
    ile ważysz ??
    włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz mega kobieco!:) piękna sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz szałowo w tej sukience !

    OdpowiedzUsuń
  20. Radze zakładać często, bo pięknie wyglądasz. ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki;),świetna ta sukienka i buty też,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz w tej sukience!
    a buty-- CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahaha!! to się dobrze składa, bo ja właśnie wczoraj wieczorem pokazywałam mężowi, że gdyby nie on to Ty :D hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  24. Hm, nie no chyba tak, bo jeśli wybierzesz mnie to będzie cały cyrk, co ja zrobię z mężem i dziećmi ??

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna sukienka;) Bardzo ładnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Racja, sukienkę miałam na sobie tylko kilka razy .
    Twoja jest śliczna! ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. cuuuudo <3 wyglądasz przecudownie!!!!!!!! bardzo elegancko, kobieco i po prostu ahhh <3 ponawiam propozycję randki xD ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Martuś? Czy zgodziłabyś się na wywiad e-mailowy?

    Więcej na moim blogu! ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. jakaś Ty szczuplutka!!! <3 piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie!!! sukienka <3
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję!
    julia_123250@interia.pl

    ;***

    OdpowiedzUsuń
  32. całość wyszła bardzo elegancko, może tak miało być. :) w każdym razie jak większość pań, urzekła mnie sukienka, bardzo romantyczna. :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie oraz do dodania do obserwowanych! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczne buty. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny na blogu. Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka i buty - prześliczne! Strasznie mi się podobają.
    Dziękuję za komentarz u siebie. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnej kobiecie we wszystkim ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie ! pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://klaudiaklaudikapala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz jak zawsze idealnie

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka jest przepiękna, a Ty prezentujesz się w niej obłędnie - poważnie!

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny zestaw ! :)
    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  40. o wooow! ta sukienka jest po prostu boska;)
    ślicznie się w niej prezentujesz;*
    i zdecydowanie powinnaś często chodzić w sukienkach:):);*

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi