Instagram

sobota, 13 sierpnia 2011

I'm BAAACK!

Ciężkie jest życie gdy ma się gości, dużo jeżdżenia, zwiedzania latania no i jeszcze praca. Nawet nie miałam kiedy sprawdzić meila :/ Jutro wyjazd na jakieś wesołe miasteczkoooo :)
Dodaje kilka fotosków a od wtorku lecę już spowrotem z outfitami bo zakupiłam piękne buciczkiiii :)
A no i wkońcu poczytam co tam u Was się działo bo tęskniuśkam za Wami :)
Tym czasem wracam do gości :)
BUZIOLKIIIIII :*


                                    W Danii pogoda nie dopisała nam wogóle :( Deszcz cały czas...





Przez to że ost na baletach straciłam mój piękny płaszczyk narazie musze chodzić w tym wieśniackim czerwonym :/ DAMN co za żyćko :)

44 komentarze:

  1. śliczne zdjęcie
    zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie zdjęcia ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wowww jakie niebo na zdjęciu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest wieśniacki, aj bym taki chciała! :D
    Ja się też stęskniłam za Twoim blogiem :)
    Śliczne zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  6. stęskniłam się! ;d
    ostatnie zdjęcie jest urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :):):) a już się zastanawiam co się działo z Tobą;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne fotki ;) .

    http://nikimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę buzi buzi :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje notki napełniają mnie zawsze optymizmem ( no prawie oprócz notki o ptaku)
    Pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tylu ludzi w domu to niecodzienna sprawa ;p i zawsze jest co jesc :D
    Zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. trzecie zdjęcie zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie razem wyglądacie. ostatnie zdjęcie jest boskie ;)
    zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zdjecia + płaszczyk nie jest wieśniacki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia :D
    Płaszczyk śliczny jest, nie wiem co ty do niego masz :)
    Czekam na foty nowych buciczków xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę wypadu do Danii !
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zdjecia Marto! ;)
    ciesze sie ze wrocilas ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. nie zastanawiaj sie kochana!
    kupuj bo warto ;D wszyscy ja podziwiaja ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. oj dziękuję
    ale są takie trochę dziwne , ta grzywka

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka Ty jesteś ładna...

    OdpowiedzUsuń
  21. super fotki, szkoda, że pogoda nie dopisała

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnie zdjecie ejst tak pozytywne :))
    sama buzia sie usmiecha :)

    cos wiem teraz o zapracowaniu ... :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak mogłaś go zgubić ?? :( świetne fotki, szalona jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Powiesz kto zrobim CI taki super nagłówek ? ;P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale nie jest wieśniacki !
    Gdy się nie ma co się lubi, trzeba lubić co się ma ;D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wcale nie jest wieśniacki, mi się podoba. I ma fajny- odważny kolor :)
    Świetne zdjęcia, mam nadzieję, że wypoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co Ty chcesz od tego płaszczyku ?! Wcale nie jest wieśniacki i świetnie w nim wyglądasz i ma boski kolor ! :) A i ostatnie zdjęcie jest przecudowne, takie radosne i romantyczne :))

    OdpowiedzUsuń
  28. słodziaczkiiii

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi