Instagram

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Gangster for life

Hejka

Mega sprzątanie już za mną ( na szczęście ), prasowanie też, BOSHE jak ja nie nawidze prasować!!!
Jutro o 6 rano śmigam po znajomych, którzy przyjadą z Polski się do nas urlopować :)
Dzisiejsza pogoda jest totalnie do bani ale postanowiłam i tak pokazać Wam w czym się dzisiaj szlajalam, w sumie jest ciepło tylko ten deszczyk :(
Pocieszam się tym że PONOĆ  lato ma wrócić za kilka dni, OBY OBY
A Wy jak tam? Co porabiacie? 






                                                                          Outfit
                                                            Bluzeczka - H&M
                                                             Spodenki - Diesel
                                                                    Buty - Tiamo
                                                                  Skóra - Sisters
                                                              Zegarek - Tissot
                                                         Łańcuch :)  - H&M

To all my dreamers out there - I'm with U :*

68 komentarzy:

  1. Cudownie wyglądasz i w ogóle jesteś bardzo ładna! ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :3
    U mnie deszczowo i nudno niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  3. zjawiskowo ; >

    + zapraszam do mnie http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty masz cudowne! Mega są :0 U mnie cały czas pada :/ Chyba dwa dni było słońce i pupa. Teraz niby ma być ciepło od 14 sierpnia... phi, na pewno, już to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz z ustami pomalowanymi na czerwono :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Ty seksownie wyglądasz w tej tuniczce! A czerwone usta i podpięte włoski dodają tylko Ci drapieżności! Uwielbiam Cie od dziś w takim wydaniu!! Apropo tuniczki zazdroszczę ;d
    Świetne buty <3 i kurta! Całość jest nieziemska!! :)

    tez nie lubię sprzątać, na dodatek zawsze musze na ziemi, bo deska jest dla mnie za ciężka by ją wyciąga zza szafy.. i co chwile mi mój króliś robi niespodzianki gdy prasuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukam takiego złotego łańcucha:))to z nowej kolekcji hm-u:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. MHMM - MAŁY ZADZIOR :))
    PODOBA MI SIĘ !

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę ci tych chudych nóg!!!!!!!!!!!!! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś taka szczupła i taka piękna! Jakie noooogi:) Kochana :) Poza tym ale mnie natchnęłas, jutro sprzątam swój pokój, ale tak gruntownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie, w tym programiku nie trzeba nakładać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietny zestaw! ale kobieto jakie ty masz piekne buty!!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaj**i*te buty !! :>
    Dzisiaj odbieram moje koturny od szewca :> !!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnie wyglądasz :D
    zapraszam do mnie, bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. łoooo *.*
    ta skóra świetna ..
    chyba na taką zapoluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładny outfit. bluzka jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny outfit najbardziej podobają mi się buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz świetnie, a buty obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę, nienawidzisz prasować?
    Mnie zawsze jak jest jakieś święto, albo tak po prostu to mama zaciąga do tego cholerstwa! Prasowałam chyba z 2 godziny obrusy na wigilię, a ostatnio sobie koszulę na zakończenie roku i myślałam, że dostanę szału.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne buty!! Zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super te fociaszki!
    Ja też czekam aż wreszcie pojawi się typowo letnia pogoda. Chce słońca!

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz cudownie kochana!! mega zgrabna!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też dzisiaj sprzątałam właśnie co skończyłam XD
    fajne masz buciki

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne buty, ile za nie dałaś? :3
    bardzo fajne miny robisz, takie pozytywne i spontaniczne! :)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana..Wyglądasz cudownie!
    Seksownie i kusząco:)
    Strasznie Ci pasują takie usteczka, naprawdę;)
    Stęskniłam się za Twoimi postami:( będę musiała je nadrobić
    buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny outfit ! I ten łańcuch < 3 !
    Zapraszam do mniee ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale świetne butki! I w ogóle super wyglądasz i widzę nowy nagłówek! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, widać na zdjęciach, że tryskasz energią :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokazałaś Nam nogi! - świetnie;-). Zdecydowanie pasują Ci czerwone usta. Wyglądasz bardzo fajnie, podoba mi się bardzo:*. Nie martw się pogodą u Nas też kiepsko. Mam nadzieję, że się poprawi, bo w poniedziałek uderzam nad morze..w końcu:-)

    Buźka;* Napisz co u Ciebie;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ahhhh...buty buty buty!!! Oszalałam na ich punkcie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz! Świetne ciuchy i foty są extra! :D
    Pogoda w kropkę jest, a dzisiaj to już w ogóle wiatr taki :/ Mam nadzieję, że się polepszy, bo jutro, w sumie to dziś jadę nad morze i chciałabym słoneczko mieć xD

    OdpowiedzUsuń
  32. stosuję stosuję :) ale niestety nie pomagają za bardzo.. ale od wczoraj biorę antybiotyk, mam nadzieję, że mi się polepszy! :)

    świetny zestaw!

    zapraszam :)
    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, buty są rewelacyjne, zazdroszczę. Całość prezentuje się niepowtarzalnie: sexy i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  34. nie tytko ty nienawidzisz prasować :PP
    śliczne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham twoje buty <3


    świetny emblemat :)

    OdpowiedzUsuń
  36. super buty ! Kto CI wykonał taki super nagłówek ? ;> Odpisz u mnie na blogu jak możesz :*

    OdpowiedzUsuń
  37. jesteś śliczna !
    Masz odjechane buty!, zazdroszę figury, butów i aparatu ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowicie to wygląda. Kocham takie koturny , te widzę po raz pierwszy ; >

    OdpowiedzUsuń
  39. ale jesteś szczuplutka :)
    o.

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczniew wyglądasz dziewczyno, bije pozytywną energią :)
    Uwielbiam twoje koturny i ta szminka mmmm :)
    Przypominasz troche Joanne Krupe, nie wiem czy już ci ktos to mowil?? hehe

    Zapraszam do siebie kochana. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie:))) przedostatnie zdjęcie- genialna minka:))
    buty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  42. fajny outfit ;)

    zapraszam do mnie:
    http://aleksanndrakw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje butki bardzo mi się podobają! ;)
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cześć! Zapraszam na bloga http://joanna-ciechacka-cieszkaa.blogspot.com/ Przepraszam za spam, ale ten blog jest naprawdę świetny, a wiele osób o nim jeszcze nie wie. Zanim zignorujesz mój komentarz wejdź i chociaż zerknij czy opłaca się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. aaa jakoś mi leciał czas i nie miałam czasu na bloga.. i tak nie prowadzę go tak jak kiedyś:< ale przynajmniej mogę poczytać znów Twoje notki aaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  46. kurcze ! wgl masz taki piękny nagłówek że nie mogę się napatrzeć *.*
    jak go wykonałaś?

    OdpowiedzUsuń
  47. to przedostatnie zdjęcie mega <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Lato wróci jak skończą się wakacje, wiadomo -.-
    Pierwsze zdjęcie najlepsze ! Wesołe. w stylu al'a Pin up girl ;)

    Zapraszam do obserwacji,
    dodaję.

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny outfit! ;]
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! ;]

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna kurtka <33
    I wgl ,blog super ;*
    zapraszam do mnnie ☻

    OdpowiedzUsuń
  51. Przedostatnie zdjęcie jest mega :D

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi