Instagram

niedziela, 21 sierpnia 2011

Handle Me

Witam,

Zawsze marudzę że nigdy nic nie moge upolować w SH ale muszę przyznać że ostatnio mi się nawet poszczęściło i kupiłam pare rzeczy :)
A tak ogólnie nic się nie dzieje , wczoraj byłam na pogotowiu z moim biednym Kitelsem bo ma coś co sie ponoć nazywa trzecią powieką co jest niby oznaką jakiejś choroby :( Za wiele się nie dowiedzieliśmy ale w poniedziałek mają być wyniki. Szpital nie jest zbyt tani za samo przyjęcie Kitelsia zbiedniałam o 2000 koron czyli ponad 800 zł do tego badania itp no ale cóż najważniejsze żeby wyzdrowiał.









                                                                           OUTFIT
                                                                   Bluzka - H&M
                                                                 Spodnie - Gina Tricot
                                                                     Pasek - SH
                                                                  Torebka - SH
                                                                       Buty - SH
                                                            Bransoletka - H&M

56 komentarzy:

  1. Oj, biedna ty, ale ważne, żebyś wyzdrowiała! :)
    Kurcze, bardzo mi się podobają Twoje outfity!!! I ten jest prześliczny, te kolorki... Pięknie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyzdrowieje , wyzdrowieje!
    Koszulka jest świetna ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystycznie zabójczo! :)
    Odważna bluzka :) i cudowna torebka a bransoletka jest slodka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo odważnie z tymi kolorami, ja bym sie tak nie odważyła wyjśc na ulicę;p biedny kotek

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw i pazurki ;)
    mam nadzieje ze kotek wzdrowieje

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna koszula, uzyskałaś niesamowity efekt :) Zdjęcia, w których widać lekkość, no super, o to chodzi !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten zestaw ;) Świetne rzeczy w sh znalazłaś .

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle śliczna i bosko ubrana!
    wszystko genialnie dobrane, najbardziej podobają mi sie niebieskie dodatki
    ale spodnie są mega !

    OdpowiedzUsuń
  9. torebką świetna a bluzka odważna :) zestaw na plus.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna ta torebka z sh :)
    i pewnie za niewielkie pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej koszuli :> !!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory!! Są nieziemskie! Koszula <333
    kocham ten zestaw! I Tobie w nim CUDOWNIE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądasz kochanie, bossskie kolory!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. aaaa wyglądasz przepięknie kotku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ulalala prze prze sexi wyglądasz w tej koszuli, a kolor!kocham kobaltowy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem zachwycona tą stylizacją, jest cudowna, taka kolorowa. świetna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam to połączenie kolorów! :)
    U mnie nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. o jeny! zakochałam się w tej stylizacji !

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się spodnie , branzoletka , torba i pasek <3
    świetny blog , zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zauroczona Twoim blogiem, bardzo mi sie tu podoba :) a stylizacja jest swietna!
    Pozdrawiam:)

    Www.lilsis-bigsis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Biedny! Oby wyzdrowiał!
    A Ty wyglądasz pięknie, świetna koszula, strasznie mi się podoba!

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych, z wielką chęcią obejrzę Twoje stylizacje!
    Życzę miłej niedzieli i zachęcam do wzięcia udziału w ankiecie na moim blogu!


    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No niezłe te Twoje łupy!
    Szczególnie podobają mi się buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny, kolorowy outfit: )
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam ten odcień niebieskiego :)
    torebka i bransoletka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. boska Martaa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. boskie kolorki :) bluzka ,torba i pasek mega ! ;0 nie wieże w Sh są takie rzeczy :0 ja nigdy nie mogę natrafić na takie ;)


    wyzdrowieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jestes sliczna!

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ah, te soczyste kolory :) dziękuje za komentarz ^^

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzięki ;D
    Ale super dobrałaś ubrania, jeeeeej kolorystycznie po prostu bajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczną masz bluzeczkę i torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję;]
    genialna stylizacja;]
    kocham takie kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuję ;]
    u ciebie świetnie, lubię takie kolory! ;-) a bluzka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję łupów z sh, wyglądasz jak zwykle niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. wow! :) świetny zestaw!! koszula cudna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. b.śliczne zdjęcia wbijaj do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  37. Dawno mnie tu nie było i muszę Ci powiedzieć, że masz C U D O W N Y nagłówek! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. -Your pictures look amazing!

    Please check out my blog when you get a chance!
    http://www.goodbadnfab.blogspot.com
    a fashion lawyer by day, fashion police by night...I play at red carpet events, shop all over town, and live life in the fab lane in LA!

    OdpowiedzUsuń
  39. This blue and the bright yellow outfit draws my eyes instantly.These dreamlike colors remarkbaly stimulate people's spirits and help to gain gaiety inside.I am creatively charged and spontaneously pleased.Thanks for that terrific inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  40. rewelacja! kolory cudowne a bluzka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie połączenie zółtego - niebieskiego - pomarańczowego. Bardzo wesoło:-). Te pierwsze zdjęcie piorunujące.

    OdpowiedzUsuń
  42. bluzka jest cudowna :)
    fajnie kolory połączyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  43. to jest świetne !

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. buty fenomenalne, i ta torebka ach cudo. Bardzo udana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. wszystko mi się podoba <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi